Hvilke magiske evner har du?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Re: Hvilke magiske evner har du?

Indlægaf bluetof1 » 9. okt 2016, 12:28

Bad Samaritan skrev:Jeg kan få en pakke snøfler til at forsvinde på 2 minutter... Derudover kan jeg mærke, når der er fare på færde i en grad så at det er helt åndssvagt - og det har freaket både venner og kollegaer ud mere end en gang. Jeg er også ret ferm til at spotte slagsbrødre og typer, som ikke har rent mel i posen.

Jeg forestiller mig at det er ret praktisk med dit arbejde. Alle tre ting.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 9. okt 2016, 13:50

Den bedste evne jeg har - som er nyttig fordi jeg er pendler er, at.... jeg ALTID får en plads i lyntoget, også selvom det er det tidspunkt på døgnet, hvor der er mange mennesker. Og jeg sidder også altid ned i bussen på vej til universitetet. :dance:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1103

Indlægaf girl_beat » 9. okt 2016, 14:18

Sevii skrev:Den bedste evne jeg har - som er nyttig fordi jeg er pendler er, at.... jeg ALTID får en plads i lyntoget, også selvom det er det tidspunkt på døgnet, hvor der er mange mennesker. Og jeg sidder også altid ned i bussen på vej til universitetet. :dance:

Hæ - den evne havde jeg faktisk glemt... Havde den også som pendler, men jeg har ikke testet den i et stykke tid :D

Ellers kan jeg altid forudse, når min mand falder i søvn - også selvom han påstår, at han slet ikke er træt eller har til hensigt at sove :træt:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 9. okt 2016, 19:42

Jeg ved nærmest altid når folk har tænkt sig at melde afbud.

Lidt underligt når jeg har inviteret 8, og pr instinkt kun handler ind til 6, fordi jeg allerede ved at 2 gæster melder afbud.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 9. okt 2016, 20:22

Jeg kan altid forhandle mig til en større besparelse end andre.

Jeg ser altid på uret præcis kl. 22.12.
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6803

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2016, 21:02

Jeg har et meget præcist indre ur.
Jeg kan slå enhver plante ihjel, bare ved at bringe den ind i hjemmet :D
Jeg kan åbne en flaske vin med en fjer :slem:
Jeg kan opsnuse slik og snolder på kilometers afstand :genert:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 9
Likede indlæg: 228

Indlægaf Skorstenen » 9. okt 2016, 21:06

Jeg ser altid på uret på et tidspunkt hvor tallet passer med de 4 sidste i mit sidste jobs telefonnummer.

Jeg har en evne til at fremstå synsk, det er jeg slet ikke, jeg har bare livserfaring og kan forudse andres reaktioner i diverse situationer, simpelthen fordi jeg har set det før. Dette gør til gengæld også, at jeg stort set altid får det som jeg vil have det. Kald det bare manipulation, det er det jo egentligt også.

Ja, og så kan jeg høre telefonen ringe lige før at den rent faktisk gør det.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4197

Indlægaf Persnikedy » 9. okt 2016, 21:28

Jeg kan sætte usb nøglen rigtig i usb porten i første omgang
17
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2372

Indlægaf paint » 9. okt 2016, 21:28

Det indre ur, der stort altid går meget præcist, er jeg med på.

Jeg tror faktisk at det er et jeg har udviklet, i min tid i Søværnet. Når jeg var med på holdet af dem, der gik vagt med en maskinpistol ved landgangen, hvilket vi altid gjorde når vi lå i havn, var tiden, sådan en kold vinternat i en eller anden gudsforladt flække på Færøerne, noget langstrakt I starten kiggede man på armbåndsuret i tide og utide, men gradvist oparbejde man en slags indre fornemmelse for, hvor lang tid man havde gået (og frosset) på denne skide kaj, og kunne næsten på sekundet gætte hvornår afløseren kom (så man kunne komme ind i varmen igen og få den kop kaffe man havde gået og fantaseret om)

Evnen, er simpelthen blevet en del af mig.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Buffy
Kort karma: 20
Likede indlæg: 278

Indlægaf Buffy » 9. okt 2016, 21:57

Persnikedy skrev:Jeg kan sætte usb nøglen rigtig i usb porten i første omgang

No fucking way, det er det sgu ingen der kan! :gisp:
2
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 795

Indlægaf Mangoness » 9. okt 2016, 22:02

superboa skrev:Når jeg møder et nyt menneske, kan jeg med 99% sikkerhed inden for 2 sekunder vurdere, om det er et menneske, der er godt eller dårligt for mig. Det kan tælles på én hånd, de gange min intuition har taget fejl.

Den evne har jeg brug for :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
superboa
Kort karma: 28
Likede indlæg: 243

Indlægaf superboa » 9. okt 2016, 22:15

Mangoness skrev:
superboa skrev:Når jeg møder et nyt menneske, kan jeg med 99% sikkerhed inden for 2 sekunder vurdere, om det er et menneske, der er godt eller dårligt for mig. Det kan tælles på én hånd, de gange min intuition har taget fejl.

Den evne har jeg brug for :genert:

Den er altså også vældig nyttig :genert:
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4197

Indlægaf Persnikedy » 9. okt 2016, 22:20

Buffy skrev:
Persnikedy skrev:Jeg kan sætte usb nøglen rigtig i usb porten i første omgang

No fucking way, det er det sgu ingen der kan! :gisp:

Den reaktion fik jeg flere gange af en ven. Så måtte jeg lige vise mine magiske evner og sætte 3 i rigtigt i steg.

Billede
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2112

Indlægaf eks-Maupassant » 10. okt 2016, 19:01

Skorstenen skrev:Jeg ser altid på uret på et tidspunkt hvor tallet passer med de 4 sidste i mit sidste jobs telefonnummer.

Jeg har en evne til at fremstå synsk, det er jeg slet ikke, jeg har bare livserfaring og kan forudse andres reaktioner i diverse situationer, simpelthen fordi jeg har set det før. Dette gør til gengæld også, at jeg stort set altid får det som jeg vil have det. Kald det bare manipulation, det er det jo egentligt også.

Ja, og så kan jeg høre telefonen ringe lige før at den rent faktisk gør det.

Hæhæ den evne har jeg også, desværre med det twist at folk aldrig tror på mig, det er vel fordi jeg er dårlig til at overbevise folk eller sådan noget. Så mit liv er fuldt af situationer hvor folk er tog-på-vej-mod-et-crash hvor jeg tit år eller måneder før ved præcis hvad det kommer til at ske, men uden at jeg kan ændre på det :)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 10. okt 2016, 20:19

Jeg kan koge ris. Det er åbenbart en særlig evne - jeg er først for relativt nylig blevet opmærksom på, at ikke alle synes, at det er let.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Generelt"