Hvem er din TOWGA?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Blonderella » 25. apr 2016, 08:43

Blonderella skrev: Den anden gik jeg på hhx med. Det var tæt på at blive til noget en del gange, men omstændighederne ville noget andet - og han blev lidt for fuld og lidt for pågående - og jeg havde en kæreste- så ham har jeg ikke haft talt med i snart 9 år. Men forleden dukkede han op på fb og jeg var sendt direkte tilbage til teenagefølelser og hjertebanken.

Vi har fået snakket lidt de sidste par dage. Jeg havde brug for at få sagt nogle ting til ham - og det viste sig at det havde han også. Vi er ret enige om at vi kunne have fundet sammen under de rette omstændigheder men at der nok er en god grund til at det ikke skete. Og vi er begge i gode forhold nu.

Men det var rart at få talt om det med ham. Jeg har det ikke teenage agtigt mere. Jeg har på en eller anden måde fået ham parkeret. At få bekræftet at det, jeg følte dengang, var gensidigt dengang, har givet mig mulighed for at lukke det som gode minder om en ubekymret tid.
2

Tilbage til "Forhold og sex"