Hvor kan man bo meget billigt i London?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Hvor kan man bo meget billigt i London?

Indlægaf Lismaens » 24. sep 2016, 18:38

Jeg har aldrig været i England før, og har lovet min ældste at vi tager en tur til London næste år. Jeg vil gerne bo så centralt som overhovedet muligt, til den billigst mulige pris - uden at stedet er halvråddent. :D Det er nok urimelige krav at stille, når det skal være billigt, men kom endelig med jeres tips og erfaringer.
0
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 54
Likede indlæg: 707

Re: Hvor kan man bo meget billigt i London?

Indlægaf Tux » 24. sep 2016, 18:41

Man kan ikke bo meget billigt i London..

Men tjek eventuelt Tune hotel ud (de har nogle stykker), det er relativt lave priser men alt er nyt..
2
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 411

Indlægaf TheAuthor » 24. sep 2016, 18:47

Jeg var der (2010) og boede på hotel på Sussex Gardens (hvor der ligger mange små hoteller, mener vores hed Queensway) nær Paddington station, så vi nemt kunne tage subwayen ind og shoppe mv. Kan ikke huske hvad hotellet hed, men det var noget af det billigste vi fandt dengang.
Hotellet var ok, men slidt og ikke den bedste service på stedet. :lol: Der var "continential breakfast" eller hvad de kalder det med i prisen. Det bestod primært af toastbrød, jam, bran flakes og mælk, juice, te og instant kaffe :P Vi skulle heldigvis ikke bruge for meget tid på hotellet, andet end når vi skulle sove ;)
1
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 24. sep 2016, 18:57

Tux skrev:Man kan ikke bo meget billigt i London..

Men tjek eventuelt Tune hotel ud (de har nogle stykker), det er relativt lave priser men alt er nyt..

Jeg kan se at det koster ca. 3500 for 4 overnatninger. Det er måske fair nok, jeg må indrømme at jeg ikke er særlig berejst og slet ikke på bo-på-hotel måden så jeg ved ikke hvad jeg skal vurdere priserne ud fra.

Jeg har lige tjekket hotels.com og der er der 5 overnatninger på Hilton i Heathrow til 3700. Det synes jeg er billigt nok.

Jeg ved heller ikke hvad der er centralt, altså tæt på shoppinggaderne osv. Så hvilke dele af London skal jeg søge hotel i?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 24. sep 2016, 19:07

https://www.imperialhotels.co.uk/en/president

Vi boede her på President. Det var fint og centralt.

Ig da min datter blev syg og kastede op over det hele leverede de gratis roomservice.
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Indlægaf girl_beat » 24. sep 2016, 19:26

Lismaens skrev:Jeg kan se at det koster ca. 3500 for 4 overnatninger. Det er måske fair nok, jeg må indrømme at jeg ikke er særlig berejst og slet ikke på bo-på-hotel måden så jeg ved ikke hvad jeg skal vurdere priserne ud fra.

Jeg har lige tjekket hotels.com og der er der 5 overnatninger på Hilton i Heathrow til 3700. Det synes jeg er billigt nok.

Jeg ved heller ikke hvad der er centralt, altså tæt på shoppinggaderne osv. Så hvilke dele af London skal jeg søge hotel i?

Vær OBS på at lufthavnene i London ligger 30-50 km uden for byen, og det koster hurtigt 100 kr./person at komme til og fra centrum, så lufthavnshoteller kan ikke anbefales. Kig på et kort og tag evt. udgangpunkt i Big Ben - så kan du danne dig et overblik over, hvordan priserne varierer og hvor langt ude I er villige til at bo :) Selv har vi valgt Premier Inn London Bank til sådan en tur - ikke noget prangende sted, men fine anmeldelser og rimeligt i pris :)
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1167
Likede indlæg: 6837

Indlægaf Wizzze » 24. sep 2016, 19:39

Hvis det skal være billigt i London så skal I kigge på vandrehjem, f.eks. noget ala dette

http://www.booking.com/hotel/gb/lse-car ... ll.da.html
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3278

Indlægaf DD_81 » 24. sep 2016, 19:41

Hold også øje med deals, - der har lige været nogle stykker med 3-4 overnatninger, incl fly for under 2000 kr pr. person, centralt beliggende hoteller i en okay standard.

