Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Re: Hvor mødte du din kæreste - ny tråd

Indlægaf Fynbo » 26. sep 2016, 17:50

Jeg var 18 (lige som ham) og på diskotek med en veninde.
Han kom hen og spurgte, om jeg ville danse, og det gjorde vi hele natten..
Da han kiggede mig i øjnene, var jeg "solgt", og han havde det heldigvis på samme måde.
Vi var har været sammen lige siden, og han er stadig fantastisk....
Vi har været sammen i 32 år, gift i 28 år og har 3 børn på hhv. 20, 24 og 27.
21
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 26. sep 2016, 17:52

På Jamaica. Kollega til min bror som jeg besøgte. Vi blev gift efter 6 mdr. Primært for at jeg kunne få visum til at blive der ;)
11
Whatever
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 145

Indlægaf heysamaysa » 29. sep 2016, 11:19

i børnehaveklassen :lol:

Der skulle dog gå næsten mere end 25 år før vi blev kærester :blomst:
10
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Death By Chocolate
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Indlægaf Death By Chocolate » 30. sep 2016, 14:38

Min venindes kæreste havde en kollega som var single, og min veninde havde en veninde som var single. De tog alle 4 på double date, og de to singler blev kærester. Det er 1 1/2 år siden :P :lun:
1
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1276

Indlægaf Muuh » 30. sep 2016, 14:56

Jeg mødte min mand igennem sådan noget tekst-tv chat en dag jeg kedet mig og havde fået alt for meget sol, så var knald rød og havde lidt ondt af mig selv.

Han tilbød at smøre mig ind og det tog jeg imod :D

Det er nu 13 år siden og han smøre mig stadig ind når jeg bliver rød af solen
5
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 2. okt 2016, 06:34

Jeg var i fredagsbar på mit studie for at fejre en overstået eksamen, vi begyndte kl 12, så da min veninde inviterede 4 af hende venner, der kom i løbet af eftermiddagen, var vi allerede godt fulde.
Jeg havde tidligere mødt min venindes venner, men aldrig ham her, i faldt i snak hele aftenen, på et tdispunkt var han væk og jeg snakkede med en af hans venner, musikken var høj, så vi stod tæt for at kunne høre hinanden, og det så han så og gik. Jeg nåede lige at se han forsvandt ud af døren, og så måtte jeg jo efter ham :lol:
Jeg stoppede ham og spurgte til hvorfor han gik uden at sige farvel. Han troede åbenbart han har tabt kampen og gad så ikke se på at hans ven scorede mig (senere viste det sig at vennen havde knaldet en af min mands tidligere kærester, mens de stadig var kærester), og så måtte jeg jo kysse ham, for at vise ham, det ikke var ved at ske.

Næste aften havde vi begge aftaler, som vi fandt en undskyldning for at slippe fra ved 22-tiden og så mødtes vi hos mig og han kørte først igen mandag morgen, da han skulle på arbejde :-D

Det er 8 år siden, sidste forår blev vi gift på vores 7 års dag, og sammen har vi en datter på 3 og en på vej med ankomst om et par måneder.
14
S :lun:
V :lun:
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 2. okt 2016, 06:59

Igennem WoW. Han var egentlig bare en bekendt, og vi snakkede kun lidt dybere da en af vores kammerater døde af en overdosis. Ud af det blå kontaktede han mig så, og så klikkede vi simpelthen bare så godt, at vi nu er sammen. Det er stadigvæk meget nyt, men han gør mig glad.
3
*smb*
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Indlægaf *smb* » 3. okt 2016, 11:30

jeg var i en singlegruppe på facebook og havde mødt nogle forskellige hvor mange bare viste sig at være ikke noget og nogen var nogle rigtige idioter, jeg var faktisk lidt træt af at møde nye, men han skrev til mig og syntes egentlig han var lidt tør... der var dog et eller andet som gjorde jeg stadig skrev med ham, måske bare sådan noget nå ja så lad mig da bare møde ham...
Den første gang vi skulle mødes blev det ikke til noget, så aftalte vi at gå en tur, men jeg blev syg... synes dog det var irriterende at aflyse igen så det endte med han kom hjem til mig.. jeg havde været på arbejde og havde det crappy og lignede noget der var løgn i haremsbukser og tshirt og tørklæde og ikke rigtig nogen makeup..

Han snakkede en masse om sit arbejde men han skrev da han kom hjem han gerne ville mødes igen og tænkte jeg da gav ham en chance mere selvom jeg ikke sådan rigtig tænkte wauw... vi skrev sammen rigtig meget i løbet af den næste uge (skulle vente på jeg havde børnefri igen og blev rask) og blev egentlig mere og mere hooked på ham.. så mødtes vi og jeg synes han var pisse sød <3

Vi sås kun når børnene var hos deres far så det var begrænset... der gik lang tid hvor jeg ikke rigtig vidste hvad vi var indtil han ringede efter en julefrokost i en brandet og slet ikke kunne forstå hvordan jeg kunne være i tvivl om, at vi da var kærester... så gik der en 14dage 3 uger mere før han mødte min børn (efter knap 3måneder)

efter ½år kom han slemt til skade og røg på hospitalet hvor jeg pendlede frem og tilbage mellem børn og hospital også med min svigermor i bil flere gange... det var mærkeligt... da han blev udskrevet kunne han intet og han endte med at bo hos mig i en periode hvor jeg skulle hjælpe ham med alt... det gik dog lidt for stærkt og var hårdt for mig så på trods af vi egentligt snakkede om at flytte rigtig sammen så endte vi med at lade være fordi vores forhold var ved at gå i stykker på det... Vi har begge været mega uheldige med flere ting og har været igennem mange hårde perioder også min søn der har ADHD og skulle på medicin, jeg blev opereret og hele efterforløbet efter ulykken med ham... her 2år efter er vi dog stadig sammen, vi bor ikke sammen og har ikke planer om det lige foreløbigt men er enige om med alt det vi har været igennem på den korte tid vi har været sammen, så kan vi nok klare det meste :)
1
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1834

