Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 372
Likede indlæg: 4763

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. jan 2016, 11:06

POCKETKITTEN skrev:Har lige gjort et ret ekstremt impulskøb på Members. :genert: Ved sgu ikke om jeg kan beholde den, og om prisen er fair. Jeg gik virkelig bare i panik, og nu sidder jeg og skammer mig for vildt over min egen ustyrlighed. Skal tilbage på SU om fire dage. :D

Billede

Til jer der har spurgt, kostede den 5.550. Jeg synes, det er svært at se, om det er rimeligt, når jeg ikke har haft den i hænderne, men det ser ud til at ligge omkring brugtprisen, så måske skal jeg annullere ordren og vente til jeg har bedre råd. :gruble:
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 134
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 1319

Indlægaf Tricolette » 29. jan 2016, 11:26

Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:Den smukke sag fra Siri S

Den er også vildt flot :love:

Og grå er altså en vildt festlig farve :D

He. Gemalen syntes, at den var så fin, så den måtte jo herhjem at bo, selv om den nok er lige i det største.

Jamen - så overtager jeg den da bare :D :fløjt:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5011

Indlægaf Viskelæder » 29. jan 2016, 12:33

POCKETKITTEN skrev:
Til jer der har spurgt, kostede den 5.550. Jeg synes, det er svært at se, om det er rimeligt, når jeg ikke har haft den i hænderne, men det ser ud til at ligge omkring brugtprisen, så måske skal jeg annullere ordren og vente til jeg har bedre råd. :gruble:

Den er godt nok flot :love2:
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 29. jan 2016, 12:52

Jeg har købt dette sæt undertøj på tilbud i Hunkemøller i dag. 70kr for BH og 35 for trusser :banan:

IMG_0489.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
didas
Kort karma: 260
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2790

Indlægaf didas » 29. jan 2016, 13:12

Viskelæder skrev:Jeg har købt dette sæt undertøj på tilbud i Hunkemøller i dag. 70kr for BH og 35 for trusser :banan:

IMG_0489.jpg

Åh hvor ville jeg dog ønske, at Hunkemøller, Change osv. havde undertøj i store skål-størrelser også :trist:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
StripesAddict
Kort karma: 84
Likede indlæg: 690

Indlægaf StripesAddict » 29. jan 2016, 13:15

POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:Har lige gjort et ret ekstremt impulskøb på Members. :genert: Ved sgu ikke om jeg kan beholde den, og om prisen er fair. Jeg gik virkelig bare i panik, og nu sidder jeg og skammer mig for vildt over min egen ustyrlighed. Skal tilbage på SU om fire dage. :D

Billede

Så vidt jeg husker er den jo steget helt vildt de sidste par år, ligesom alle mulige andre designertasker. Den koster f.eks. 900 pund på Mulberrys hjemmeside, selvom jeg mindes den kostede 5000-6000 kr. fra ny da jeg købte min for 6 år siden. Jeg tænker den ikke rigtigt kommer på udsalg, fordi det er en af klassikerne. På den måde burde den også være til at komme af med igen, hvis du skulle fortryde, men på samme tid tror jeg brugt markedet for dem er ok pt., fordi selvom det er en klassiker, er den ikke en it-taske længere på samme måde.

Det gjorde dig sikkert ikke klogere på nogen måde, det var bare mine 2 cents :D Uanset vil jeg i hvert fald sige at det er en virkelig lækker og klassisk taske, som jeg har svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde bliver træt af.
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 29. jan 2016, 13:17

Viskelæder skrev:Jeg har købt dette sæt undertøj på tilbud i Hunkemøller i dag. 70kr for BH og 35 for trusser :banan:

IMG_0489.jpg

Det er en 75E, så de har ret store, men ja, jeg tror også, det var den største :)
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 260
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2790

Indlægaf didas » 29. jan 2016, 13:21

Viskelæder skrev:
Det er en 75E, så de har ret store, men ja, jeg tror også, det var den største :)

E er slet ikke nok her desværre :lol: Jeg synes jo ikke ligefrem, jeg er ved at tippe forover eller noget, men den H-skål jeg render rundt med, er åbenbart helt uden for nummer. Jeg har 3 bh'er i alt at vælge fra på hele deres hjemmesid :/ Og det er nogenlunde samme billede i de andre kæder. Kedelige sort/hvide/kødfarvede bh'er. Jeg er nødt til at søge mod de engelske sider for et nogenlunde fornuftigt udvalg.

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 29. jan 2016, 13:35

didas skrev:
E er slet ikke nok her desværre :lol: Jeg synes jo ikke ligefrem, jeg er ved at tippe forover eller noget, men den H-skål jeg render rundt med, er åbenbart helt uden for nummer. Jeg har 3 bh'er i alt at vælge fra på hele deres hjemmesid :/ Og det er nogenlunde samme billede i de andre kæder. Kedelige sort/hvide/kødfarvede bh'er. Jeg er nødt til at søge mod de engelske sider for et nogenlunde fornuftigt udvalg.

Ahh ja, det kan jeg godt se. Det er sgu lidt træls :/ Og Change har heller ikke store størrelser? Det er da fesent.
0
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 18
Likede indlæg: 192

Indlægaf Phlox9 » 29. jan 2016, 15:41

T-shirt fra Only og sort/hvid trøje fra Nümph:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 555
Likede indlæg: 5886

Indlægaf Ballademager » 29. jan 2016, 16:28

Har brugt mine fødselsdagspenge på basistoppe og t-shirts i forårsfarver, en ny bh, to overraskende gode sports-bh'er fra Føtex (på tilbud til 35 kr).

Og så har jeg været på udsalg i Sport Master og købt løbesko og fitnesssko til under halv pris :banan:

Har brugt alt for meget på tøj i januar, men nu kan jeg heller ikke finde på mere, jeg mangler. Og jeg har fået nogle virkelig fine og gode ting. Nu er der shoppestop til og med juni :D
3
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Soulme
Kort karma: 4
Likede indlæg: 129

Indlægaf Soulme » 30. jan 2016, 07:42

:banan:
Havde glædet mig til lønningsdag da jeg skulle ind 8g hente Et par Toga Pulla støvler. :love:Valgte dem i skind da jeg var bange for ruskind blev for sart..
11
No1
Kort karma: 69
Likede indlæg: 598

Indlægaf No1 » 30. jan 2016, 11:50

achillaxedprune skrev:
No1 skrev:
Kiko primer.jpg

Jeg skal faktisk have fat i en primer, men har aldrig ejet en... Kan du anbefale den? :)

Kan fint anbefale denne; men også bareminerals' original primer. Løb tør for førnævnte og blev lidt nærig, så har haft brugt stay matte primeren, men var ikke fan. :D
0
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1158

Indlægaf flicka » 30. jan 2016, 17:20

Svenskerne kan et eller andet med udsalg :klap:

Jeg fik en By Malene Birger kjole til 200 svenske kr (svarende til ca. 160 danske kr). Den var sat ned fra 2300 svenske kr :8:
Billede

Derudover har jeg købt et par coatede Lee Scarlett-skinnies til halv pris (400 kr).
Billede
9
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 883
Likede indlæg: 13459

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. jan 2016, 21:30

Computercover fra Ordning och Reda, hvis ting jeg har en svaghed for :lun:
Jeg elsker også quiltet læder. Og foret er blodrødt. Og hele herligheden var sat ned til 80 kr. i Magasin.

Billede
5

Tilbage til "Mode"