Jobjagter-tråden

Brugeravatar
BlindfullyCool
Kort karma: 41
Likede indlæg: 254

Re: Jobjagter-tråden

Indlægaf BlindfullyCool » 15. okt 2015, 08:39

Shit..

Jeg er blevet kaldt til samtale! :shock:

Det er faktisk en stilling, jeg rigtig gerne vil have, som digitaliseringskonsulent hos ATP. Det er på mandag og jeg aner ikke, hvad jeg skal snakke om :tie:
8
Brugeravatar
BlindfullyCool

Indlægaf BlindfullyCool » 15. okt 2015, 09:00

Fuck, det går lige op for mig, at jeg ikke har været til jobsamtale siden 2007 og det var nærmest i et helt andet liv, hvor jeg søgte job som mellemleder hos Telia (og faktisk fik det, men afslog). Ej, ej, ej, jeg ved jo ingenting. Jeg er gammel og har været væk fra fuldtidsarbejdsmarkedet siden 2008 :whine: Jeg labber i mig af de tips, I andre har delt i tråden, men hvis nogen føler for at dele et par beroligende ord og tips til research, jeg kan lave forud for samtalen, så send dem endelig min vej :genert:
1
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1016

Indlægaf milisa » 15. okt 2015, 09:39

BlindfullyCool skrev:Fuck, det går lige op for mig, at jeg ikke har været til jobsamtale siden 2007 og det var nærmest i et helt andet liv, hvor jeg søgte job som mellemleder hos Telia (og faktisk fik det, men afslog). Ej, ej, ej, jeg ved jo ingenting. Jeg er gammel og har været væk fra fuldtidsarbejdsmarkedet siden 2008 :whine: Jeg labber i mig af de tips, I andre har delt i tråden, men hvis nogen føler for at dele et par beroligende ord og tips til research, jeg kan lave forud for samtalen, så send dem endelig min vej :genert:

Først og fremmest: Roooooooooooooooooooooolig nu!!! :lol2: Ingen panik!! Og tillykke sgu da!

Dernæst, forbered dig på, at du skal fortælle om din faglige baggrund. Hvor er du uddannet, som hvad, hvad lavede du så, hvorfor, hvordan, hvorhenne osv.

Så skal du fortælle om, hvorfor du søgte jobbet. Hvad fængede dig ved opslaget? Hvorfor lige dét firma? Du skal sikkert svare på, hvorfor du tror, at lige præcis DU kan udføre dette job, hvad DU kan bidrage med, og hvorfor de skal ansætte dig og ikke alle de andre.

Så skal du måske fortælle lidt om dig selv personligt. Hvordan tackler du stress/mange opgaver/travlhed, hvad er dine stærke og svage sider, hvor har du mest brug for at forbedre dig fagligt og personligt, hvad er en god kollega for dig, hvad er en god chef, osv.

Men frem for alt: Forbered dig ikke blot på at svare, men på at give eksempler - på ALT! Hvis du har skrevet i din ansøgning, at du er god til at koordinere, så forbered et eksempel, der (be)viser det. Forbered dig på, at udskifte alle hv-ordene ovenfor med HVORNÅR i stedet. Altså, HVORNÅR er du en god kollega, HVORNÅR ser vi dine stærke sider osv.

Mht research: Sørg for at du ved, hvad du har skrevet i din ansøgning, og hvad de skrev i annoncen - det burde give dig nogle buzzwords og en ide om samtalens retning. Gør dig tanker om lønniveau, tjek evt fagforeningen, hvis du er blank.

Endelig, så har jeg tænkt på, at jeg ville oprette et indlæg om åndssvage spørgsmål til samtaler, for at have noget at grine af, så det her er måske anledningen. Så here goes: De mest mærkværdige ting, jeg er blevet spurgt om til samtaler:

* Kan du lide dyr? (I en stilling som forsker i babyernæring)
* Er du god til at samarbejde? (Forventer I seriøst, at jeg siger noget som helst andet end 'ja da' lige nu?!?!)
* Hvordan var det at opvokse i sønderjylland? (..............øhm............. godt?)
* Hvad gør du for ikke at kede dig? (Ikke et åndssvagt spørgsmål men jeg blev sat helt skakmat, for jeg har aldrig tænkt over, OM jeg gør noget for
ikke at kede mig....!)
* Hvad kan du bedst lide ved dig selv? (!!!! Æh!!! Blev I trætte af at spørge om stærke sider, oder was?!)
3
Tally-ho
Brugeravatar
BlindfullyCool

