Den der vennefunktion.

Bruger du funktionen?

Afstemning sluttede 21. okt 2016, 16:10

Ja.
4
11%
Nej.
28
74%
Overvejer det.
1
3%
Afventer og ser hvad folk stemmer først.
0
Ingen stemmer
Øjeblik, jeg skal skide.
5
13%

Afgivne stemmer: 38
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 743
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10789

Re: Den der vennefunktion.

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2016, 17:57

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
LadyFox skrev:Mystisk. Min vens beskeder er ikke anderledes end dem fra mine ikke-venner.

:Rettelse - EN ud af flere af min vens beskeder har nu den blå streg.

Og nu mistede beskeden den blå streg igen, så nu skiller min vens besked sig ikke længere ud. Det er sært.

Lige da den var ulæst/ubesvaret, der var der en meget tynd blå streg :ivrig: Den første og største effekt af vennefunktionen!

Sikke en fest..
Billede
3
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1109
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10909

Indlægaf Daine » 7. okt 2016, 19:09

Der står dette om funktionen: "Funktionen "venner" giver dig hurtig adgang til brugere du ofte kommunikerer med. Hvis skabelonen understøtter det, fremhæves alle indlæg skrevet af dine venner."

Så den skabelon debatten er bygget op omkring understøtter nok ikke funktionen, ellers ville indlæggene fra ens venner jo blive fremhævet. Tænker jeg. For jeg har ingen venner, så aner det ikke :lol:

Det er vel egentlig en form for modvægt til 'ignorerede brugere'. Hvis der er debattører man gerne vil 'se' først, sætter man dem på sin venneliste og så fremstår deres indlæg mere tydeligt. Altså hvis det virkede.
2
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 340
Likede indlæg: 1596

Indlægaf Falstria » 7. okt 2016, 19:17

Nu skal der tænkes stort!!! :dance:

Hvad synes du vennefunktionen burde kunne gøre anderledes?
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"