AstaPasta skrev:Filipai skrev:Er der nogen der kender til muligheder for at købe sig til hjælp til at skrive ansøgninger. Min psyke og selvtillid er på 0 og jeg kan simpelthen ikke skrive en ansøgning uden at sidde og tude og føle at det strammer i brystet. Ved godt det lyder pjevset, men hold op jeg har det skidt for tiden.
Var til rigtigt spændende samtale i mandags, på noget der nok ville kunne blive til løntilskudsjob. Det var drømme stillingen og drømmevirksomheden, og alligevel følte jeg bare det hele gik af lortens til. Selvom det var 3 helt utroligt søde mennesker der havde mig inde.
Det er ikke ligefrem blevet bedre af at det lorte firma som kaldte mig til flere samtaler, og ignorerede mig, for derefter at forklare at de ville have en med erfaring, har kaldt en studieveninde ind til 3 samtale. Hun blev ligesom jeg udspurgt ind til familieforhold, og de så positivt på hun var single. Hun har i øvrigt mindre erfaring end jeg har. De kunne have sagt at jeg ikke var en match med personligheden, men når de skriver at det er grundet min erfaring lugter det langt mere af at der står barsel i panden på mig.
En job coach måske? Der dukker i hvert fald et par hits op på "job coach ansøgning" - måske kunne en samtale med en udefrakommende med fokus på dine kompetencer, erfaring osv. i det hele taget hjælpe på at få dig lidt væk fra de negative tanker.
Enig, og så synes jeg, du skal have fat i din læge. Det lyder som stress på et niveau, der er usundt, og som du måske kan få hjælp til. Det er ikke pjevset, det er livet, der giver dig nogle ordentlige skrammer.