Indlægaf BlindfullyCool » 15. okt 2015, 09:55

milisa skrev:
BlindfullyCool skrev:Fuck, det går lige op for mig, at jeg ikke har været til jobsamtale siden 2007 og det var nærmest i et helt andet liv, hvor jeg søgte job som mellemleder hos Telia (og faktisk fik det, men afslog). Ej, ej, ej, jeg ved jo ingenting. Jeg er gammel og har været væk fra fuldtidsarbejdsmarkedet siden 2008 :whine: Jeg labber i mig af de tips, I andre har delt i tråden, men hvis nogen føler for at dele et par beroligende ord og tips til research, jeg kan lave forud for samtalen, så send dem endelig min vej :genert:

Først og fremmest: Roooooooooooooooooooooolig nu!!! :lol2: Ingen panik!! Og tillykke sgu da!

Dernæst, forbered dig på, at du skal fortælle om din faglige baggrund. Hvor er du uddannet, som hvad, hvad lavede du så, hvorfor, hvordan, hvorhenne osv.

Så skal du fortælle om, hvorfor du søgte jobbet. Hvad fængede dig ved opslaget? Hvorfor lige dét firma? Du skal sikkert svare på, hvorfor du tror, at lige præcis DU kan udføre dette job, hvad DU kan bidrage med, og hvorfor de skal ansætte dig og ikke alle de andre.

Så skal du måske fortælle lidt om dig selv personligt. Hvordan tackler du stress/mange opgaver/travlhed, hvad er dine stærke og svage sider, hvor har du mest brug for at forbedre dig fagligt og personligt, hvad er en god kollega for dig, hvad er en god chef, osv.

Men frem for alt: Forbered dig ikke blot på at svare, men på at give eksempler - på ALT! Hvis du har skrevet i din ansøgning, at du er god til at koordinere, så forbered et eksempel, der (be)viser det. Forbered dig på, at udskifte alle hv-ordene ovenfor med HVORNÅR i stedet. Altså, HVORNÅR er du en god kollega, HVORNÅR ser vi dine stærke sider osv.

Mht research: Sørg for at du ved, hvad du har skrevet i din ansøgning, og hvad de skrev i annoncen - det burde give dig nogle buzzwords og en ide om samtalens retning. Gør dig tanker om lønniveau, tjek evt fagforeningen, hvis du er blank.

Endelig, så har jeg tænkt på, at jeg ville oprette et indlæg om åndssvage spørgsmål til samtaler, for at have noget at grine af, så det her er måske anledningen. Så here goes: De mest mærkværdige ting, jeg er blevet spurgt om til samtaler:

* Er du god til at samarbejde? (Forventer I seriøst, at jeg siger noget som helst andet end 'ja da' lige nu?!?!)
* Hvordan var det at opvokse i sønderjylland? (..............øhm............. godt?)
* Hvad gør du for ikke at kede dig? (Ikke et åndssvagt spørgsmål men jeg blev sat helt skakmat, for jeg har aldrig tænkt over, OM jeg gør noget for
ikke at kede mig....!)
* Hvad kan du bedst lide ved dig selv? (!!!! Æh!!! Blev I trætte af at spørge om stærke sider, oder was?!)

Tak for alt dit input og beroligende ord, det var lige hvad jeg havde brug for :kys:

Jeg har downloadet deres digitaliseringsstrategi og fundet frem til de kerneområder, som jeg vil skulle arbejde med. Jeg har dannet mig et overblik over, hvad der lægges vægt på i den profil, de søger, og er i gang med at pille eksempler frem fra min erhvervserfaring, som viser, at jeg vil være i stand til at imødekomme deres forventninger. Og så vil jeg forberede mig ud fra de ting, du har skrevet her og de input, min søster kommer med, når vi ses i morgen aften.

