Jobjagter-tråden

Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Jobjagter-tråden

Indlægaf Neenah » 15. sep 2015, 12:05

Jeg savner en jobsøgningstråd, så her er den. Håber nogle af jer andre, der leder efter (nyt) job vil være med :-D
Senest rettet af Neenah 1. jun 2016, 12:46, rettet i alt 6 gange.
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1134

Re: Jobjagter-tråden

Indlægaf englishchannel » 15. sep 2015, 12:46

Det vil jeg gerne! :) Hvordan går det hos dig, Neenah? :kys:
1
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 15. sep 2015, 13:13

englishchannel skrev:Det vil jeg gerne! :) Hvordan går det hos dig, Neenah? :kys:

Åh, knap så godt. Jeg er fandme træt af det her dagpengecrap :( Jeg var til min første jobsamtale for et par uger siden, hvor jeg gjorde et supergodt indtryk, men hvor stillingen gik til en kandidat med mere erfaring. Jeg føler bare jeg bliver ved med at sende ansøgninger ud i ingenting, men alligevel ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.

I morgen skal jeg til introduktionsmøde hos Powerjobsøgerne - der håber jeg, at jeg kan få lidt input og inspiration. Om ikke andet, så kommer jeg i det mindste ud af huset. I næste uge skal jeg mødes med en kvinde der har haft et job jeg rigtigt gerne vil have, og høre lidt om hendes vej ind på arbejdsmarkedet. Og så har jeg et møde aftalt med direktøren for en netværksvirksomhed her i næste måned. Men jeg synes det trækker tænder ud at blive ved med at sende ansøgninger. Men når man ikke ved hvad man gerne vil (eller hvor man vil det henne), så er det svært med de uopfordrede ansøgninger.

Hvordan går det hos dig? Du er også på jagt i det offentlige?
0
Brugeravatar
englishchannel

Indlægaf englishchannel » 15. sep 2015, 15:41

Neenah skrev:
englishchannel skrev:Det vil jeg gerne! :) Hvordan går det hos dig, Neenah? :kys:

Åh, knap så godt. Jeg er fandme træt af det her dagpengecrap :( Jeg var til min første jobsamtale for et par uger siden, hvor jeg gjorde et supergodt indtryk, men hvor stillingen gik til en kandidat med mere erfaring. Jeg føler bare jeg bliver ved med at sende ansøgninger ud i ingenting, men alligevel ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.

I morgen skal jeg til introduktionsmøde hos Powerjobsøgerne - der håber jeg, at jeg kan få lidt input og inspiration. Om ikke andet, så kommer jeg i det mindste ud af huset. I næste uge skal jeg mødes med en kvinde der har haft et job jeg rigtigt gerne vil have, og høre lidt om hendes vej ind på arbejdsmarkedet. Og så har jeg et møde aftalt med direktøren for en netværksvirksomhed her i næste måned. Men jeg synes det trækker tænder ud at blive ved med at sende ansøgninger. Men når man ikke ved hvad man gerne vil (eller hvor man vil det henne), så er det svært med de uopfordrede ansøgninger.

Hvordan går det hos dig? Du er også på jagt i det offentlige?

Åh, det lyder hårdt, men hatten af for, at du er så aktiv og opsøgende. Det tror jeg helt klart vil være en fordel, selvom hvis det ikke direkte fører til et jobtilbud. Det vil jeg gerne høre mere om, når du har været afsted :)

Angående det med at finde ud af, hvad du gerne vil (og måske også kan?), har din a-kasse så ikke nogle tilbud, der kan hjælpe dig på vej? Min har en masse forskellige tilbud om sparring, hvor man kan snakke med en professionel om forskellige aspekter af jobsøgning, fra kompetenceafklaring og brancekendskab til personlighedstests. Jeg har ikke prøvet noget af det endnu, men jeg overvejer lidt at melde mig til noget af det snart.

