Jobjagter-tråden

Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Re: Jobjagter-tråden

Indlægaf Tiger » 4. jan 2016, 18:21

^^Jeg synes det lyder vildt spændende, selvom det self ikke er klinikarbejde. Tillykke :pompom:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 4. jan 2016, 19:14

Fru Sunshine skrev:Jeg skal sende to opfordrede om ugen. Uopfordrede tælles ikke med.

Jeg har lige tjekket DLF-As hjemmeside, og jeg kunne godt finde på at være kontrær, hvis jeg var dig - for de skriver INTET om, at det skal være opfordret. Kan i øvrigt heller ikke finde noget som helst i bekendtgørelsen om, at det partout skal være opfordret. Jeg ville bede om paragraffer.... for det er dælme langt ude!
1
Tally-ho
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 4. jan 2016, 19:27

Tiger skrev:^^Jeg synes det lyder vildt spændende, selvom det self ikke er klinikarbejde. Tillykke :pompom:

Takker :) Altså det behøver ikke være klinik for at være spændende. Jeg er spændt på om jeg kan undvære den trænende del men jeg glæder mig i hvert fald til at prøve noget helt andet end jeg har lavet før :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9260

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jan 2016, 19:33

milisa skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg skal sende to opfordrede om ugen. Uopfordrede tælles ikke med.

Jeg har lige tjekket DLF-As hjemmeside, og jeg kunne godt finde på at være kontrær, hvis jeg var dig - for de skriver INTET om, at det skal være opfordret. Kan i øvrigt heller ikke finde noget som helst i bekendtgørelsen om, at det partout skal være opfordret. Jeg ville bede om paragraffer.... for det er dælme langt ude!

Det var den besked vi fik på det der "velkommen til arbejdsløshedshelvede"-møde.

Men jeg har kigget efter midlertidige stillinger, og der er vitterlig intet at søge. Ikke en gang rengøring.
Hvad gør en klog så?
Jeg føler mig i hvert fald ret dum.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Indlægaf Tiger » 4. jan 2016, 19:34

2SHY skrev:Takker :) Altså det behøver ikke være klinik for at være spændende. Jeg er spændt på om jeg kan undvære den trænende del men jeg glæder mig i hvert fald til at prøve noget helt andet end jeg har lavet før :)

Ellers kan du måske få nogle træningshold ved siden af jobbet om aftenen engang imellem? Mange større fysklinikker har jo efterhånden enten træningshold og/eller træningsrum :)
2
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 5. jan 2016, 10:46

Jeg har nydt julen med (semi-)ferie, hvor jeg smed to ansøgninger afsted mandag inden jul, og så ellers slappede af og koblede fra gennem alle juledagene. Det har så betydet at jeg har sendt ansøgninger ud en del før ansøgningsfristen, hvilket jeg normalt ikke plejer. Og nu har en eller anden fra et sted jeg har søgt så kigget på min LinkedInprofil - men der er først frist på søndag. Så nu kan jeg gå og være spændt på om det så er et godt kig hun har fået :tie:

Anyways, jeg ville bare høre om der er andre end mig der kæmper med motivationen lige nu? Her efter jul er jeg virkelig gået helt død i det synes jeg. Dels fordi der ikke er så mange spændende stillinger, og dels fordi jeg lidt har mistet håbet om at der nogensinde bliver et job til mig. Det er så skidedeprimerende altså.
1
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 5. jan 2016, 11:18

Giv mig lige et spark bagi for jeg gider ikke skrive ansøgninger lige nu. Jeg har 4-5 opslåede stillinger, jeg vil søge og jeg har brug for at få det gjort asap, men... jeg er bare så træt og stresset og .. Jeg orker det ikke. :(

Tror sgu, jeg går i bad - så plejer verdenen at se bedre ud bagefter..
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 5. jan 2016, 12:41

Sunshine: Jeg ville simpelthen ringe til dem og få dem til at sige, hvad det helt præcist er, du skal gøre. Og så ville jeg for guds skyld optage samtalen!!! Det hele lyder meget, meget underligt. Jeg er som sagt i samme situation, og jeg har fået at vide, at jeg selvfølgelig skal tjekke jobopslag på jobnet, og så skal jeg bare lige søge en smule, hvis der er noget, så jeg ikke virker til at gå helt i stå. Derudover skal jeg selvfølgelig tage det, hvis de tilbyder mig noget. Men det er det. Jeg er helt sikker på, at der må være noget, du har misforstået, eller en jobkonsulent, der har sagt noget sludder. Så ring til dem - og optag samtalen som dokumentation.
0
Tally-ho
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 12:52

Jeg er så stadig ledig. For de har trukket tilbuddet tilbage!!!! :whine:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1142

Indlægaf englishchannel » 5. jan 2016, 12:54

2SHY skrev:Jeg er så stadig ledig. For de har trukket tilbuddet tilbage!!!! :whine:

Nej, det er simpelthen ikke rigtigt :8: :cuss: Hvad skete der?
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 12:56

Min tidligere leder har bare svinet mig totalt i telefonen og det er da klart at de ikke vil ansætte mig så :whine:
0

Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1142

Indlægaf englishchannel » 5. jan 2016, 13:02

2SHY skrev:Min tidligere leder har bare svinet mig totalt i telefonen og det er da klart at de ikke vil ansætte mig så :whine:

Jeg er simpelthen målløs.

Hvad sagde hun? Er det sagligt begrundet (det lyder ikke sådan), og vidste du i forvejen, at hun havde den holdning om dig?

Jeg er så ked af det på dine vegne. Du får lige denne her :ae:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 13:05

englishchannel skrev:
2SHY skrev:Min tidligere leder har bare svinet mig totalt i telefonen og det er da klart at de ikke vil ansætte mig så :whine:

Jeg er simpelthen målløs.

Hvad sagde hun? Er det sagligt begrundet (det lyder ikke sådan), og vidste du i forvejen, at hun havde den holdning om dig?

Jeg er så ked af det på dine vegne. Du får lige denne her :ae:

Jamen det var noget med at jeg ikke tager initiativ, ikke er selvstændig, har svært ved at omsætte teori til praksis og jeg ved ikke hvad. Jeg kan bare overhovedet ikke genkende det der. Det er heller ikke det min gruppeleder i sin tid har sagt. Hun ville gerne have beholdt mig i sin tid. Hvor helvede kommer det der fra??? Jeg forstår det bare slet slet ikke... Hvis jeg skulle være så uselvstændig hvordan skulle jeg så kunne have varetaget opgaven på klinik? Der var der ingen at spørge overhovedet undervejs!
0

Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 5. jan 2016, 13:06

Ej, hvor er det dårlig stil! Det er jeg virkelig ked af at høre :ae:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 13:07

Nøj hvor er jeg glad for at jeg ikke skrev noget på Facebook. Hvor havde det været pisse træls at skulle skrive "øh nej nu skal I lige høre"

Jeg vidste det bare. Jeg VIDSTE bare at det var for skide godt til at være sandt! :whine:
0

Tilbage til "Job"