Back on the nupo train, choo choo

Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4448

Re: Back on the nupo train, choo choo

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. okt 2016, 18:06

Viskelæder skrev:Jeg synes sgu, det er flot, TS. Tillykke med det :)

Mange tak :) Lidt har jo også ret.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 82
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 651

Indlægaf Tricolette » 17. okt 2016, 20:00

Sejt - godt gået :gogo:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2374

Indlægaf achillaxedprune » 17. okt 2016, 20:08

Et vægttab på over 2 kg. på en uge er da virkelig meget!

Og ellers bare lidt venlig gogo herfra... you can do it. :pompom:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. okt 2016, 15:19

Tricolette skrev:Sejt - godt gået :gogo:

achillaxedprune skrev:Et vægttab på over 2 kg. på en uge er da virkelig meget!

Og ellers bare lidt venlig gogo herfra... you can do it. :pompom:

Mange tak begge to :)
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. okt 2016, 15:28

Havde sgu lidt en øv dag på arbejde i dag. Endnu en gang skulle der kommenteres og spørges indtil til hvorfor jeg ikke spiste rigtig mad til frokost. Det blev bare for meget efter den 5 person skulle blande sig, så valgte at sige ud til hele bordet at jeg ikke gad kommentarer om hvad jeg spiste eller ikke spiste. De siger så at de bare bekymre sig for mig og jokede med at så kunne det være at jeg ikke lavede fejl (lavede en fejl sidste uge), hvis jeg nu fik rigtig mad.
Havde det bare så lousy over sådan at "skælde" ud på dem og stemningen blev bare så mærkelig bagefter.

Tog direkte hjem bagefter og hev løbetøjet frem, som har lagt i skabet de sidste mange måneder, smed noget højt musik i ørerne og tog af sted. Havde jeg virkelig brug for og er så glad for at jeg gjorde det. Har fuldstændig glemt hvad det at løbe gør ved mit humør. Var et stort smil det sidste stykke hjem, havde det så godt. Kunne løbe det træningen sagde (skift mellem løb og gå), hvilket var mere end hvad jeg kunne sidst.
Vil snart have min 5 nupo og så prøve at koble hjernen fra igen.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 18. okt 2016, 15:35

Åh, folk skal bare blande sig skidemeget uden om hvad voksne mennesker spiser. Idioter!

Her er det gået ret sløvt. Jeg havde den værste dag i går, så i morges (mens sønnike var på pokejagt) tog jeg ud til en veninde medbringende jordbærtærte og Baresso.

Jeg tror, jeg skal have pulver nogle dage, så jeg lige kan kickstarte, og få blod på tanden igen.
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. okt 2016, 09:04

Ummm jordbærtærte :-D

Synes altid de første par dage af en opstart er de sværeste. Der tænker man rigtig meget på hvad man siger nej tak til hele tiden. Det går lidt bedre nu synes jeg. Holder mig dog stadig fra sider hvor der er mad.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 19. okt 2016, 09:23

Rosa Espinosa skrev:Ummm jordbærtærte :-D

Synes altid de første par dage af en opstart er de sværeste. Der tænker man rigtig meget på hvad man siger nej tak til hele tiden. Det går lidt bedre nu synes jeg. Holder mig dog stadig fra sider hvor der er mad.

I hvert fald når man har brug for at snakke med en veninde efter en elendig oplevelse. Så må man godt :genert:

Jeg har i dag fået en bar til morgenmad, og sønnike skal spise og sove hos en kammerat, så det er vist kun til frokost, jeg bliver nødt til at spise almindelig mad. Overvejer lidt at invitere sønnike til mit yndlingssalatbarsted (sikke et ord :lol: ) til frokost.
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Sandkage
Kort karma: 1
Likede indlæg: 17

Indlægaf Sandkage » 19. okt 2016, 11:53

Tillykke med vägttabet Rosa. Det er superflot!! :banan: :banan:

Jeg kender ogsaa godt det med irriterende kollegaer. Hvis man spiser, saa er det galt det man spiser, og hvis man ikke spiser, saa er det ogsaa galt. Jeg synes det er saa fräkt og uhöfligt at kommentere paa andre paa den maade. Jeg synes det er godt du fik sagt noget til dem, selvom du ikke var glad for det. Modigt gjort!! :dance:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. okt 2016, 14:20

Sandkage skrev:Tillykke med vägttabet Rosa. Det er superflot!! :banan: :banan:

Jeg kender ogsaa godt det med irriterende kollegaer. Hvis man spiser, saa er det galt det man spiser, og hvis man ikke spiser, saa er det ogsaa galt. Jeg synes det er saa fräkt og uhöfligt at kommentere paa andre paa den maade. Jeg synes det er godt du fik sagt noget til dem, selvom du ikke var glad for det. Modigt gjort!! :dance:

Tak for det :kys: Er også glad for at jeg fik det gjort, selvom det var grænseoverskridende og irriterende. Uanset om jeg er på nupo eller ej, så gider jeg ikke kommentarer omkring min mad.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. okt 2016, 14:30

Håber du fik ham overtalt AF. Fik selv salat i dag til frokost, kæresten synes nemlig at vi skulle tage ud og spise. Så han fik en pariserbøf og jeg fik en cæsar salat med salat/tomat/løg/kylling. Smagte rigtig godt og blev rent faktisk mæt, selvom den jo ikke bestod af meget. Hjalp også at det var i smukke omgivelser ude ved stranden.

Og så fik jeg to kjoler af ham. Noa Noa havde udsalg, så det var jo ikke dårligt. Pallietkjolen er såååå fin i virkeligheden, det er den anden selvfølgelig også, men den glimter ikke :-D Den er en str.34 (Noa Noa er store i størrelserne), så den sidder lidt stramt, men mit mål er at have den på til julefrokost. Skulle måske tage et billede af den på nu og så når jeg når hen til datoen for julefrokosteren, for at se udviklingen :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Sandkage
Kort karma: 1
Likede indlæg: 17

Indlægaf Sandkage » 19. okt 2016, 15:09

Hvor er det nogle fine kjoler :love:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. okt 2016, 16:03

Sandkage skrev:Hvor er det nogle fine kjoler :love:

Er også virkelig tilfreds med dem :banan:

Tog lige ud og cyklede en tur på 8 km (fortrød hvert sekund :lol: ), tænkte at jeg blev nødt til at lave et eller andet, hvis jeg skal have forhåbninger om at passe palliet kjolen om 2 måneders tid.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. okt 2016, 11:01

Vægten siger i dag 71,3 kg, så har indtil videre tabt 3,7 kg. Er sådan lidt meh omkring det. Synes ikke det går så hurtigt. Har lidt ødelagt mit humør i dag. Godt der er lang tid til næste vejning, som bliver tirsdag i næste uge.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 11:15

3,7 kg på 2 uger er da vildt flot! Klap dig selv på skulderen i stedet for meh-følelsen. Du er godt på vej til at nå dit mål :gogo: :pompom:
0
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Sund og/eller slank"