Ellers går det sådan stille og roligt hos mig. Jeg søger både ind i det private og det offentlige, men jeg synes, at det er svært at få foden indenfor.
Senest rettet af englishchannel 17. sep 2015, 07:28, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Indlægaf 2SHY » 16. sep 2015, 10:08

Her kan jeg vist også være med :genert: I perioder kører jeg helt død i at skrive ansøgninger men lige nu er jeg heldigvis i flow og fik skippet 4 ansøgninger afsted i går :gogo:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1015

Indlægaf milisa » 17. sep 2015, 07:11

Pænt goddag.

Har været arbejdsløs siden februar. Hader det inderligt. Har været til et hav af samtaler, både 1., 2. og 3. runder, men taber med meget få undtagelser altid til en med mere erfaring. Jeg er stresset, smådeprimeret, opgivende, ked, trist, ulykkelig og alt muligt skidt. Og jeg føler, jeg snart knækker nakken af at håbe. I denne uge venter jeg svar fra en 3. samtale, en 2. samtale (sidste, afgørende runde) og en 1. samtale (ud af 3). Så håbet lever, men nu har vi torsdag, og jeg har stadig ikke hørt noget, og jeg ved bare, at jeg ikke kommer til at reagere særlig værdigt, hvis ugen ender med, at ingen af dem ringer = jeg ikke fik noget af det. Øv, hvor vil jeg bare gerne have lov til at bruge min uddannelse snart.
1
Tally-ho
Brugeravatar
englishchannel

Indlægaf englishchannel » 17. sep 2015, 07:32

milisa skrev:Pænt goddag.

Har været arbejdsløs siden februar. Hader det inderligt. Har været til et hav af samtaler, både 1., 2. og 3. runder, men taber med meget få undtagelser altid til en med mere erfaring. Jeg er stresset, smådeprimeret, opgivende, ked, trist, ulykkelig og alt muligt skidt. Og jeg føler, jeg snart knækker nakken af at håbe. I denne uge venter jeg svar fra en 3. samtale, en 2. samtale (sidste, afgørende runde) og en 1. samtale (ud af 3). Så håbet lever, men nu har vi torsdag, og jeg har stadig ikke hørt noget, og jeg ved bare, at jeg ikke kommer til at reagere særlig værdigt, hvis ugen ender med, at ingen af dem ringer = jeg ikke fik noget af det. Øv, hvor vil jeg bare gerne have lov til at bruge min uddannelse snart.

Jeg har liket dit indlæg - ikke fordi jeg synes godt om dine problemer, men fordi du beskriver håbløsheden så godt og fordi jeg krydser fingre for, at du snart bryder igennem og får tilbudt noget :ae:
1
Brugeravatar
englishchannel

Indlægaf englishchannel » 17. sep 2015, 07:56

Hvordan lærer man at lade være med at sammenligne sig selv med andre?

Jeg ved jo godt, at jeg hverken bliver mere eller mindre arbejdsløs af, at andre får fede jobs, men der går næsten ikke en dag uden at jeg kan se, at mine tidligere studiekammerater har landet et eller andet job, jeg ville slå ihjel for at få. Og for at gøre det hele endnu værre, så så jeg ved et tilfælde i går, at min ekskæreste (af alle mennesker) har fået præcis den karriere som jeg har drømt om længe: Internationalt respekteret forsker, forfatter til flere fagbøger, foredragsholder og med det fedeste netværk ever. Selvfølgelig er jeg glad på hans vegne, men den sved altså lidt.

Jeg sidder hele tiden med følelsen af, at der er et eller andet galt med mig specifikt, når det er ikke er lykkedes for mig (og det ikke ser ud til at lykkes lige foreløbig). Sidder I andre også med den følelse af og til?
0
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 17. sep 2015, 09:35

englishchannel skrev:
Åh, det lyder hårdt, men hatten af for, at du er så aktiv og opsøgende. Det tror jeg helt klart vil være en fordel, selvom hvis det ikke direkte fører til et jobtilbud. Det vil jeg gerne høre mere om, når du har været afsted :)

Angående det med at finde ud af, hvad du gerne vil (og måske også kan?), har din a-kasse så ikke nogle tilbud, der kan hjælpe dig på vej? Min har en masse forskellige tilbud om sparring, hvor man kan snakke med en professionel om forskellige aspekter af jobsøgning, fra kompetenceafklaring og brancekendskab til personlighedstests. Jeg har ikke prøvet noget af det endnu, men jeg overvejer lidt at melde mig til noget af det snart.