Og må jeg bare sige: ahahahahaha! :klap: Det er godt nok nogle virkelig excentriske spørgsmål, du er blevet stillet :-D
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4572

Indlægaf Akehurst2 » 15. okt 2015, 10:04

milisa skrev:Endelig, så har jeg tænkt på, at jeg ville oprette et indlæg om åndssvage spørgsmål til samtaler, for at have noget at grine af, så det her er måske anledningen. Så here goes: De mest mærkværdige ting, jeg er blevet spurgt om til samtaler:

ikke at kede mig....!)

Det synes jeg lyder som en god tråd, så den har jeg oprettet: viewtopic.php?f=18&t=828 :)
3
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2015, 10:23

milisa skrev:* Kan du lide dyr? (I en stilling som forsker i babyernæring)
ikke at kede mig....!)

Uh, det er en skidegod idé med de tåbelige spørgsmål, Milisa. :D Når dét er sagt, er der nu et par af de ovenstående, som jeg ikke ser som de rene tåbeligheder, men nok snarere som "trickspørgsmål". Det er ikke for at være kedelig og ødelægge joken, men sådan her kunne man også læse dem - tilgiv mig, det er en arbejdsskade for en kommunikationsrådgiver som mig altid at skulle klæde folk på til at se andres udsagn fra mindst 150 forskellige vinkler:

Selvfølgelig svarer man ikke andet end 'ja' angående samarbejde. Men det er helt klart for at se din reaktion, at de spørger - og for at finde ud af, hvor ambitiøs og sololøbende du er. Nogle steder er dette ikke særligt velsét. Andre steder er det netop en kvalitet. Så spørgsmålet er også en mulighed for at få sagt: "Jeg er i dén grad en teamplayer, og jeg ved, hvor afhængige, alle i sådan et team er af de resultater, sidemanden skaber, og jeg er efterhånden ret øvet i at dyrke det samarbejde. Omvendt er jeg heller ikke bange for at stå på mål for egne resultater". Så har de hørt, at du ikke bare er en ego-ko (undskyld mig meget det kreative indslag :genert: ) , men at du også har selvstændige (Novo)nosser.

"Hvad kan du bedst lide ved dig selv?" er en anden måde at spørge: "Er du i balance? Hvordan har din selvfølelse det?" Folk med masser af mindreværd vil snuble lige her pga formuleringen. De kan ikke få sig selv til at sige noget pænt her - én ting er at nævne sine stærke sider, (som man har lært udenad hjemmefra :D ). Men pludselig at skulle kunne LIDE sig selv!?! Samtidig tjekker de muligvis, at du ikke er for selvfed. Og at du stadig kan finde ud af at sige noget, som er relevant for stillingen og ikke noget "jeg er altzå bare en enormt god lytter, når mine veninder har problemer med deres nedgroede tånegle"-agtigt.

Til spørgsmålet "Hvad gør du for ikke at kede dig" er svaret "det ved jeg ikke, jeg har aldrig kedet mig" i nogle sammenhænge udmærket. I andre vil det være en god idé at fortælle, at du fx godt kan klare at kede dig lidt ifm rutineprægede opgaver, og at du ser det som en ret naturlig del af alle jobs, at der findes rutineopgaver. Måske også at du finder en god ro i disse eller ser dem som en fin afveksling fra opgaver med mere tyngde.

Hvordan var det at vokse op (håber ikke, de sagde "opvokse" :D ) i Sønderjylland? Nu kommer det an på, hvor i landet de spurgte. Men det KAN være sådan en riiiigtig jobsamtalefælde. Spørger de en ung, sprød kvinde som dig :) til en samtale i Roskilde eller København, så er det ofte for at finde ud af, om du er typen, der har planer om at skulle tilbage til familien i Sønderjylland, giftes og have børn dér og dermed forlader den her arbejdsplads igen om et års tid, når du lige er faldet til, og de "har brugt kræfter på at få dig kørt ind". Ofte er den slags også indirekte en indledning til den forbudte "skal du have børn og i så fald er det lige op over?"-snak.
Senest rettet af ManicNinja 15. okt 2015, 10:40, rettet i alt 1 gang.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2015, 10:30

milisa skrev:
ManicNinja skrev:Tiltror bestemt ingen her ligefrem at ville nedgøre nogen. Så no worries! Forstod godt, at din kommentar var ment kækt. Er vist bare en lille smule fintfølende oven på en dag med flere følelsesmæssige indtryk og store beslutninger og erkendelser oven i hinanden :genert:

HA!!! Guderne skal vide, at jeg af alle kender dén fornemmelse!!!

