GoPro kamera, nogen erfaringer?

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6790

GoPro kamera, nogen erfaringer?

Indlægaf Wizzze » 12. okt 2016, 13:37

Vi har ikke lige noget foto eller kamera afsnit, så tænker at herinde var det tætteste sted at placere tråden.

Har nogen herinde erfaringer med GoPro kameras?

Der er jo ikke den helt store forskel mellem 5 og 4, ja endda 3/+ Så hvis man bare vil prøve/lege lidt hvor er bedste sted at starte?

Og hvad er erfaringer / råd mht. fastgørelse, hvad virker/virker ikke? Evt. behov for ekstraudstyr man bør overveje at købe med?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1434

Re: GoPro kamera, nogen erfaringer?

Indlægaf vUlpeS » 29. okt 2016, 00:48

Hero 3+: Intet at udsætte på selve produktet, det er et fint kamera, der holder hvad det lover.

Jeg fik købt mig et memorykort, der var for billigt, så jeg har mistet nogle klip (de bedste, naturligvis :rulle:). Det kan ikke anbefales at spare hér.

Anbefalelsesværdigt: Ekstra batteri samt evt en adapter, så man kan lade begge batterier op samtidig.
Jeg har sat en LCD-skærm på, men der har jeg forkøbt mig, fordi jeg ikke tænkte mig om. Man kan alligevel ikke kigge i viewfinder'en, hvis man filmer skatevideo fra knæhøjde. Den sluger også lidt batteri, dog ikke aldeles utåleligt meget. - den virker såmænd helt fint, skærmen, omend den nu nok kan spares væk.

Ekstraudstyr såsom grips, forlængere osv har jeg bare smølfet selv. Der fulgte nogle forskellige aggregater med i købet, så de er blevet taget i brug sammen med en masse elastikker, lim, skruer og et håndtag fra en gammel gryde samt et kosteskaft.
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3253

Re: GoPro kamera, nogen erfaringer?

Indlægaf DD_81 » 29. okt 2016, 06:51

Vi har et 4'er
Indtil videre kun brugt til foto og video ved dykning og snorkling i fødevarer, med div filtre og fastholdningsdutter.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Computere, spil og internet"