Jeg har slæbt en kat med hjem..

Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Re: Jeg har slæbt en kat med hjem..

Indlægaf Thitida-No-Chey » 11. okt 2016, 10:36

Vanvittigt flot dreng, du har fundet dig der...

Og tak fordi du tog dig af ham. Jeg har samme problem, kæmpe vej ikke langt herfra, og alt for mange løse katte.... Og jeg kan ikke tage dem med hjem (Holly ville gå ud af sit buskede skind!)
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5929

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 11:35

Thitida-No-Chey skrev:Vanvittigt flot dreng, du har fundet dig der...

Og tak fordi du tog dig af ham. Jeg har samme problem, kæmpe vej ikke langt herfra, og alt for mange løse katte.... Og jeg kan ikke tage dem med hjem (Holly ville gå ud af sit buskede skind!)

Ja, han er noget af en fangst. Og han ved heldigvis hvordan man bruger en kattebakke, har jeg lige fundet ud af. Det var lidt en frygt hvis han ikke havde lært det.

Og ja, der er mange steder der er i lige lovlig farlige at rende rundt på egen pote. Jeg forstår simpelthen ikke at folk tør.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 15:02

Min bedste venindes mor har lige meldt ud at hvis vi ikke finder ejeren, og vi ikke selv vil beholde ham - så vil hun meget gerne tage ham. :D

Og jeg ved at der næppe findes bedre kattehjem end hos hende, så det lettere lidt at have det i baghånden :)
20
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 16:00

Og lige et billede mere..
Billede
17
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 11. okt 2016, 16:07

:love2:
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 11. okt 2016, 16:16

ååååårwhh hvor er han flot! Helt vildt smuk! Fedt at du kender en der måske nok vil, så du kan følge, for man kan da ikke lige komme sig over det der.

Og hvor er du bare rar at tage ham med hjem, og jeg forstår godt dyrlægens gode gerning, for rigtig mange tager ikke katte ind, af frygt for egenudgifter.
1
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 16:45

Luffegås skrev:ååååårwhh hvor er han flot! Helt vildt smuk! Fedt at du kender en der måske nok vil, så du kan følge, for man kan da ikke lige komme sig over det der.

Og hvor er du bare rar at tage ham med hjem, og jeg forstår godt dyrlægens gode gerning, for rigtig mange tager ikke katte ind, af frygt for egenudgifter.

Ja, det er så godt! Selvom jeg kun har kendt ham nogle dage, og det kun er en dag siden jeg tog ham ind, så begynder vi jo trods alt at knytte nogle bånd. For os er han allerede blevet noget særligt - og han har en stor personlighed.
Så jeg ville have svært ved at stole på hvem som helst. Så jeg er glad for tilbudet. :)
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 11. okt 2016, 17:25

Årh hvor er han fin! :love: Og jeg fristes lidt til at sige tillykke med ham :lol: Ej men jeg tager virkelig hartn af for at du har taget ham ind og til dyrlæge osv. Mange ville være ligeglade eller ikke turde tage ham ind for bare en enkelt dag, så det er stort at du har gjort det :worship:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 17:32

2SHY skrev:Årh hvor er han fin! :love: Og jeg fristes lidt til at sige tillykke med ham :lol: Ej men jeg tager virkelig hartn af for at du har taget ham ind og til dyrlæge osv. Mange ville være ligeglade eller ikke turde tage ham ind for bare en enkelt dag, så det er stort at du har gjort det :worship:

Tak.
Jeg skal også være ærlig at sige der faldt en tung sten fra min skulder da dyrlægen sagde han ikke havde lopper :shock: Men var der lopper var vi nok også kommer igennem det. :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2470

Indlægaf Pandesteg » 11. okt 2016, 17:35

Han er så fin - og hvor var han heldig at du var i nærheden!!
Er det ikke noget med, at du har hund? Hvad siger de to til hinanden?
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 17:47

Pandesteg skrev:Han er så fin - og hvor var han heldig at du var i nærheden!!
Er det ikke noget med, at du har hund? Hvad siger de to til hinanden?

De er meget interesseret i hinanden, hunden på den legesyge måde, katten på den meget tilbageholdene måde. Han er har det dog fint med hunden så længe den ligesom holder sig på afstand. Så de har fået hver deres halvdel af stuen, og det fungere nogenlunde, der er i hvert fald ingen af dem der lider overlast.

De kan også finde ud af at ligge på hver sin side af sengen når vi putter :lol:
9
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2470

Indlægaf Pandesteg » 11. okt 2016, 17:56

Ej hvor fint. De kan jo ende med at få supermeget glæde af hinanden :P
2
Heaven is a place on earth :jule:
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 11. okt 2016, 19:03

Miwer han stadig meget?

Kunne jo være han kaldte på den søskende der blev kørt ned/andre søskende
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1669

Indlægaf Allmost_Famous » 11. okt 2016, 19:07

Åh, han er sød! :lun:
1
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. okt 2016, 19:18

Aviva skrev:Miwer han stadig meget?

Kunne jo være han kaldte på den søskende der blev kørt ned/andre søskende

Ikke på samme måde. Kun når han er utilfreds det er han f.eks. tit. Senest ville han ud på altanen, så lukker jeg ham ud og han går og brokker sig helt vildt, til sidst så tager jeg ham med ind igen, så stopper brokkerierne. :lol:
1

Tilbage til "Kæledyr"