Ellers går det sådan stille og roligt hos mig. Jeg søger både ind i det private og det offentlige, men jeg synes, at det er svært at få foden indenfor.

Joh, de har nogle tilbud, men indtil videre har jeg ikke fået ret meget ud af dem. Brugte fire-fem timer på et kompetenceafklaringskursus, som seriøst var spild af tid. Så indtil videre har jeg ikke det helt store positive indtryk af de ting der udbydes, desværre.

Og jeg hører dig, med det der med at få foden indenfor. Mission impossible.
0
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 17. sep 2015, 09:52

englishchannel skrev:Hvordan lærer man at lade være med at sammenligne sig selv med andre?

Jeg ved jo godt, at jeg hverken bliver mere eller mindre arbejdsløs af, at andre får fede jobs, men der går næsten ikke en dag uden at jeg kan se, at mine tidligere studiekammerater har landet et eller andet job, jeg ville slå ihjel for at få. Og for at gøre det hele endnu værre, så så jeg ved et tilfælde i går, at min ekskæreste (af alle mennesker) har fået præcis den karriere som jeg har drømt om længe: Internationalt respekteret forsker, forfatter til flere fagbøger, foredragsholder og med det fedeste netværk ever. Selvfølgelig er jeg glad på hans vegne, men den sved altså lidt.

Jeg sidder hele tiden med følelsen af, at der er et eller andet galt med mig specifikt, når det er ikke er lykkedes for mig (og det ikke ser ud til at lykkes lige foreløbig). Sidder I andre også med den følelse af og til?

Når du finder ud af det, vil jeg gerne have et tip :mellow:

Jeg kan godt forstå det føles lidt fesent. Sådan ville jeg helt sikkert også have det. Jeg har en bekendt som nok er det jeg vil betegne som min nemesis, hvis ikke det lød helt vildt dumt. Han har været en kæmpe idiot, udsat mig for mobning og decideret ydmyget mig foran nogle af dem jeg betragtede som mine gode kammerater, for at booste sit eget CV. Jeg blokerer ham på alle sociale medier, for jeg kan ikke holde ud at se hans navn. Jeg føler mig så taber-agtig for at bære så meget nag, men det er hånden på hjertet, noget at det værste jeg nogensinde er blevet udsat for, af et andet menneske. Han er et par årgange under mig, men nu har han scoret et fedt studiejob og jeg er sindssygt misundelig og føler mig endnu mere ydmyget.

Og jeg sidder tit med den følelse af at der er noget galt - faktisk, måske endda også i forhold til dig :blush: Jeg ved godt vi ligger på nogenlunde samme niveau på karakterskalaen, men så taler du om dit fede studiejob med voksenansvar, og de der fede karrierer og graduatestillinger du kan gå efter. Og så føler jeg mig uduelig, og hader min humanistiske kandidat, og at jeg ikke har haft et mere studierelevant arbejde, og at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe alt det her karrierefis an. Og så tænker jeg - hvis du ikke kan finde et job, hvordan skal det så ikke gå med mig? For du lyder så voksen og ambitiøs, og jeg er imponeret. Jeg ved ikke om det overhovedet er okay at skrive sådan, men jeg beundrer altså dine ambitioner, og jeg er sikker på du finder et awesome job på en eller anden måde :kys:

Men jeg har det ret mærkeligt med at misunde mine tidligere studiekammerater, for alle jeg kender er blevet gymnasielærere (og det er altså kun en 5-6 stykker), og det har jeg ikke lyst til at blive. Alligevel søger jeg stillingerne og er trist over at de har en underviserstilling når jeg ikke har, fordi det jo beviser at de kan noget som jeg ikke kan. Jeg vil langt hellere arbejde med noget kommunikations/udviklings/internationalt arbejde, fremfor at undervise gymnasieelever, men alligevel søger jeg vejlederstillinger til højre og venstre fordi det er det eneste erfaring jeg har med mig i bagagen, og så får jeg overbevist mig selv om at det er den eneste chance jeg har for at finde et job. Jeg ville ønske jeg havde noget at bygge mine ambitioner på, ligesom du har, men jeg føler mig totalt uduelig, ubrugelig og dum for ikke at have prioriteret anderledes under mine studier.
1
Brugeravatar
englishchannel

Indlægaf englishchannel » 17. sep 2015, 11:08

Neenah skrev:
englishchannel skrev:Hvordan lærer man at lade være med at sammenligne sig selv med andre?

Når du finder ud af det, vil jeg gerne have et tip :mellow:

Jeg kan godt forstå det føles lidt fesent. Sådan ville jeg helt sikkert også have det. Jeg har en bekendt som nok er det jeg vil betegne som min nemesis, hvis ikke det lød helt vildt dumt. Han har været en kæmpe idiot, udsat mig for mobning og decideret ydmyget mig foran nogle af dem jeg betragtede som mine gode kammerater, for at booste sit eget CV. Jeg blokerer ham på alle sociale medier, for jeg kan ikke holde ud at se hans navn. Jeg føler mig så taber-agtig for at bære så meget nag, men det er hånden på hjertet, noget at det værste jeg nogensinde er blevet udsat for, af et andet menneske. Han er et par årgange under mig, men nu har han scoret et fedt studiejob og jeg er sindssygt misundelig og føler mig endnu mere ydmyget.

Og jeg sidder tit med den følelse af at der er noget galt - faktisk, måske endda også i forhold til dig :blush: Jeg ved godt vi ligger på nogenlunde samme niveau på karakterskalaen, men så taler du om dit fede studiejob med voksenansvar, og de der fede karrierer og graduatestillinger du kan gå efter. Og så føler jeg mig uduelig, og hader min humanistiske kandidat, og at jeg ikke har haft et mere studierelevant arbejde, og at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe alt det her karrierefis an. Og så tænker jeg - hvis du ikke kan finde et job, hvordan skal det så ikke gå med mig? For du lyder så voksen og ambitiøs, og jeg er imponeret. Jeg ved ikke om det overhovedet er okay at skrive sådan, men jeg beundrer altså dine ambitioner, og jeg er sikker på du finder et awesome job på en eller anden måde :kys:

Men jeg har det ret mærkeligt med at misunde mine tidligere studiekammerater, for alle jeg kender er blevet gymnasielærere (og det er altså kun en 5-6 stykker), og det har jeg ikke lyst til at blive. Alligevel søger jeg stillingerne og er trist over at de har en underviserstilling når jeg ikke har, fordi det jo beviser at de kan noget som jeg ikke kan. Jeg vil langt hellere arbejde med noget kommunikations/udviklings/internationalt arbejde, fremfor at undervise gymnasieelever, men alligevel søger jeg vejlederstillinger til højre og venstre fordi det er det eneste erfaring jeg har med mig i bagagen, og så får jeg overbevist mig selv om at det er den eneste chance jeg har for at finde et job. Jeg ville ønske jeg havde noget at bygge mine ambitioner på, ligesom du har, men jeg føler mig totalt uduelig, ubrugelig og dum for ikke at have prioriteret anderledes under mine studier.

Jeg ved ikke om jeg er upassende nu, men jeg blev simpelthen så glad for dit indlæg :blush2: Det havde jeg virkelig brug for at høre på en dag, hvor alting bare er lidt dumt.

