Hvor ofte anmelder du?

Hvor ofte anmelder du indlæg?

Det har jeg endnu aldrig gjort
71
72%
Det er sket 1-5 gange mens jeg har været her
25
25%
Det er sket minimum 10 gange mens jeg har været her
3
3%
Det gør jeg på månedsbasis
0
Ingen stemmer
Det er nok hver 10-15 gang jeg logger ind
0
Ingen stemmer
Stort set hver gang jeg er her
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 99
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3391

Re: Hvor ofte anmelder du?

Indlægaf dgd2007 » 6. okt 2016, 22:35

achillaxedprune skrev:Gud, hvor ubehageligt... Sikke et møgdyr! Håber virkelig ikke det var en fast debattør, som var så nedern!
[...]

Nej, jeg mener, det var en, som var meget aktiv i en kort periode og så forsvandt efter det der optrin.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 967

Indlægaf Anne Droid » 7. okt 2016, 08:48

Her har jeg vist kun anmeldt et par reklameprofiler.
På en anden debat, har jeg anmeldt både reklame/spam og personer.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 7. okt 2016, 09:03

Apropos anmeldelser. Får man grimme udtalelser i røde kort, eller via PBer. Er der så overhovedet nogen mulighed for, at anmelde det?
Kan nogen i Moderator-teamet gå ind og læse ens røde kort og PBer?
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5857

Indlægaf Dikus » 7. okt 2016, 11:13

Lemonella skrev:Apropos anmeldelser. Får man grimme udtalelser i røde kort, eller via PBer. Er der så overhovedet nogen mulighed for, at anmelde det?
Kan nogen i Moderator-teamet gå ind og læse ens røde kort og PBer?

Det skal anmeldes direkte til Patrick. Han er den eneste, der har de nødvendige rettigheder.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5912

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2016, 15:18

Jeg tror det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har anmeldt nogen i mine omkring 14 år som debattør. Ingen af gangene har vist været herinde.

Som udgangspunkt synes jeg at voksne mennesker burde kunne løse sine konflikter selv, og snakke om tingene på en ordenlig måde. Og jeg synes også der skal være plads til en kontant tone og til en mindre hjerneblødning i gang i mellem.
Men jeg har selvfølgelig også en grænse, og bliver den overskredet så kan jeg godt finde på at anmelde.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Anne Droid

Indlægaf Anne Droid » 11. okt 2016, 13:49

Nu ville jeg lige anmelde et indlæg og så kunne jeg ikke fordi en anden allerede havde gjort det. Det er da smart, så slipper moderatorteamet for at læse 20 anmeldelser på samme indlæg.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8288
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. okt 2016, 14:02

Anne Droid skrev:Nu ville jeg lige anmelde et indlæg og så kunne jeg ikke fordi en anden allerede havde gjort det. Det er da smart, så slipper moderatorteamet for at læse 20 anmeldelser på samme indlæg.

Den samme meddelelse fik jeg. Men ja, det er fint, at det fungerer på den måde.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 11. okt 2016, 15:12

Jeg har anmeldt en 5-6 tråde som jeg syntes var fejlplacerede hvor mods så nogen gange er enig og flytter den og andre gange syns de den ligger fint hvor den er. Det er vist det eneste. Spam kunne jeg også finde på at anmelde, men jeg har ikke gjort det. Har kun set spam en eller to gange herinde.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5857

Indlægaf Dikus » 11. okt 2016, 15:21

eks-Maupassant skrev:Jeg har anmeldt en 5-6 tråde som jeg syntes var fejlplacerede hvor mods så nogen gange er enig og flytter den og andre gange syns de den ligger fint hvor den er. Det er vist det eneste. Spam kunne jeg også finde på at anmelde, men jeg har ikke gjort det. Har kun set spam en eller to gange herinde.

Og det er så fedt, du gør det! Må indrømme, jeg bruger "Vis nye indlæg" - så jeg lægger aldrig rigtigt mærke til placeringen :genert:
1
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 140
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1399

Indlægaf vUlpeS » 11. okt 2016, 16:17

Nunca, nix, nul, tror jeg.
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1890

Indlægaf Vira » 11. okt 2016, 16:22

Jeg har kun anmeldt et indlæg i min tid på debatten, og det var på den gamle debat. Tror bare det var en reklame, jeg kan ikke helt huske det faktisk
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Anne Droid

Indlægaf Anne Droid » 11. okt 2016, 20:51

Ado skrev:
Anne Droid skrev:Nu ville jeg lige anmelde et indlæg og så kunne jeg ikke fordi en anden allerede havde gjort det. Det er da smart, så slipper moderatorteamet for at læse 20 anmeldelser på samme indlæg.

Og det skete igen. Samme brugernavn, det er simpelthen for klamt at gøre sådan noget. Så vi er åbenbart flere der synes det er over stregen.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. okt 2016, 05:19

Anne Droid skrev:
Ado skrev:

Og det skete igen. Samme brugernavn, det er simpelthen for klamt at gøre sådan noget. Så vi er åbenbart flere der synes det er over stregen.

Hvorhenne? :nerve:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. okt 2016, 05:26

Ado skrev:
Anne Droid skrev:
Ado skrev:

Åh, i den samme tråd? Herregud, hvor er det dog barnligt. Man kan kun undre sig over, hvad personen får ud af det.
0
Brugeravatar
Anne Droid

Indlægaf Anne Droid » 12. okt 2016, 05:39

Ado skrev:
Ado skrev:
Anne Droid skrev:
Ado skrev:

Åh, i den samme tråd? Herregud, hvor er det dog barnligt. Man kan kun undre sig over, hvad personen får ud af det.

Det er barnligt og rigtig grimt.
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"