Charterrejse oh ve oh skræk - Hurghada

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3007

Re: Charterrejse oh ve oh skræk - Hurghada

Indlægaf vibbsen » 30. sep 2016, 16:00

Jeg er ellers ikke fordomsfuld....Men Ægypten. Det vil jeg ganske enkelt ikke røre med en ildtang.....Ikke om jeg så fik penge for det. Turistindustrien dernede er i dyb krise. Og de er nærmest nødt til at forære hotelværelserne væk. Og det betyder at det vrimler med russere. Fordi de tiltrækkes af de billige priser som fluer tiltrækkes af en lort.

Jeg kan simpelthen ikke FORDRAGE russiske turister. De er ganske enkelt totalt uudholdelige. De er ubehøvlede, uforskammede og ejer ikke skyggen af pli. Og man kan ikke rigtig komme uden om dem eftersom de ELSKER all-inclusive og der nærmest ikke er andet end all-inclusive hoteller i Egypten. :sarkasme:

Vi har til gengæld lige været i Tyrkiet, og bortset fra at både taxichauffører og en del forretningsdrivende tilsyneladende havde glemt at de var ansat i et servicerhverv så var det en utrolig god oplevelse. Dejligt vejr. Gode Strande. God mad og høj standard på hotellet.
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3007

Indlægaf vibbsen » 30. sep 2016, 16:02

I tidsrummet omkring jul ville jeg uden at blinke tage til Tenerife. Vi var dernede sidste år i Januar. Og det var simpelthen en gigantisk succes...Så stor en succes at vi overvejer at tage på samme hotel igen enten i Julen eller i starten af januar. Det kommer lidt an på hvad mine forældre gør. Holder de jul i DK så bliver det i januar. Holder de jul i Irland så bliver det henover julen.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3390

Indlægaf FruDulle » 30. sep 2016, 16:46

Dubai bliver for dyrt over julen for os. Vi er ved at bygge til og om så det skal også være indenfor et budget. Vi er ellers store fans af Dubai og kommer der jævnligt :D

Tyrkiet gider jeg ikke.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 30. sep 2016, 16:49

vibbsen skrev:Jeg er ellers ikke fordomsfuld....Men Ægypten. Det vil jeg ganske enkelt ikke røre med en ildtang.....Ikke om jeg så fik penge for det. Turistindustrien dernede er i dyb krise. Og de er nærmest nødt til at forære hotelværelserne væk. Og det betyder at det vrimler med russere. Fordi de tiltrækkes af de billige priser som fluer tiltrækkes af en lort.

Jeg kan simpelthen ikke FORDRAGE russiske turister. De er ganske enkelt totalt uudholdelige. De er ubehøvlede, uforskammede og ejer ikke skyggen af pli. Og man kan ikke rigtig komme uden om dem eftersom de ELSKER all-inclusive og der nærmest ikke er andet end all-inclusive hoteller i Egypten. :sarkasme:

Vi har til gengæld lige været i Tyrkiet, og bortset fra at både taxichauffører og en del forretningsdrivende tilsyneladende havde glemt at de var ansat i et servicerhverv så var det en utrolig god oplevelse. Dejligt vejr. Gode Strande. God mad og høj standard på hotellet.

Altså Sharm sejler i Russere ingen tvivl. Men for mig er Egypten ellers fin nok. Jeg har jo også en historie der. Kunne jeg så lejede jeg et sommerhus i Alexandria som er det fedeste sted i hele Egypten og hvor alle de rige holder ferie. Men der er for køligt på det tidspunkt oh ikke strand og hotel osv.

Tyrkiet gider jeg ikek
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 30. sep 2016, 16:50

Mette skrev:
FruDulle skrev:
Mette skrev:Jeg har været på et all-inclusive i Egypten. Jeg skal ALDRIG til Egypten igen. For det første var det ikke overbevisende varmt. For det andet var de simpelthen SÅ nærgående. Og manipulerende.

Så hellere de Kanariske øer :)

Jeg har det fint med Egypten. Har kommet der i 20 år og også selv boet der. Vi har tæt familie der nemlig.

Hvilke kanariske øer tænker du på? Varmen kan ikke være ret meget anderledes end Egypten ved juletid tænker jeg :gruble:

Der er varmere på de Kanariske øer. Især om aftenen.
Jeg har været på fuerteventura og gran canaria. Begge steder rigtig dejlige! På gran canaria er der meget varmere på den sydlige del end den nordlige. Jeg er vist ret glad for varme når jeg rejser :D

Jeg må se på det.

Kan godt fornemme på situationen at vi er ret grønne ift det her når vi ALDRIG rejser EU eller køber pakkerejser :lol:
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 30. sep 2016, 21:04

Nå nu er vi vist endt på Lanzarote sådan lige umiddelbart :D
0
Whatever
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1147
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9635

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 21:17

FruDulle skrev:Nå nu er vi vist endt på Lanzarote sådan lige umiddelbart :D

På Lanzarote blæser det ret meget. Og husk for Guds skyld at tage sydsiden, hvis I vælger det.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 1. okt 2016, 05:02

kidkomb skrev:
FruDulle skrev:Nå nu er vi vist endt på Lanzarote sådan lige umiddelbart :D

På Lanzarote blæser det ret meget. Og husk for Guds skyld at tage sydsiden, hvis I vælger det.

Ja det Stod der godt så hotellet er også der
1
Whatever

Tilbage til "Rejser"