Jeg tror i øvrigt også bare, at jeg burde være gået i seng forlængst. Har skippet 3 ansøgninger af sted her til aften, og jeg tvivler ærlig talt på, det var en god ide. Jeg tror seriøst, jeg har drukket for meget af det der hostesaft....... begyndte at synge marseillaisen for lidt siden.........problemet er umiddelbart, at jeg ikke kan andet end første sætning...........det stoppede mig ikke umiddelbart......... "Allons enfants de la patriiiiiiiiiie, aålkdfglkjdfg lksdjfglksdfj gjjgjjjjg de ldkfg ljdfg ldkjf.... bambambambambambambambammmmm...aslkdfj jdlsflaskjdf jdkasldkf..... HHHHHHAAAAAHNNNNNNNNNN DE ALDKFJ JLASJFLKSAJMMMMMMMMM"........... osv.............

Hahahahaha! For en anden gangs skyld kan jeg altså godt bistå med, ikke hele resten af, men dog nogle linjer af Marseillaisen. Lidt fik man da ud af sin i øvrigt nytteløse BA i fransk :lol: :dance:

Håber, halsen har fået det bedre :ae:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2015, 10:36

Garfield og Blindfully: Det er altså virkelig godt gået - både at blive ringet op fra Jobindex (anede jeg ikke, de gjorde i og hold op, hvor er det dog fedt, at det var på et opslag, du selv havde overvejet, Garfield! :gogo: ) og at blive kaldt til samtale :worship:

Hvad angår ATP - dér blev jeg engang tilbudt job efter et par i øvrigt ekstremt grundige (men også behagelige) samtaler. Jeg sagde nej, da jeg havde fundet andet job i mellemtiden.

Men det indtryk, som står tilbage af dem, er, at de er meget, meget konkrete og ned i substansen gerne vil vide, hvad du gør, vil og kan (jeg søgte job som konsulent, der ville skulle samarbejde med "sådan nogle som dig" :) ). Og hvor præcis en forestilling, du har om, hvad jobbet indebærer.

Ved ikke, om det hjælper dig overhovedet.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Dikus » 15. okt 2015, 10:52

Så fik jeg officielt afslag på jobbet - af en, der var ret lettet over, jeg tog det afslappet, at jungletrommerne havde nået mig først :lol:

Det var et fint afslag - for de havde åbenbart været så meget i tvivl om, hvorvidt de skulle vælge mig over ham, der matchede stillingen 100 %, så de havde måtte flyve ham ind fra det store udland og "arbejdsprøve" ham. (Han kom fra en identisk stilling.) Desværre fik han fine tilbagemeldinger *typisk*

Jeg må jo satse på, han ikke står distancen, så de mangler en ny fra næste sommer :cool:
0
Brugeravatar
BlindfullyCool

Indlægaf BlindfullyCool » 15. okt 2015, 11:08

ManicNinja skrev:Garfield og Blindfully: Det er altså virkelig godt gået - både at blive ringet op fra Jobindex (anede jeg ikke, de gjorde i og hold op, hvor er det dog fedt, at det var på et opslag, du selv havde overvejet, Garfield! :gogo: ) og at blive kaldt til samtale :worship:

Hvad angår ATP - dér blev jeg engang tilbudt job efter et par i øvrigt ekstremt grundige (men også behagelige) samtaler. Jeg sagde nej, da jeg havde fundet andet job i mellemtiden.

Men det indtryk, som står tilbage af dem, er, at de er meget, meget konkrete og ned i substansen gerne vil vide, hvad du gør, vil og kan (jeg søgte job som konsulent, der ville skulle samarbejde med "sådan nogle som dig" :) ). Og hvor præcis en forestilling, du har om, hvad jobbet indebærer.

Ved ikke, om det hjælper dig overhovedet.

