Lær hinanden at kende

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Re: Lær hinanden at kende

Indlægaf Badesandalen » 9. jun 2016, 13:47

Ikke så meget længere som det gjorde engang, nu synes jeg mest det er hyggeligt.

Hvis du kunne rejse tilbage i tiden, hvornår ville du så rejse til?
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 9. jun 2016, 14:27

Omkring år 612 efter Kristus hvor åbenbaringen af islam startede.

Dit absolutte yndlingsslik?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 9. jun 2016, 15:25

ShuruQ skrev:Omkring år 612 efter Kristus hvor åbenbaringen af islam startede.

Dit absolutte yndlingsslik?

Det er muligvis det sværeste spørgsmål i hele tråden, men jeg tror, jeg går med Carletti skumbananer

Hvordan har du det med digte?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 9. jun 2016, 21:52

Rapfisk skrev:

Det afhænger meget af digtformen, digterens formuleringsevnen, meget digtning kan jeg godt lidt, men der er også meget "lort".

Hvis du kunne slippe for at betale skat til et bestemt område (kirken undtaget, da det kun kræver en udmelding) hvilket ville du så fravælge og hvorfor?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 9. jun 2016, 21:58

ShuruQ skrev:
Rapfisk skrev:

Det afhænger meget af digtformen, digterens formuleringsevnen, meget digtning kan jeg godt lidt, men der er også meget "lort".

Hvis du kunne slippe for at betale skat til et bestemt område (kirken undtaget, da det kun kræver en udmelding) hvilket ville du så fravælge og hvorfor?

Kommunal udligning. Jeg synes ikke, at den er retfærdig, og at pengene skal bruges tæt på de borgere, der har betalt dem. En undtagelse kunne være social udligning til byer med mange hjemløse og lignende problemer.

Hvis du skulle vælge mellem et lykkeligt, men barnløst forhold eller at få et barn alene, hvad ville du så vælge?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 9. jun 2016, 22:08

Lykkeligt barnløst forhold.

Kan du bedst lide jordbær eller kirsebær?
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Dick Longflop
Kort karma: 15
Likede indlæg: 299

Indlægaf Dick Longflop » 10. jun 2016, 05:23

Begge dele :D Jordbær hvis jeg SKAL vælge.

Hvem var du stor fan af som teenager?
0
Fundead på DD.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 10. jun 2016, 05:52

Som teen Depeche Mode. Med tanke på jeg i dag er 32 og var teen da Take That var fremme var jeg allerede der en smule utraditionel i mine valg :-D.

Skal du følge med i fodbold EM? Og hvis du skal er der nogle du glæder dig særligt til at følge og hvem tror du vinder og hvem håber du vinder?

(ja, ja, mange spørgsmål i ét).
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 07:00

ShuruQ skrev:Som teen Depeche Mode. Med tanke på jeg i dag er 32 og var teen da Take That var fremme var jeg allerede der en smule utraditionel i mine valg :-D.

Skal du følge med i fodbold EM? Og hvis du skal er der nogle du glæder dig særligt til at følge og hvem tror du vinder og hvem håber du vinder?

(ja, ja, mange spørgsmål i ét).

Jeg er ikke den store fodboldfan, men jeg håber på nogle hyggelige aftener hos venner, der er, eller til storskærmsarrangementer. Jeg kommer til at holde med Island med hjertet og så Sverige og Tyskland. Jeg håber, Tyskland vinder, men jeg har ikke set mange, der tror på det. Jeg har læst én kommentator, det tror på Belgien. Det kunne være sjovt.

Hvordan har du det med regnvejr?

Edit: Det mest geniale ville selvfølgelig være, hvis Island løb med det hele. Det ville være magisk.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 10. jun 2016, 07:40

Rapfisk skrev:Jeg er ikke den store fodboldfan, men jeg håber på nogle hyggelige aftener hos venner, der er, eller til storskærmsarrangementer. Jeg kommer til at holde med Island med hjertet og så Sverige og Tyskland. Jeg håber, Tyskland vinder, men jeg har ikke set mange, der tror på det. Jeg har læst én kommentator, det tror på Belgien. Det kunne være sjovt.

Edit: Det mest geniale ville selvfølgelig være, hvis Island løb med det hele. Det ville være magisk.

Som udgangspunkt synes jeg regn er noget jeg forbinder med hygge. Jeg kan dog godt synes det er skideirriterende også, hvis jeg fx rejser på ferie og skal opleve det hele i regnvejr eller hvis jeg skal lave noget udendørs hvor regn kan være en hindring, synes jeg også det kan være irriterende.

Hvilken smiley herinde er din henholdsvis yndlings og hade?
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 09:17

ShuruQ skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er ikke den store fodboldfan, men jeg håber på nogle hyggelige aftener hos venner, der er, eller til storskærmsarrangementer. Jeg kommer til at holde med Island med hjertet og så Sverige og Tyskland. Jeg håber, Tyskland vinder, men jeg har ikke set mange, der tror på det. Jeg har læst én kommentator, det tror på Belgien. Det kunne være sjovt.

Som udgangspunkt synes jeg regn er noget jeg forbinder med hygge. Jeg kan dog godt synes det er skideirriterende også, hvis jeg fx rejser på ferie og skal opleve det hele i regnvejr eller hvis jeg skal lave noget udendørs hvor regn kan være en hindring, synes jeg også det kan være irriterende.

Hvilken smiley herinde er din henholdsvis yndlings og hade?

Jeg har mange yndlinge, men jeg vælger :kaffe:

Hadesmileyen er nok :træt2:

Hvordan ser dit sengetøj ud?
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 10. jun 2016, 09:25

Jeg har en del forskellige, men det jeg bruger mest for tiden er sort med hvide striber.

Har du et foretrukket kaffemærke og i så fald hvilket?
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 09:32

Flora skrev:Jeg har en del forskellige, men det jeg bruger mest for tiden er sort med hvide striber.

Har du et foretrukket kaffemærke og i så fald hvilket?

Af de store: Merrild. Jeg kan dog bedre lide en specialkaffe fra Irma, der hedder Red Ecolsierra, og så har jeg for nylig købt Starbucks' julekaffe som "datovare". Den er rigtig god.

Har du (pynte)puder i din sofa?
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 10. jun 2016, 09:38

Rapfisk skrev:

Nej, det har jeg ikke.

Er din boligindretning minimalistisk eller maksimalistisk (eller måske mere midt imellem)?
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1084

Indlægaf girl_beat » 10. jun 2016, 09:56

ShuruQ skrev:
Rapfisk skrev:

Nej, det har jeg ikke.

Er din boligindretning minimalistisk eller maksimalistisk (eller måske mere midt imellem)?

Minimalistisk - uden tvivl!

Hvor meget af din weekend plejer du at bruge på husligt/praktisk arbejde? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Sniksnak"