Nazi Paikidze boycutter mesterskab i Iran som følge af tvungen tildækning

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Straniera
Kort karma: 4
Likede indlæg: 116

Re: Nazi Paikidze boycutter mesterskab i Iran som følge af tvungen tildækning

Indlægaf Straniera » 12. okt 2016, 15:00

Gad vide, hvad hendes forældre har tænkt, da de navngav hende "Nazi"? :gruble:
0
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2111

Indlægaf eks-Maupassant » 12. okt 2016, 19:52

Straniera skrev:Gad vide, hvad hendes forældre har tænkt, da de navngav hende "Nazi"? :gruble:

Det er vidst bare et normalt navn i nogen lande. Har også mødt en nordafrikansk dreng der hed Nazi. Pakidze er måske armensk?

Kunne være lidt lol hvis hende Nazi Pakidze blev nazist. "Goddag, jeg er Nazi, jeg er nazi" det ville lyde som om hun gentog sig selv, selv om hun ikke gjorde det AHAHAHAHA!
0
Brugeravatar
MaybeBaby
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1132

Indlægaf MaybeBaby » 14. okt 2016, 09:56

Akehurst2 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg synes det er rigtig fint at hun står ved at hendes følelser og holdninger er som de er og nægter at deltage, jeg synes faktisk hun skal have stor cadeau for at sætte fokus på problemstillingen. Jeg bryder mig heller ikke om at nogen skal blande sig i andres påklædning, ligeså vel som jeg ikke synes man skal tvinge nogle af det tøj de ønsker at gå i, ligeså vel går jeg heller ikke ind for at tvinge andre til at iklæde sig noget de ikke ønsker.

Ja. Tænk på det ramaskrig, der ville have været, hvis det var blevet afholdt i USA og de havde tvunget tørklædeklædte kvinder til at tage tørklædet af for at få lov at deltage.

Blander mig lige. ingen af delene ville være okay, hvis du spørger mig. Hvorfor jeg heller ikke kan forstå Iran får lov at være værtsnation.
0
14-12-16 :lun:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"