Indlægaf Sangius » 3. okt 2016, 11:50

Til en pokemon drukfest... hjemme hos ham. Godt jeg ikke er kritisk over for nørder :D
Senest rettet af Sangius 3. okt 2016, 19:21, rettet i alt 1 gang.
6
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 3. okt 2016, 13:16

Jeg mødte min kæreste på en dating-site.

Jeg gik til projektet på en totalt overfladisk måde: Kiggede på billeder, korresponderede max 4 linjer med nogle få og fik derefter hurtigt sat 6 speed-dates op fordelt på fire dage. Jeg tænkte, at det skulle minde om at gå i byen.

Jeg mødtes og gik en tur med den første, som var rigtig sød. Han ringede om aftenen og spurgte, om vi skulle ses dagen efter (det kunne jeg jo ikke, for der skulle jeg mødes med nr 2). Så spurgte han, om vi så kunne ses dagen efter igen (der skulle jeg jo mødes med nr. 3 og 4). Og ja, dagen efter igen, igen.... kunne jeg jo heller ikke, fordi jeg skulle mødes med nr. 5 og 6.

Så spurgte han, om jeg havde gang i flere på en gang? Jeg var 100% ærlig og fortalte, at jeg havde arrangeret speed-dates med fem andre.

Han synes slet ikke, at det var ok, - og ville kun mødes igen, hvis jeg ville aflyse de andre dates. Men det ville jeg ikke. Synes, at han var lige lovlig besidderisk :(

Næste dag tog jeg afsted til date nr. 2. Vi havde det bare så sjovt. Tiden fløj afsted. Han spurgte, om vi kunne mødes dagen efter. Jeg måtte sige nej - og den samme historie gentog sig faktisk igen.

Ligesom den først date ville han kun mødes igen, hvis jeg aflyste mine dates med de sidste fire.

Forskellen var dog her, at jeg aflyste de næste dates. Og jeg er stadig sammen med min kæreste den dag i dag.

De fire andre speed-dates blev ikke sure (sådan husker jeg det ikke), men ønskede mig bare pøj, pøj :)
1
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Indlægaf twinkle » 3. okt 2016, 14:48

Vi var en del af det samme internetforum. Kan egentlig ikke huske hvordan, men vi begyndte at skrive sammen på MSN messenger :lol:
Han var 17 og jeg var 18. Efter lidt skriveri og snakken i telefon besluttede vi at mødes. Det ene møde tog det andet, og vi blev kærester. Det første halvandet år havde vi et langdistanceforhold, og flyttede så sammen. Den 30/10 har vi været sammen i 8 år :lun:
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6798

Indlægaf Wizzze » 3. okt 2016, 16:41

På en cykelsti på Østerbro, eller faktisk skete mødet først på fortorvet :D
Formelt udvekslede vi vist først navne på skadestuen, eller var det i bilen på vej til skadestuen, det kan jeg ikke helt huske :gruble: :genert:

Men tænk, det nu er mere end 8år siden :lun: :love:
9
Do as I say! :whip:
Falstria
Kort karma: 79
Likede indlæg: 437

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 16:50

Jeg er single, men havde engang en kæreste som jeg mødte ved at hun skrev en sms til et forkert nummer (mit).
2
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 5
Likede indlæg: 72

Indlægaf Elefanne » 20. okt 2016, 19:03

På Tinder :lol: Vi har nu været sammen i lige over et år :lun:
0
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Flix
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Indlægaf Flix » 20. okt 2016, 19:32

På vores fælles arbejdsplads. Vi havde aldrig talt sammen, da vi mødtes tilfældigt på et morgenværtshus og kyssede kort, stadig uden egentlig at snakke sammen. Kort efter var vi sammen til en fest, og så fulgte ellers 5 år, hvor han var en kæmpe idiot, der hele tiden skubbede mig væk og var dum at høre på, fordi han var så skingrende usikker og var hundeangst for det med damer (men det vidste jeg jo ikke var grunden). Alligevel endte vi sammen hver eneste gang, vi blev fulde, og det var ikke sjældent i de år.
Jeg havde et par kærester i perioden, men når det gik galt røg jeg direkte tilbage til idioten og undrede mig såre over, hvorfor i alverden jeg var så dum og naiv.
Så pludselig en dag, eller en formiddag efter en våd aften, krammede han mig farvel, og hvor han plejede at skride og hilse formelt på mig om mandagen, sagde han:"jeg kigger lige forbi i aften, hvis det er ok". Jeg troede bare, han var bagstiv og plat, men han kom rent faktisk forbi og gjorde tilnærmelser i ædru tilstand. Han havde besluttet at nu ville han fandme turde gå all in! Og det har han gjort siden. Vi har været kærester i 3 år og har en fantastisk datter på 1 år og en dejlig villalejlighed i Valby.
Han lader mig aldrig tvivle på sin kærlighed, og jeg er så glad for, at jeg ikke lyttede til min fornuft i de 5 hårde år, men min intuition, der sagde mig, at her var altså noget særligt.
5

Tilbage til "Forhold og sex"