Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2377

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 13. feb 2016, 15:13

POCKETKITTEN skrev:Vendekåben slår til igen. Jeg er blevet så glad for den sorte, at jeg har købt den grå hjem igen. :genert:

Billede

Næh - Gannis wrap coat? :) den har jeg også lige klikket hjem fra ASOS. Dog i blå. Og med rabatkode kom den ned på 850. :banan:
Billede
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 13. feb 2016, 18:14

Blev lokket af nikkie tutorials til at afprøve denne, lad os se om den er god.

100010773_01_details.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Soulme
Kort karma: 3
Likede indlæg: 80

Indlægaf Soulme » 13. feb 2016, 19:22

Bluse fra Moss.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 13. feb 2016, 20:01

Vaskemaskinen har ødelagt noget af mit tøj ved vask. Det er simpelthen flænset. Jeg nåede at have denne tunika på én gang før den nu er klar til at blive smidt ud. Heldigvis kunne jeg stadigvæk finde den til salg, så dette er mit seneste køb.

NoaNoa.jpg
1
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 36
Likede indlæg: 579

Indlægaf MissBailey » 14. feb 2016, 11:53

Jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til :love: En Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo, tasken jeg har sværmet om i årevis. Pludselig havde en bekendt den på TS, og da jeg skrev til hende privat blev den min for 600kr :8: Der er en lille fejl bagpå, men ellers fejler den intet.

Billede
13
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1113

Indlægaf FrøkenM » 14. feb 2016, 13:27

MissBailey skrev:Jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til :love: En Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo, tasken jeg har sværmet om i årevis. Pludselig havde en bekendt den på TS, og da jeg skrev til hende privat blev den min for 600kr :8: Der er en lille fejl bagpå, men ellers fejler den intet.

Billede

Den bliver du rigtig glad for så tillykke med det gode køb :kys:
Har haft min siden august og jeg er SÅ glad for den :love:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 36
Likede indlæg: 579

Indlægaf MissBailey » 14. feb 2016, 14:18

FrøkenM skrev:Den bliver du rigtig glad for så tillykke med det gode køb :kys:

Tak :kys: Er sikker på den bliver en succes i taskesamlingen :D
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1113

Indlægaf FrøkenM » 15. feb 2016, 15:10

3-års gaver fra kæresten :lun:

Kjole fra Lollys Laundry

Billede

Sneakers fra New Balance i den fineste forårsfarve :lun:
Billede
11
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 15. feb 2016, 18:33

FrøkenM skrev:
MissBailey skrev:Jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til :love: En Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo, tasken jeg har sværmet om i årevis. Pludselig havde en bekendt den på TS, og da jeg skrev til hende privat blev den min for 600kr :8: Der er en lille fejl bagpå, men ellers fejler den intet.

Billede

Den bliver du rigtig glad for så tillykke med det gode køb :kys:

Jeg er også virkeligt glad for min :love:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 17. feb 2016, 21:23

Jeg har været nødt til at investere i nogle nye jeans, efter at 2 ud af 4 par blev slidt i stykker her henover vinteren. Så shoppede lidt hos Ellos og ender op med at beholde nedenstående to par :)
Og nu hedder bootcut åbenbart (også?) flare? Det ord havde jeg ikke hørt før. Men man kan heller ikke kalde mig modekyndig :D
Men bukserne sidder fint, også selvom jeg er en str. 46.

image.jpeg
image.jpeg
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 18. feb 2016, 06:40

^jeg vil umiddelbart sige at bootcut er mere "lige", mens dem du viser helt klart er "flare" fordi de er med decideret svaj. Men jeg er ikke sikker :)
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 18. feb 2016, 06:47

StripesAddict skrev:^jeg vil umiddelbart sige at bootcut er mere "lige", mens dem du viser helt klart er "flare" fordi de er med decideret svaj. Men jeg er ikke sikker :)

De øverste er "flare", de nederste er bootcut :stoned:

Men jeg så faktisk et par jeans hos Only forleden, hvor de havde skrevet "flare" på skiltet og der var underbenene noget mere vide i det, end normal bootcut. På modellen er øverste par også noget mere løse i det, end det nederste par er (det er de så ikke helt på mig :cool: ), så det har måske noget med benvidden at gøre.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 18. feb 2016, 06:50

Daine skrev:
StripesAddict skrev:^jeg vil umiddelbart sige at bootcut er mere "lige", mens dem du viser helt klart er "flare" fordi de er med decideret svaj. Men jeg er ikke sikker :)

Men jeg så faktisk et par jeans hos Only forleden, hvor de havde skrevet "flare" på skiltet og der var underbenene noget mere vide i det, end normal bootcut. På modellen er øverste par også noget mere løse i det, end det nederste par er (det er de så ikke helt på mig :cool: ), så det har måske noget med benvidden at gøre.

Det havde jeg godt lide på fornemmelsen. Men ja, jeg tror det er det, der er forklaringen :) det var også bare, så du måske havde nemmere ved at finde det du skulle bruge, en anden gang :kys:
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 18. feb 2016, 06:52

StripesAddict skrev:
Daine skrev:

Det havde jeg godt lide på fornemmelsen. Men ja, jeg tror det er det, der er forklaringen :) det var også bare, så du måske havde nemmere ved at finde det du skulle bruge, en anden gang :kys:

Jeg tror vist også bare, det siger meget om mine shoppingvanet, når det jeg ligger mest mærke til er et - for mig - nyt ord :lol:
0
MissHindenburg
Kort karma: 6
Likede indlæg: 75

Indlægaf MissHindenburg » 18. feb 2016, 10:05

Seneste køb:

Basis Top fra Samsoe - sue long i sort.
samsoe-sue-long-black-front-p.jpg

Jeg bøvler lidt med at holde højhælede sko på foden, så nu prøver jeg med en T-bar-sko. Jeg bruger en grotesk stor størrelse i sko( str 44,5 helt præcis), så disse er bestilt hjem fra min favorit sko-pusher i England. Magnusshoes.com
6715.jpg
4

Tilbage til "Mode"