Sukker i kaffen?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.

Bruger du sukker i din kaffe/te/kakao?

Ja
10
13%
Nej
55
72%
Det varierer
11
14%

Afgivne stemmer: 76
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Re: Sukker i kaffen?

Indlægaf Rapfisk » 5. okt 2016, 15:14

Nej, jeg bruger mælk i kaffen, men sukkeret i teen har jeg vænnet mig af med.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 5. okt 2016, 15:33

Jeg drikker en halv kop kaffe på arbejde hver morgen, uden sukker eller mælk. Te drikker jeg med sødetabletter i og ind imellem en smule honning, men altid uden mælk.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1114

Indlægaf Torn » 5. okt 2016, 15:40

Puha nej, jeg bryder mig virkelig ikke om sukker i te eller kaffe.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 17
Likede indlæg: 330

Indlægaf PaleSeptember » 5. okt 2016, 19:07

Thitida-No-Chey skrev:Jeg har stemt nej, jeg bruger sødetabletter istedet. Yeah, yeah, I know, i sidste ende er de ikke en skid sundere end sukker, men der skal flere af dem til, for at nå det antal kalorier, en skefuld sukker bringer til kaffen, og når det kalorier antal er nået, så er kaffen så sød, at jeg hælder den ud istedet for at drikke den, så på den vis er det jo meget godt :lol:

Salt bruger jeg heller ikke medmindre det er i madlavning. Jeg er en af de typer, der måske kigger lidt, hvis jeg sidder på en restaurant og min "date" rækker ud efter saltet som det første, før kniv og gaffel. En professionel kok har tilberedt det der, du tror ikke, du skulle SMAGE på det, før du bestemmer dig for, om det mangler salt og peber?!

Helt enig både med sukker, sødetabletter og salt! Jeg bruger sødetabletter i min kaffe, ingenting når jeg drikker te, og jeg putter stort set aldrig ekstra salt på maden.
0
Siamo
Kort karma: 3
Likede indlæg: 84

Indlægaf Siamo » 6. okt 2016, 11:45

Jeg synes sukker i kaffe smager af metal?!

Og teer foretrækker jeg rene - hvis jeg har lyst til sød te brygger jeg en af de naturligt søde teer. Kun hvis jeg har ondt i halsen putter jeg en teskefuld honning i min te.
0

Tilbage til "Mad og drikke"