Hvor hyppig er blow jobs i dit sexliv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Re: Hvor hyppig er blow jobs i dit sexliv?

Indlægaf No1 » 2. okt 2016, 10:38

Det skifter lidt. Jeg kan godt lide at gøre det, men der skal også være lidt feedback, så han også nyder det. Happy ending sker nok 50% af gangene.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 2. okt 2016, 11:52

No1 skrev:Det skifter lidt. Jeg kan godt lide at gøre det, men der skal også være lidt feedback, så han også nyder det. Happy ending sker nok 50% af gangene.

Jeg kan have svært ved at stoppe, hvis jeg ved, han er vildt træt, og jeg kan mærke, det er mere end almindeligt rart.

Jeg foretrækker det som en integreret del, også som brud på selve samlejet. Men heg foretrækker også en meget aktiv mand. Og vil helst ikke tage livet helt af ham.
0
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 2. okt 2016, 13:22

Frk._Strawberry skrev:
In_your_eyes skrev:
Viskelæder skrev:
In_your_eyes skrev:Hader de små kræ, der kribler rundt i slimhinderne bagefter.

??? :nerve:

Ja, sædceller, ing :badr:

Nu arbejder jeg med sæd til dagligt, og jeg kan fortælle, at der ofte er langt mere "spændende" ting i sæden, som kan kravle rundt i dine slimhinder end små uskyldige sædceller...

Dem kan jeg åbenbart bare ikke mærke.
Det har intet med evt bakterier at gøre, men det at jeg kan "mærke" dem bagefter.
0
:pompom:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2240

Indlægaf Moxy-lady » 9. okt 2016, 21:00

Tjae. Jeg elsker at give dem og han elsker at modtage dem. Jeg tror at bjs finder sted 50/50 under sex. Nogle gange er det det eneste der finder sted ligesom jeg også tit giver handjobs. Min kæreste har et større drive end jeg og jeg kan Godt lide at give hjs og bjs. Jeg elsker selv at modtage også men har nogle gange et problem med at mit hoved "fylder for meget" og så kan jeg ikke komme. Hvis det stod til min kæreste så slikkede han mig langt mere end han gør nu. Men sådan, i løbet af en uge, både under mere generel sex og som service (som jeg for sjov kalder det) Så vil jeg skyde på gennemsnitlig 2 gange om ugen. Vi har også nogle gange kun gensidig oral, uden nogen form for samleje.
0
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 229

Indlægaf gro71 » 10. okt 2016, 09:30

Ikke ret tit. Jeg giver oftere handjobs med olie og diverse legetøj. Jeg er også sjældent modtager af dem, men det er nok fordi det siger mig så uendeligt lidt at være den modtagende part. Jeg har i forvejen ikke nemt ved at få orgasme, så jeg kommer nemt til at kede mig, hvis fyren er meget insisterende på, at jeg dælme SKAL komme ved slikning (hvilket i øvrigt så slet ikke sker, hvis jeg kan mærke, der er en forventning om det).
0
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1015

Indlægaf milisa » 11. okt 2016, 20:07

Giver vel cirka 25-50% af gangene. Ift at være modtager, så kunne jeg have skrevet gro71's indlæg.
0
Tally-ho
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1293

Indlægaf hotlips » 12. okt 2016, 01:35

Dengang jeg havde et sexliv var det en undtagelse hvis det ikke var en del af forspillet, jeg kan godt selv li at give dem og jeg har også givet dem uden andet fordi jeg selv havde lyst til det.
Med min ene ex gav jeg ham af og til de der hvor man hele tiden stopper lige før han kommer og så begynder igen i efter et øjeblik når han havde været et fæ på den lidt søde måde.
0
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 12. okt 2016, 05:44

Hvis han vil slikke mig, er det da fint, men har blir det ikke af mig, jeg kan give HJ, men ellers undgår jeg helst det område, da der er en forventning om at alle kvinder kan finde ud af det, og af en eller anden grund så har alle mænd jeg har forsøgt på, stoppet mig ret hurtigt, så jeg undgår det bare.
0
Depeche_Mama
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Indlægaf Depeche_Mama » 29. okt 2016, 21:26

Det er faktisk ikke så tit. Det er ikke fordi, jeg ikke vil, men der så meget andet, vi ligeså gerne vil.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1503

Indlægaf DenSyngendeLussing » 3. nov 2016, 14:38

Når jeg er seksuelt aktiv (der er jeg ikke i øjeblikket), så hører det skam til en fast del af repertoiret. :)
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 4. nov 2016, 01:04

Dagligt i shark week.
0
Brugeravatar
Filliongonggong
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Indlægaf Filliongonggong » 4. nov 2016, 08:18

Meget simpelt når jeg har lyst til det :lol:

Havde faktisk ikke tænkt over det men, vil nok sig 90% af gangene. Jeg kan gode lide at give dem, og bliver selv tændt på, at han bliver tændt, hvis det giver mening.

Som modtager er det kun i et fast forhold, idet jeg skal være meget tryg ved personen, før det giver mig noget. Faktisk mærkeligt, idet jeg er med på ret meget :gruble:
0

Tilbage til "Forhold og sex"