Tusind tak for dit input, det er helt sikkert noget, jeg vil gå videre med ift. forberedelse :gogo: Det er også mit umiddelbare indtryk, at de er ret grundige og handlingsorienterede i deres rekrutteringsproces og det fremgik også tydeligt af indkaldelsen, at det en indledende samtale.
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2015, 11:11

Kender I den dér med, at man så godt dækker alle kompetencer og erfaringer, der efterspørges i et jobopslag, at det faktisk bliver røvsvært at skrive ansøgningen? Altså, fordi man nærmest synes, det burde være selvindlysende, de skulle ansætte én? :genert: Sådan en ansøgning sidder jeg og skriver (læs: skal skrive) lige nu ... Suk.
2
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 15. okt 2015, 11:22

ManicNinja skrev:
milisa skrev:* Kan du lide dyr? (I en stilling som forsker i babyernæring)
ikke at kede mig....!)

Uh, det er en skidegod idé med de tåbelige spørgsmål, Milisa. :D Når dét er sagt, er der nu et par af de ovenstående, som jeg ikke ser som de rene tåbeligheder, men nok snarere som "trickspørgsmål". Det er ikke for at være kedelig og ødelægge joken, men sådan her kunne man også læse dem - tilgiv mig, det er en arbejdsskade for en kommunikationsrådgiver som mig altid at skulle klæde folk på til at se andres udsagn fra mindst 150 forskellige vinkler:

Selvfølgelig svarer man ikke andet end 'ja' angående samarbejde. Men det er helt klart for at se din reaktion, at de spørger - og for at finde ud af, hvor ambitiøs og sololøbende du er. Nogle steder er dette ikke særligt velsét. Andre steder er det netop en kvalitet. Så spørgsmålet er også en mulighed for at få sagt: "Jeg er i dén grad en teamplayer, og jeg ved, hvor afhængige, alle i sådan et team er af de resultater, sidemanden skaber, og jeg er efterhånden ret øvet i at dyrke det samarbejde. Omvendt er jeg heller ikke bange for at stå på mål for egne resultater". Så har de hørt, at du ikke bare er en ego-ko (undskyld mig meget det kreative indslag :genert: ) , men at du også har selvstændige (Novo)nosser.

"Hvad kan du bedst lide ved dig selv?" er en anden måde at spørge: "Er du i balance? Hvordan har din selvfølelse det?" Folk med masser af mindreværd vil snuble lige her pga formuleringen. De kan ikke få sig selv til at sige noget pænt her - én ting er at nævne sine stærke sider, (som man har lært udenad hjemmefra :D ). Men pludselig at skulle kunne LIDE sig selv!?! Samtidig tjekker de muligvis, at du ikke er for selvfed. Og at du stadig kan finde ud af at sige noget, som er relevant for stillingen og ikke noget "jeg er altzå bare en enormt god lytter, når mine veninder har problemer med deres nedgroede tånegle"-agtigt.

Til spørgsmålet "Hvad gør du for ikke at kede dig" er svaret "det ved jeg ikke, jeg har aldrig kedet mig" i nogle sammenhænge udmærket. I andre vil det være en god idé at fortælle, at du fx godt kan klare at kede dig lidt ifm rutineprægede opgaver, og at du ser det som en ret naturlig del af alle jobs, at der findes rutineopgaver. Måske også at du finder en god ro i disse eller ser dem som en fin afveksling fra opgaver med mere tyngde.

Hvordan var det at vokse op (håber ikke, de sagde "opvokse" :D ) i Sønderjylland? Nu kommer det an på, hvor i landet de spurgte. Men det KAN være sådan en riiiigtig jobsamtalefælde. Spørger de en ung, sprød kvinde som dig :) til en samtale i Roskilde eller København, så er det ofte for at finde ud af, om du er typen, der har planer om at skulle tilbage til familien i Sønderjylland, giftes og have børn dér og dermed forlader den her arbejdsplads igen om et års tid, når du lige er faldet til, og de "har brugt kræfter på at få dig kørt ind". Ofte er den slags også indirekte en indledning til den forbudte "skal du have børn og i så fald er det lige op over?"-snak.