Jeg misunder til gengæld dig, at du har et område og en uddannelse som du er så passioneret omkring og så dygtig til. Jeg valgte min i sin tid, fordi jeg lige havde læst den mest smalle bacheloruddannelse i Danmarkshistorien og så gik i panik, fordi jeg frygtede aldrig at kunne få job. Så jeg valgte bare den mest tunge, 'high earning potential'-uddannelse, jeg kunne finde, og ignorerede så, at jeg ikke interesserede mig specielt meget for den. Men nu står jeg i den situation, at næsten hele "mit" felt (det føles underligt at skrive, når jeg ikke rigtigt føler ejerskab over min uddannelse) er sådan nogle krævende rundsave-på-albuerne-jobs. Og jeg har indset, at jeg ville gå ned med stress efter 3 mdr., hvis jeg skulle leve i sådan et 'penge-penge-penge, vi arbejder 60 timer om ugen!'-miljø. Det svarer hverken til min psyke eller mine værdier, men det tænkte jeg ikke lige over, da jeg søgte ind.

Men når jeg så søger andre stillinger, kommer jeg slet ikke til samtale. Jeg tror, at de simpelthen tager et enkelt kig på min uddannelse, mine studiejob og karakterer, og tænker, at jeg er en hyperambitiøs damptromle, der bare søger det her job mens jeg venter på at komme ind hos Novo eller Mærsk (hvor halvdelen af mine studiekammerater allerede er ansat). Bare sådan for at give et lidt andet perspektiv på min situation.

Angående din, så ved jeg ikke om du har overvejet at søge ind nogle af de steder, hvor de har fokus på høje karakterer (dit snit er btw. noget højere end mit :kys: )? Jeg var til noget karrieremesse hos Deloitte, der sagde, at de var åbne overfor humanister, hvis bare karaktererne var høje nok og personligheden passede. Så bliver man typisk omskolet i noget andet end ens uddannelse, men det var stadig karakterne, der var det afgørende, og de havde både folk fra Litteraturvidenskab, Medievidenskab og Dansk. Derudover ved jeg ikke om du er flytbar eller har mod på at pendle fra Odense, men ellers kunne fuldmægtigstillinger i det offentlige måske også være et bud? Jeg synes tit, at de er åbne overfor flere baggrunde og tit lægger de vægt på en international profil, som du jo har via din uddannelse.

Ej, jeg ved slet ikke om de her ting kan være noget, men det er i hvert fald nogle bud :kys:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Indlægaf 2SHY » 17. sep 2015, 11:37

Er det nu jeg er røv træls når jeg fortæller at jeg skal til samtale på mandag? :genert: og endda på en stilling jeg på ingen måde forventede at blive kaldt ind til. Oh well... Det går nok som det plejer med at de vælger en anden med mere erfaring end mig :nej:

Men hold nu kæft hvor jeg genkender det I andre skriver. Det er på den ene side enormt lettende og befriende at der er andre der synes det hele er noget møg, er frustrerede over at man altid bliver valgt fra fordi andre har mere erfaring og også er ved at flippe skråt over at andre (nogle gange med endnu mindre erfaring end en selv) får jobs uanset om de er fede eller ej

På den anden side er det også enormt trist at andre også har det ligesom mig :( For hold kæft hvor kan jeg da føle mig som et kæmpe ubrugeligt nul. Og hvor er der bare mange fange hvor jeg har overvejet at smide håndklædet i ringen og overveje andre uddannelser. At jeg så hverken har økonomi eller SU klip til at det rent faktisk kan lade sig gøre... Det er så en anden sag

Indenfor mit fag som fys bliver der optaget AAAAAALT for mange i forhold til behovet og det er noget der er oppe i min fagforening at vende på højeste instans. Faktisk foreslår man at sænke optaget med 30 % (og så er det klart at skolerne der har sit på det tørre bliver sure over det). Jeg kommer i øvrigt med som case i det næste fagblad - bare jeg ikke har skudt mig selv i foden og fremstår som en brokrøv. Det er trods alt kollegaer og potentielle arbejdsgivere der læser det og selvom der uddannes for mange, så er det trods alt stadig så lille et fag at de fleste kender hinanden på en eller anden måde
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
englishchannel

Indlægaf englishchannel » 17. sep 2015, 11:54

Hvordan strukturerer I egentlig jeres jobsøgning?

