Jobjagter-tråden

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Jobjagter-tråden

Indlægaf ManicNinja » 27. nov 2015, 14:22

BlindfullyCool skrev::banan: :banan: :banan:

Aj, hvor er det stort! Hvornår skal du starte?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
BlindfullyCool
Kort karma: 41
Likede indlæg: 254

Indlægaf BlindfullyCool » 27. nov 2015, 14:40

Jeg har fået det! Jeg kan stadigvæk ikke helt forstå det og er stadig ikke helt tryg ved at sige det højt :-D Men ja, jeg starter 1/1/16, lønforhandlingerne var perfekte (jeg fik det, jeg havde bedt om) og forholdene virker super gode. Det er en stilling, hvor jeg vil have en del indenrigs rejseaktivitet, så der er helt sikkert en del omstillinger på hjemmefronten, der skal klares, men, jeg er bare SÅ glad og lettet. Det føles så rigtigt :lun:

I aften skal manden og jeg ud og fejre det med en god middag og et glas vin og så skal jeg i gang med at forberede mit nye arbejdsliv. De har været super lydhøre ift., at jeg har eksamener og censortjanser på uni i uge 2, men det bliver selvfølgelig lidt hårdt i starten med nærmest dobbeltjob.
Senest rettet af BlindfullyCool 30. nov 2015, 13:14, rettet i alt 1 gang.
9
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8525

Indlægaf 2SHY » 27. nov 2015, 15:35

BlindfullyCool skrev:Jeg har fået det! Jeg kan stadigvæk ikke helt forstå det og er stadig ikke helt tryg ved at sige det højt :-D Men ja, jeg starter 1/1/15, lønforhandlingerne var perfekte (jeg fik det, jeg havde bedt om) og forholdene virker super gode. Det er en stilling, hvor jeg vil have en del indenrigs rejseaktivitet, så der er helt sikkert en del omstillinger på hjemmefronten, der skal klares, men, jeg er bare SÅ glad og lettet. Det føles så rigtigt :lun:

I aften skal manden og jeg ud og fejre det med en god middag og et glas vin og så skal jeg i gang med at forberede mit nye arbejdsliv. De har været super lydhøre ift., at jeg har eksamener og censortjanser på uni i uge 2, men det bliver selvfølgelig lidt hårdt i starten med nærmest dobbeltjob.

Ah men det er så godt og så stort! Igen kæmpe tillykke! :banan: :banan: :banan:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5926

Indlægaf Dikus » 27. nov 2015, 16:21

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

TILLYKKE

...

Jeg har været til jobsamtale - og meget hurtigt blev jeg klar over, jeg virkelig gerne vil jobbet. Det var de sødeste mennesker, jeg sad sammen med -og de sagde alle de rigtige ting. Og... Så blev jeg jo totalt nervøs. Hvor kom det nu fra???

Nåh... De skulle bruge reference - og jeg gav en tidligere chef, som jeg så lige måtte ringe og tale med. Han skulle nok tale pænt om mig, men mente, det var bedre, jeg kom hjem. Der er ikke noget at sige til, jeg savner dem :)
3
Brugeravatar
BlindfullyCool

Indlægaf BlindfullyCool » 27. nov 2015, 16:42

Dikus skrev::banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

TILLYKKE

...

Jeg har været til jobsamtale - og meget hurtigt blev jeg klar over, jeg virkelig gerne vil jobbet. Det var de sødeste mennesker, jeg sad sammen med -og de sagde alle de rigtige ting. Og... Så blev jeg jo totalt nervøs. Hvor kom det nu fra???

Nåh... De skulle bruge reference - og jeg gav en tidligere chef, som jeg så lige måtte ringe og tale med. Han skulle nok tale pænt om mig, men mente, det var bedre, jeg kom hjem. Der er ikke noget at sige til, jeg savner dem :)

Tak :kys:

Og fedt! Jeg krydser fingre for dig! Og sød eks-chef :-D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 27. nov 2015, 17:42

BlindfullyCool skrev:Jeg har fået det! Jeg kan stadigvæk ikke helt forstå det og er stadig ikke helt tryg ved at sige det højt :-D Men ja, jeg starter 1/1/15, lønforhandlingerne var perfekte (jeg fik det, jeg havde bedt om) og forholdene virker super gode. Det er en stilling, hvor jeg vil have en del indenrigs rejseaktivitet, så der er helt sikkert en del omstillinger på hjemmefronten, der skal klares, men, jeg er bare SÅ glad og lettet. Det føles så rigtigt :lun:

Det er da intet mindre end fantastisk! Stort tillykke!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5926

Indlægaf Dikus » 27. nov 2015, 18:40

Jeg måtte gerne ændre arbejdsplads :banan:

Nu har jeg bare ondt i maven over at skulle fortælle det - men har aftalt deltid de første to måneder, så jeg kan afslutte de store sager ordentligt og det ikke falder sammen for min nuværende arbejdsplads.
7
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 28. nov 2015, 21:20

Ej en dejlig tråd at komme tilbage til efter at have været væk et stykke tid - to jobs og et vikariat - tillykke Dikus, BC og Shy :D
2
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 28. nov 2015, 21:27

Ah intet er sikkert endnu hos mig jo. Det kommer an på om det kan lade sig gøre for dem og det finder de ud af i løbet af næste uge
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 29. nov 2015, 13:55

2SHY skrev:Ah intet er sikkert endnu hos mig jo. Det kommer an på om det kan lade sig gøre for dem og det finder de ud af i løbet af næste uge

Åh - jeg havde tolket det forket så. Jeg krydser fingre alt det jeg kan i stedet for så :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2015, 14:27

avdotja skrev:
2SHY skrev:Ah intet er sikkert endnu hos mig jo. Det kommer an på om det kan lade sig gøre for dem og det finder de ud af i løbet af næste uge

Åh - jeg havde tolket det forket så. Jeg krydser fingre alt det jeg kan i stedet for så :D

Det er helt i orden :) Det er heller ikke lige nemt at holde styr på det hele :)
0

Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 1. dec 2015, 09:48

Jeg fik endnu et afslag pga. manglende erfaring, og igen stor ros til mine samtaleevner hvor jeg "virkelig brænder igennem." Det er fandme ikke nemt - hvordan skal jeg nogensinde få den erfaring?
0
Brugeravatar
BlindfullyCool

Indlægaf BlindfullyCool » 1. dec 2015, 13:31

Neenah skrev:Jeg fik endnu et afslag pga. manglende erfaring, og igen stor ros til mine samtaleevner hvor jeg "virkelig brænder igennem." Det er fandme ikke nemt - hvordan skal jeg nogensinde få den erfaring?

Æv for helvede :( Jeg krydser fingre for, at du snart finder det helt rigtige. Du har ikke overvejet at skrive Ph.D.? Jeg var jo en af dem, der fik lov til at læse dit speciale og jeg synes du er så talentfuld, at jeg ville håbe, du netop var en af dem, der havde lyst til at berige forskningsverden med din flydende pen :lun:
2
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 1. dec 2015, 14:15

Jeg er kaldt til samtale den 4.... I noget der sådan ca. er The Holy Grail i forhold til overhovedet at komme i betragtning overhovedet nemlig Sundhedscenter Aalborg :gisp: :panik: Sidst jeg søgte en stilling der var der 98 ansøgere! Fuck jeg har svedigklamme hænder og hjertebanken allerede nu!
9

Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 21
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 159

Indlægaf Metsen » 1. dec 2015, 15:34

Hejsa alle :wave:

Jeg vil gerne være med her i tråden :klap: Jeg er tadaa jobsøgende og har virkelig snart brug for at tænke ud af boksen/nye input/ideer osv :klap: :)

Lidt info om mig:
Jeg er 33 (34 om to uger :shock: ), er uddannet pædagog men har gang i et brancheskift. Pt er jeg i løntilskud i receptionen i Musikhuset Aarhus, hvor jeg skal være december ud, så det bliver 4 mdr ialt. Min dagpengeperiode udløber søndag d 6/12 og jeg er DES-PE-RAT!! :trist: Jeg har slet ikke tal på, hvor mange ansøgninger jeg har sendt de sidste par måneder. Jeg tænker nærmest ikke på andet end jobsøgning. Det er virkelig udmattende!

Anyways, jeg håber, at jeg må være med herinde :)
1
Århus og jobsøgende ASAP - hjæælp! :)

Tilbage til "Job"