Montering af hvidevarer ved køb af nyt

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 468

Montering af hvidevarer ved køb af nyt

Indlægaf Lismaens » 14. okt 2016, 15:25

Jeg skal have ny vaskemaskine, da min er stået af. Man kan hos de fleste kæder tilkøbe montering + bortskaffelse af gammelt.

Mit spørgsmål er, om det mon er forventeligt at man har afinstalleret den gamle maskine og gjort "klar", når de kommer - eller sørger de for det selv?
Jeg kan ikke hive min ud, om det så galdt mit liv, den rykker sig ikke en mm.! Jeg tror aldrig den tidligere lejer har haft den ude og renset under den. Og umiddelbart ser det også ud til at man skal ødelægge/fjerne noget af dørlisten, for at få den ud og en ny ind, da den sidder helt i spænd op ad en væg...

Jeg ved ikke hvilken butik jeg handler i endnu, derfor kan jeg ikke ringe og spørge...
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2376

Re: Montering af hvidevarer ved køb af nyt

Indlægaf Juki » 14. okt 2016, 15:30

Jeg har fået flyttet en opvaske- og vaskemaskine fra en bolig til en anden, og der klarede de det hele. Det stod dog også frit og var mere tilgængeligt.

Det var Punkt1, men ellers så ring og forhør dig/få nogle tilbud :)
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 14. okt 2016, 16:42

Når vi har købt nyt har de altid afmonteret også. Og gerne været flinke til at vente med at sætte den nye op til man lige har fået vasket gulvet under maskinerne.
Så jeg tænker det er meget normalt at man får den afmonteret som en del af tilslutningspakken.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 781

Indlægaf Bimmerdyret » 14. okt 2016, 16:48

Vi har altid afmonteret og fået leveret og så selv monteret.
Det skyldes at vi har erfaring, kendskab fra omgangskredsen at "de" ikke har haft erfaring i at gøre det korrekt
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 14. okt 2016, 17:41

Lulu skrev:Når vi har købt nyt har de altid afmonteret også. Og gerne været flinke til at vente med at sætte den nye op til man lige har fået vasket gulvet under maskinerne.
Så jeg tænker det er meget normalt at man får den afmonteret som en del af tilslutningspakken.

Det lyder godt! Jeg vil nemlig også gerne have vasket under maskinen. Jeg forestiller mig at den er lidt smålevende nedenunder, efter forrige lejer. :tie:
Så vil jeg stoppe med at hive og flå i den og fortsætte min undren over hvorfor den mon ikke rykker sig ud af stedet.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 14. okt 2016, 17:43

Bimmerdyret skrev:Vi har altid afmonteret og fået leveret og så selv monteret.
Det skyldes at vi har erfaring, kendskab fra omgangskredsen at "de" ikke har haft erfaring i at gøre det korrekt

Dejligt for jer. :)
0

Tilbage til "Bolig"