Jeg har det problem, at jeg nærmest bruger en dag på hver ansøgning, så jeg føler at jeg skal prioritere hårdt i hvilke jobs, jeg søger. Men jeg har overvejet om det er en bedre taktik at sende mindre gode ansøgninger, men så til gengæld sprøjte en masse ud. Jeg har været kaldt til tre samtaler, men hver af dem var på ansøgninger, der havde taget ca. 8 timer at skrive og hvor der virkelig var tænkt i bund omkring hver eneste sætning og hver eneste kompetence. Men jeg ved som sagt ikke om det er bedre at tage en ny strategi, når den første ikke har givet endeligt resultat.

Hvad gør I?
0
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 17. sep 2015, 11:58

Man kan da ikke lade være med at sammenligne sig med andre? Det vil i hvert fald være min påstand til min dødsdag!

Jeg er så eddike-misundelig-rasende-opkastfremmende-nagbærende-SUR over, at en tidligere studiekammerat kunne valse gennem studiet, nasse på vi andres viden, nasse på vores arbejde, ikke lave en hujende fis selv - var i gruppe med ham et semester, hvor jeg alene endte med at skrive hele rapporten, da vi kun var tre, og sidstemand blev syg. Ikke en skid lavede han. Og til eksamen står han kraftstejlme og spørger mig 5 minutter inden han skal op, om noget 110% elementært - og noget, man ikke har kunnet undgå at vide, hvis man har været bare lidt med til at lave og designe forsøgene. Sagde jo alt. Nåmen, han er så lige blevet projektleder på Novo. FUCK HVOR ER VERDEN BARE URETFÆRDIG!!!!!!

Min ex, som aldrig tog ansvar, altid bebrejdede alle andre end sig selv, aldrig så indad, var doven som ind i helvede, ikke engang kunne tage sig sammen til at færdiggøre sin phd, han er blevet forfremmet to gange i løbet af 3 år. Også Novo. Og spiller nu ih og åh så klog overfor mig ift, hvad jeg bør gøre og ikke gøre - og hvad jeg kan søge og især ikke kan søge.

En anden studiekammerat er teamleder på Arla. Han var dummere end snot.

Og sådan kan det blive ved. Jeg er sgu så hamrende bitter og føler virkelig verden er bund uretfærdig. Hvornår pokker kommer MIN belønning for at have knoklet? MIN belønning for altid at være der, når der skulle hjælpes til? MIN belønning for at tage initiativ? MIN belønning for at have holdt 8 års uddannelse ud?
0
Tally-ho
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 17. sep 2015, 12:01

englishchannel skrev:Hvordan strukturerer I egentlig jeres jobsøgning?

Jeg har det problem, at jeg nærmest bruger en dag på hver ansøgning, så jeg føler at jeg skal prioritere hårdt i hvilke jobs, jeg søger. Men jeg har overvejet om det er en bedre taktik at sende mindre gode ansøgninger, men så til gengæld sprøjte en masse ud. Jeg har været kaldt til tre samtaler, men hver af dem var på ansøgninger, der havde taget ca. 8 timer at skrive og hvor der virkelig var tænkt i bund omkring hver eneste sætning og hver eneste kompetence. Men jeg ved som sagt ikke om det er bedre at tage en ny strategi, når den første ikke har givet endeligt resultat.

Hvad gør I?

Nu har jeg vist skrevet omkring 60 ansøgninger, og jeg har efterhånden en fin skabelon, der fungerer. Jeg har naturligvis gemt samtlige ansøgning, samt de annoncer de svarer på, og kategoriseret dem efter jobtitel - eller mere beskrivende hvis nødvendigt - således jeg hurtigt kan finde dem igen. Når jeg så skal sende en ny ansøgning, så åbner jeg min "yndlingsansøgning" og bruger den som skabelon. Dernæst åbner jeg 3-4 ansøgninger til stillinger, der minder om den, jeg er ved at søge. Og så klippe-klistrer jeg, samtidig med jeg hele tiden har annoncen åbnet, så jeg har øje for, hvad jeg skal lægge vægt på og hvilke ord, jeg lissom skal forsøge at få fremhævet. Tænker jeg er en times tid om en ansøgning i dag.
4
Tally-ho

Tilbage til "Job"