Hvor kan man bo meget billigt i London?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Re: Hvor kan man bo meget billigt i London?

Indlægaf Mi55y » 26. sep 2016, 07:43

Akehurst2 skrev:
Hvis man vil bo billigt vil det være bedst at gå efter værelse uden morgenmad, for den er alligevel skod på de billige hoteller (sådan noget med kridhvidt toastbrød og en kop te i en kælder).

Der er så mange gode steder at spise morgenmad i London alligevel, både kæderne og lokale cafeer.

Det er dog stadig værd at være OBS på, så man ikke fejlagtigt forventer morgenmad med i prisen og bliver overrasket.

Men for en som mig, som sjældent spiser morgenmad men blot har brug for lidt i maven, før man skal på udflugt, så er selv den mest skrabede continental fin. Lige på det her hotel var der både groft og lyst brød, kogte æg, cereals, juice, mælk og kaffe, så det var faktisk helt OK for en continental, som vist sjældent består af mere.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 26. sep 2016, 09:21

Hvor er i gode allesammen! :rock:
Nu har jeg da noget at gå ud fra.

Ang. morgenmad, så så jeg helst at det var inkluderet. Jeg rejser med en 8- og 10-årig som gerne skal have noget ned i maverne, inden det bliver alt for sent og vi er klar til at tage ud.

Vi spiser generelt ikke så meget til morgen og et stykke brød med lidt smørelse og en kop the er fint for os.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 27. sep 2016, 06:50

travelbird har flere forskellige deals på rejser til london, som alle er incl fly og hotel, hotellerne med forskellige beliggenheder :)
og med andre ting includeret, f.x. teaterbilletter, middag på jamie oliver, harry potter osv.
https://travelbird.dk/storbyferie-london/
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Rejser"