Du mangler at forklare den med, om jeg kan lide dyr!!! :slem:

Nej, selvfølgelig er jeg godt klar over, at der er en dybere mening med spørgsmålene - men som du selv siger, nogle gange skal man ikke ødelægge en god historie med sandheden! ;)

Jeg kan i øvrigt fortælle, at den med samarbejde blev sagt i ramme alvor uden bagtanke - af en MAAAAJET ny, grøn, ung teamleder, der tydeligvis havde sin første samtale! Hun var så nervøs, at jeg var helt rolig! :lol: Den med at kede sig, var til gengæld fra en hamrende rutineret rotte, der 100% sikkert ville have mig med paraderne nede, og det fik hun - i en grad, at hun begyndte at grine over min reaktion! Hendes baggrund for spørgsmålet var i øvrigt for at høre, hvordan jeg ville tackle at være alene i kbh - min mand og barn bliver jo foreløbig i Aalborg.

PS. Hvad er der galt med "opvokse"?
0
Tally-ho
Brugeravatar
milisa

Indlægaf milisa » 15. okt 2015, 11:25

ManicNinja skrev:Kender I den dér med, at man så godt dækker alle kompetencer og erfaringer, der efterspørges i et jobopslag, at det faktisk bliver røvsvært at skrive ansøgningen? Altså, fordi man nærmest synes, det burde være selvindlysende, de skulle ansætte én? :genert: Sådan en ansøgning sidder jeg og skriver (læs: skal skrive) lige nu ... Suk.

Hehe ja! Havde en, hvor jeg bare tænkte "altzå hallååååååååå, ze da på mit zv altzå!!!! hvem zkulle i ELLERZ anzætte!! DAAAAH!!!!". Og det lykkes mig faktisk ikke at skrive den. Jeg blev i hvert fald ikke kaldt til samtale. Tror ganske enkelt, at jeg lød røv arrogant i den ansøgning - har ikke rigtig turdet kigge på den her bagefter....... :blush:
0
Tally-ho
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2015, 12:15

milisa skrev:Nej, selvfølgelig er jeg godt klar over, at der er en dybere mening med spørgsmålene - men som du selv siger, nogle gange skal man ikke ødelægge en god historie med sandheden! ;)

Somme tider er der bare ikke kun én, men mange "sandheder" ... Blot det, jeg forsøgte at vise. Fordi jeg i dén grad synes, det er værd at overveje ift jobsamtaler. Jeg kender til en del tilfælde (også mit eget), hvor der kan gå lang tid (og man kan få mange afslag), før man opdager, at der er noget i netop "de mærkelige spørgsmål", som man slet ikke har fået øje på. "Nåååårh, er det dét, de vil vide?", tænker man pludselig, og så kan man ellers sidde dér og se et par snese samtaler passere revy, mens man husker, hvordan man svarede "hen over" det, de egentlig "fiskede efter", men af forskellige (taktiske) årsager gerne ville have, at man selv spottede.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Dikus » 15. okt 2015, 13:31

ManicNinja skrev:Kender I den dér med, at man så godt dækker alle kompetencer og erfaringer, der efterspørges i et jobopslag, at det faktisk bliver røvsvært at skrive ansøgningen? Altså, fordi man nærmest synes, det burde være selvindlysende, de skulle ansætte én? :genert: Sådan en ansøgning sidder jeg og skriver (læs: skal skrive) lige nu ... Suk.

Ja :cool: Det var jo det job, jeg skulle have haft, hvis den der udlænding ikke var kommet ind fra det ukendte. Æv altså.

Jeg snød og kiggede på de tilbud, mine chefer har givet til kunder, hvor de sælger mine kompetencer. Og så brugte jeg dem :D Damn, de kan få mig til at lyde fantastisk :lol:

Og dertil kan jeg så supplere med, at jeg har beskrevet mine chefers kompetencer i samme tilbud. Bytte - bytte. Og det er min pointe: Få hjælp. Det er SÅ svært at skrive det åbenlyse ned. For man kender selv alle forbeholdene og har svært ved at se, de vigtige nuancer. Og mest af alt har man lyst til at skrive - selvfølgelig kan jeg det, jeg skal kunne??? Hvorfor skulle jeg ikke kunne det???

Eller... Sådan har jeg det. Jeg er ikke den store over-sælger af kompetencer :genert:
0

Tilbage til "Job"