Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 228

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Sjg » 6. maj 2016, 16:47

Marichen12 skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Badesandalen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Lidt fra genbrug. Blandet andet en strik fra Marc Lauge, bluse med snørre fra Pulz og kort bluse fra Rosemunde. Tænker at den sorte bluse + den med slangeprint vil pæne når de lige er stoppet ned i et par højtaljede sorte jeans. Det samme med den med snørre, bare i et par hvide jeans.

Det er godt nok noget pænt tøj man kan finde i genbrugsbutikker nu. :gogo:

Nu jeg kigger, er det tydeligt at jeg har et farvetema. Hvor sjovt :lol:

Blev også rigtig overrasket! Det er lang tid siden jeg har købt tøj i en genbrug. Det var også rigtig hyggeligt at falder over gamle H&M kollektioner, fandt blandt andet noget fra deres samarbejde med Matthew Williamson.

Jeg er også blevet virkeligt glad for genbrug. Jeg har lige fundet en fed nederdel fra Gentlemens Affair, en Samsøe & Samsøe cardigan, en Stella McCartney for H&M bluse og en Stella Nova skjorte for ingen penge :banan:

Hvad er det for nogle genbrugsbutikker, I køber alle de fine ting i? :love2:

Er det almindelig genbrug (á la Røde Kors, Frelsens Hær mv.), eller er det i luksusgenbrugsbutikker?
1
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1836

Indlægaf zembra1986 » 6. maj 2016, 17:11

^^Jeg er misundlig.....jeg finder aldrig så fine ting i de genbrugsbutikker jeg frekventere
1
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2051

Indlægaf Marichen12 » 6. maj 2016, 17:18

Sjg skrev:
Marichen12 skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Badesandalen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Lidt fra genbrug. Blandet andet en strik fra Marc Lauge, bluse med snørre fra Pulz og kort bluse fra Rosemunde. Tænker at den sorte bluse + den med slangeprint vil pæne når de lige er stoppet ned i et par højtaljede sorte jeans. Det samme med den med snørre, bare i et par hvide jeans.

Blev også rigtig overrasket! Det er lang tid siden jeg har købt tøj i en genbrug. Det var også rigtig hyggeligt at falder over gamle H&M kollektioner, fandt blandt andet noget fra deres samarbejde med Matthew Williamson.

Jeg er også blevet virkeligt glad for genbrug. Jeg har lige fundet en fed nederdel fra Gentlemens Affair, en Samsøe & Samsøe cardigan, en Stella McCartney for H&M bluse og en Stella Nova skjorte for ingen penge :banan:

Er det almindelig genbrug (á la Røde Kors, Frelsens Hær mv.), eller er det i luksusgenbrugsbutikker?

Jeg har været i en helt alm. genbrugsbutik på Vesterbro. Det er vist kfuk der driver den.
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5013

Indlægaf Viskelæder » 6. maj 2016, 17:25

Jeg har købt en lille taske, neglelak og øreringe i dag (og nogle beautyting) :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 344
Likede indlæg: 5562

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. maj 2016, 19:43

Sjg skrev:
Marichen12 skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Badesandalen skrev:

Her er det også bare dem du nævner. De klassiske genbrugsbutikker.
1
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd"
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 36
Likede indlæg: 474

Indlægaf twinkle » 6. maj 2016, 22:39

Har købt en ny taske på etsy lavet efter de mål, jeg ønsker (billedet er af standard størrelsen som er 23x23x7)

Billede

Mørk filt med magenta læderdetaljer og så med målene 35x25x6 - der var 20% rabat OG de laver modifikationerne uden merpris. Så alt i alt måtte jeg slippe 460 kr (og det er inkl. Fedex shipping fra Polen) for en one of a kind hverdagstaske, som opfylder mit behov ift. plads, er lavet af slidstærke materialer og kan bruges som crossbody til når jeg cykler.
7
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2358

Indlægaf Anilara » 8. maj 2016, 08:41

Min første buksedragt. Ingen ide om det er totalt dumt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
StripesAddict
Kort karma: 83
Likede indlæg: 671

Indlægaf StripesAddict » 8. maj 2016, 11:06

Gina Tricot beata tee i øko bomuld - som erstatning for min yndling, som har fået et hul.

Kjole fra Magasin til brug som loungewear, sat ned til 50 kr.
0
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Likede indlæg: 126

Indlægaf tickle-me-elmo » 9. maj 2016, 18:46

Fra H&M
2
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 784
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Spjaerten » 9. maj 2016, 18:46

tickle-me-elmo skrev:Fra H&M

Jakken købte jeg i fredags.
Første cowboy jakke i 15 år eller sådan noget
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Likede indlæg: 126

Indlægaf tickle-me-elmo » 9. maj 2016, 18:51

Spjaerten skrev:
tickle-me-elmo skrev:Fra H&M

Jakken købte jeg i fredags.
Første cowboy jakke i 15 år eller sådan noget

Sidst jeg ejede en cowboyjakke var vist også i de sene 90'ere. Med similisten på brystlommerne :slem:
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 948
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10189
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. maj 2016, 19:27

Denne kjole. Jeg har den i forvejen, men den sidder så fint og jeg har det så godt i den. Så jeg bestilte en ekstra.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 49
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 371

Indlægaf Craver » 10. maj 2016, 15:05

Jeg har lige hapset en fin Marc by Marc Jacobs pung og et par Shoe The Bear sandaler.
Billede
Billede
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 36
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 321

Indlægaf Jungletiger » 10. maj 2016, 15:56

Lidt asos shopping :)

Fra Influence

Billede

Fra New Look

Billede
1
Muspel
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1847

Indlægaf Muspel » 10. maj 2016, 18:02

Anilara skrev:Min første buksedragt. Ingen ide om det er totalt dumt.

Den er fin! Hvor er den fra?
0

Tilbage til "Mode"