Har I ideer til opbevaring af kreative ting?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 805

Har I ideer til opbevaring af kreative ting?

Indlægaf Mangoness » 24. sep 2016, 16:30

Har i nogen ideer til, hvordan man bedst muligt kan indrette/opbevare det, så ens kreative ting ikke fylder så meget, og så det er rimelig nemt at støve af? :gruble:

Her tænker jeg både ting som maling, pensler, staffeli, småting til scrapbøger, garn, sy-ting, farveblyanter, malebøger osv. - så lidt af hvert :D

Ideer til opbevaring af bøger, dvd'er - generelt alle mulige småting osv. må også gerne deles :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5960

Re: Har I ideer til opbevaring af kreative ting?

Indlægaf Smiling_Goat » 25. sep 2016, 07:01

Jeg har fået omdannet en gammel skibskiste til et sofabord. Det er minimum 1 kvm inden i, og kan rumme alt mit garn, strikkepinde osv. Jeg elsker det bord :)
1
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 662

Indlægaf Jailbird » 25. sep 2016, 07:58

Vi har også en kiste som indeholder bøger/dvd'er (vi bruger den til at sidde på). Og så har vi en reol, hvor mit hobbygrej er i de der farverige kurve fra Ikea. Det er så hovedsageligt garn og stoffer, småting er nok ikke så egnet her :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1242

Indlægaf godtnavn » 25. sep 2016, 10:01

Jeg er glad for ikke alt for dybe skuffer. Så bliver det ikke støvet, og man kan nemt få overblik når man hiver skuffen ud :) Og man kan smårode i skuffen uden at føle hele rummet roder :genert:
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 992

Indlægaf Anne Droid » 25. sep 2016, 10:16

Jeg har mange af de her kasser i de tre mindste størrelser. De kan stables og jeg har et par reoler de passer fyldt. Jeg kan godt lide at de er gennemsigtige, for så kan jeg nemt finde det garn jeg skal bruge.
De passer også fint i størrelsen til halvfærdige projekter og dem har jeg vist et par stykker af :fløjt: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40102978/
0
My hovercraft is full of eels

Tilbage til "Bolig"