Jeg har slæbt en kat med hjem..

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6033

Jeg har slæbt en kat med hjem..

Indlægaf LadyFox » 10. okt 2016, 20:56

De sidste mange dage har jeg mødt den det samme sted, det er en stor ukastreret killing, der hele tiden har været meget opsøgende til mennesker, og virket meget forvirret og søgende og nærmest desperat. På ca. samme tid som den begyndte at dukke op er der fundet en killing i samme alder påkørt nogle meter længere henne, jeg tænker det er en søskende. Så jeg frygter lidt der er snak om nogle killinger der er blevet dumpet.
Så nu har jeg taget den med hjem så den kunne få noget med og drikke, og varme. I morgen tager jeg den til dyrlægen for at se om hun kender den og om den er chippet. Men hvis den ikke er chippet hvad så? Den er umildbart ikke meldt savnet på facebook.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5902

Re: Jeg har slæbt en kat med hjem..

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 21:25

[quote="LadyFox"]De sidste mange dage har jeg mødt den det samme sted, det er en stor ukastreret killing, der hele tiden har været meget opsøgende til mennesker, og virket meget forvirret og søgende og nærmest desperat. På ca. samme tid som den begyndte at dukke op er der fundet en killing i samme alder påkørt nogle meter længere henne, jeg tænker det er en søskende. Så jeg frygter lidt der er snak om nogle killinger der er blevet dumpet.
Så nu har jeg taget den med hjem så den kunne få noget med og drikke, og varme. I morgen tager jeg den til dyrlægen for at se om hun kender den og om den er chippet. Men hvis den ikke er chippet hvad så? Den er umildbart ikke meldt savnet på facebook.[/

Vil du gerne adoptere den?
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. okt 2016, 21:29

Dikus skrev:
LadyFox skrev:De sidste mange dage har jeg mødt den det samme sted, det er en stor ukastreret killing, der hele tiden har været meget opsøgende til mennesker, og virket meget forvirret og søgende og nærmest desperat. På ca. samme tid som den begyndte at dukke op er der fundet en killing i samme alder påkørt nogle meter længere henne, jeg tænker det er en søskende. Så jeg frygter lidt der er snak om nogle killinger der er blevet dumpet.
Så nu har jeg taget den med hjem så den kunne få noget med og drikke, og varme. I morgen tager jeg den til dyrlægen for at se om hun kender den og om den er chippet. Men hvis den ikke er chippet hvad så? Den er umildbart ikke meldt savnet på facebook.

Vil du gerne adoptere den?

Mit hjerte vil gerne, min fornuft siger nej. Men jeg tror sagtens jeg ville kunne finde den et hjem, hvis den er hjemløs - og den er velkommen her indtil den kan komme til hjem.
Først og fremmest skulle den i hvert fald have noget mad, den rimelig tynd og med en stor appetit.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2112

Indlægaf eks-Maupassant » 10. okt 2016, 21:31

Hvis du har den i mere end 3 dage kommer du aldrig til at nænne at skille dig af med den :) Katte har overnaturlige evner mht at få folk til at passe på sig.
8
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. okt 2016, 21:47

eks-Maupassant skrev:Hvis du har den i mere end 3 dage kommer du aldrig til at nænne at skille dig af med den :) Katte har overnaturlige evner mht at få folk til at passe på sig.

Jeg er ikke udpræget kattemenneske, så mon ikke det går. Uanset hvad så går det nok, jeg kan bare ikke forsvare overfor mig selv at den lille fyr skulle rende sulten, våd og bange rundt i flere dage end allerede. Slet ikke her hvor jeg bor, der er farligt at rende rundt for katte, der er massere af trafik.
0
Brugeravatar
eks-Maupassant

Indlægaf eks-Maupassant » 10. okt 2016, 21:49

LadyFox skrev:
eks-Maupassant skrev:Hvis du har den i mere end 3 dage kommer du aldrig til at nænne at skille dig af med den :) Katte har overnaturlige evner mht at få folk til at passe på sig.

Jeg er ikke udpræget kattemenneske, så mon ikke det går. Uanset hvad så går det nok, jeg kan bare ikke forsvare overfor mig selv at den lille fyr skulle rende sulten, våd og bange rundt i flere dage end allerede. Slet ikke her hvor jeg bor, der er farligt at rende rundt for katte, der er massere af trafik.

Billede
6
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. okt 2016, 21:53

eks-Maupassant skrev:
LadyFox skrev:

Billede

Altså, nu ER katten har jo - så det må komme an på en prøve. Kyniker-testen :lol:

Ej, vi satser på at finde en ejer der savner den i morgen, selvom jeg ikke er vanvittig optimistisk.
2
Brugeravatar
eks-Maupassant

Indlægaf eks-Maupassant » 10. okt 2016, 21:55

LadyFox skrev:
eks-Maupassant skrev:
LadyFox skrev:

Billede

Altså, nu ER katten har jo - så det må komme an på en prøve. Kyniker-testen :lol:

Ej, vi satser på at finde en ejer der savner den i morgen, selvom jeg ikke er vanvittig optimistisk.

Den ultimative real life kyniker-test :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5902

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 22:43

Sådan endte det her ikke-kattenenneske som kattemenneske
7
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3441

Indlægaf HappyPaww » 11. okt 2016, 05:33

:lun: Uanset hvad, håber jeg du finder en god løsning :)
0
Rakel
Kort karma: 421
Likede indlæg: 3109

Indlægaf Rakel » 11. okt 2016, 06:02

Tjek fir chip, fremlys den og dernæst kan du finde den et nyt hjem. Det hsr vi gjort med nogle stykker.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 06:03

:kaffe:
Dikus skrev:Sådan endte det her ikke-kattenenneske som kattemenneske

Ikke end til videre. Shit den er irriterende.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2482

Indlægaf Pandesteg » 11. okt 2016, 06:08

Da jeg fandt engang fandt en efterladt killing, blev den hentet af Falck og bragt til Inges Kattehjem. Ellers ring til Kattens Værn eller dyrenes beskyttelse, tænker jeg.

Hvorfor er den irriterende?
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 11. okt 2016, 07:02

^ Pandesteg er virkelig god til killinger! :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 07:02

Pandesteg skrev:Da jeg fandt engang fandt en efterladt killing, blev den hentet af Falck og bragt til Inges Kattehjem. Ellers ring til Kattens Værn eller dyrenes beskyttelse, tænker jeg.

Hvorfor er den irriterende?

Den har larmet hele natten :)
0

Tilbage til "Kæledyr"