Ellers ville jeg løbende holde øje med gode tilbud på hotels.com - husk at slette cookies og byttte browsere, da de lagrer dine søgninger og det forøger prisen :tie:
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1167
Likede indlæg: 6837

Indlægaf Wizzze » 24. sep 2016, 19:51

DD_81 skrev:Hold også øje med deals, - der har lige været nogle stykker med 3-4 overnatninger, incl fly for under 2000 kr pr. person, centralt beliggende hoteller i en okay standard.

Ellers ville jeg løbende holde øje med gode tilbud på hotels.com - husk at slette cookies og byttte browsere, da de lagrer dine søgninger og det forøger prisen :tie:

Bare brug private browsing / incognito browsing, når du åbner din browser.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1608

Indlægaf Spjaerten » 24. sep 2016, 19:56

Nu ved jeg ikke hvordan Expedia er, efter de har overtaget mrjet, er det den vej man skal lede.
Men det har været min måde før i tiden at få ok priser. Altså at booke fly og hotel samlet.
1
Tryk på * :slem:
TomKah
Kort karma: 18
Likede indlæg: 331

Indlægaf TomKah » 25. sep 2016, 09:13

Hvis man ikke har noget imod at nærområdet er kedeligt, så er der penge at spare ved at bo ved Canary Wharf, hvor det stadig er nemt at komme ind til centrum. Jeg kiggede på f.eks. Holiday Inn Express (mest fordi de har familierum) og Ibis. Begge kostede omkring 500-600 kr pr nat i den weekend i maj vi var afsted.

http://www.ibis.com/gb/hotel-2177-ibis- ... ndex.shtml
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 25. sep 2016, 11:59

Hilton er fantastisk der
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2579

Indlægaf Mi55y » 26. sep 2016, 06:39

Det er lykkedes mig at slippe med 1200,- for 3 nætter på dobbeltværelse onsdag-lørdag i området mellem Hyde Park og Paddington. Det er i nogenlunde gafstand fra Oxford Street og tæt på flere metrostationer. Området hedder Bayswater. Men det var så også virkeligt low-budget med knirkende smalle enkeltmandssenge og vinduer, der gabte. Morgenmaden var dog helt fin continental og inklusiv i prisen - vær OBS på at det mange steder i London skal bestilles ved siden af.

Det hed Glendale Hyde Park Hotel.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2016, 06:46

Næsten alt meget tæt på floden er dyrt, så søg gerne lidt væk derfra. Der ligger næsten en tube over det hele, så det kan sagtens betale sig. Jeg boede i december sidste år i Paddington, og det er helt fint. Jeg har også boet i Whitechapel, men det kan godt være lidt creepy om natten. Men har også boet i Marylebone og Soho/Fitzrovia, og der er det tæt på byen og man kan godt finde nogle billige steder. Men ja, brug alle søgemaskiner du kan... både momondo.com, hotels.com, trivago, osv. Og husk inkognito!
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4574

Indlægaf Akehurst2 » 26. sep 2016, 07:36

Mi55y skrev:Det er lykkedes mig at slippe med 1200,- for 3 nætter på dobbeltværelse onsdag-lørdag i området mellem Hyde Park og Paddington. Det er i nogenlunde gafstand fra Oxford Street og tæt på flere metrostationer. Området hedder Bayswater. Men det var så også virkeligt low-budget med knirkende smalle enkeltmandssenge og vinduer, der gabte. Morgenmaden var dog helt fin continental og inklusiv i prisen - vær OBS på at det mange steder i London skal bestilles ved siden af.

Det hed Glendale Hyde Park Hotel.

Hvis man vil bo billigt vil det være bedst at gå efter værelse uden morgenmad, for den er alligevel skod på de billige hoteller (sådan noget med kridhvidt toastbrød og en kop te i en kælder).

Der er så mange gode steder at spise morgenmad i London alligevel, både kæderne og lokale cafeer.
4

Tilbage til "Rejser"