Hvilken film har du sidst set?

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Daine » 19. maj 2016, 19:56

X-Men Apocalypse her til aften. Den var fed :love: Jeg var ellers lidt nervøs, efter at Casper fra Go' Morgen DK sablede den ned her i morges, men altså, der var bred enighed om at filmen var god kunne jeg høre på vej ud af bio. Jeg synes ikke handlingen var indviklet, når man kender de andre film. Personerne heller ikke, det var enten gengangere eller unge versioner af senere personer, så det gav fint mening.
Det eneste man ikke skal kigge for meget efter er sammenhængen mellem de tre prequels og de tre oprindelige film, der er nogle knaster. Og så ærgrer det mig, at de ikke lavede en omvendt Star Wars "I'm your son, Magneto" :D
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1086

Indlægaf FrøkenM » 19. maj 2016, 20:09

1-2-3-NU!

Det var en virkelig, virkelig god film, der satte fokus på et relevant og hårdt emne på en rigtig god måde. Jeg er fan, selvom jeg tudede mig igennem halvdelen af filmen :whine: :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 19. maj 2016, 20:47

Daine skrev:X-Men Apocalypse her til aften. Den var fed :love: Jeg var ellers lidt nervøs, efter at Casper fra Go' Morgen DK sablede den ned her i morges, men altså, der var bred enighed om at filmen var god kunne jeg høre på vej ud af bio. Jeg synes ikke handlingen var indviklet, når man kender de andre film. Personerne heller ikke, det var enten gengangere eller unge versioner af senere personer, så det gav fint mening.
Det eneste man ikke skal kigge for meget efter er sammenhængen mellem de tre prequels og de tre oprindelige film, der er nogle knaster. Og så ærgrer det mig, at de ikke lavede en omvendt Star Wars "I'm your son, Magneto" :D

Glad for du kunne lide den, jeg blev nemlig også helt nervøs, efter jeg så Casper i Go' Morgen DK :forvirret: Hvor mange stjerner vil du gi?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 19. maj 2016, 20:48

Jeg så We need to talk about Kevin i går. Den var god og sikke en slutning. Jeg synes dog ikke, den levede helt op til mine forventninger, men jeg er generelt heller ikke til film, der konstant rykker frem og tilbage i tid.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 20. maj 2016, 04:50

Viskelæder skrev:
Daine skrev:X-Men Apocalypse her til aften. Den var fed :love: Jeg var ellers lidt nervøs, efter at Casper fra Go' Morgen DK sablede den ned her i morges, men altså, der var bred enighed om at filmen var god kunne jeg høre på vej ud af bio. Jeg synes ikke handlingen var indviklet, når man kender de andre film. Personerne heller ikke, det var enten gengangere eller unge versioner af senere personer, så det gav fint mening.

Glad for du kunne lide den, jeg blev nemlig også helt nervøs, efter jeg så Casper i Go' Morgen DK :forvirret: Hvor mange stjerner vil du gi?

Jeg vil give den 4 ud af 6 stjerner. Det trækker lidt ned, at man ikke umiddelbart kan videreføre til de gamle X-Men film, som nævnt er der lidt knaster. Men som tredje film i prequel serien holder den fint stilen :gogo:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 20. maj 2016, 18:52

What if med Daniel Radcliffe og Zoe Kazan
-en film man blir i ret godt humør af
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 21. maj 2016, 10:18

Deadpool. Var pænt godt underholdt :klap:
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 21. maj 2016, 10:37

James Bond - Die another day.
Og
International
Begge på tv2 i aftes/nat
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2572

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. maj 2016, 18:58

X-Men Acopalypse. Var lidt nervøs på grund af de lunkne anmeldelser fra både aviser og privatpersoner, men jeg var virkelig godt underholdt, og jeg synes, at skuespilpræstationerne er rigtige fine - især Xavier er voldsomt likeable!
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 24. maj 2016, 19:06

POCKETKITTEN skrev:X-Men Acopalypse. Var lidt nervøs på grund af de lunkne anmeldelser fra både aviser og privatpersoner, men jeg var virkelig godt underholdt, og jeg synes, at skuespilpræstationerne er rigtige fine - især Xavier er voldsomt likeable!

:gogo:
Jeg er enig med dig, det er en fed film. Jeg har fået lidt et blødt punkt for QuickSilver, må jeg indrømme.
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. maj 2016, 21:41

The Grimsby Brothers

Værste film nogensinde.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2572

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. maj 2016, 20:13

POCKETKITTEN skrev:X-Men Acopalypse. Var lidt nervøs på grund af de lunkne anmeldelser fra både aviser og privatpersoner, men jeg var virkelig godt underholdt, og jeg synes, at skuespilpræstationerne er rigtige fine - især Xavier er voldsomt likeable!

Jeg har faktisk allerede lyst til at se den igen. Har vist fået et lille Xavier-crush. Han er så intens. :lun:

Og Quicksilver er også skøn! Elsker hans scener. Har lige genset Days of Future Past, og hans slow motion-scene er bare to die for! :D
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 29. maj 2016, 22:07

The Huntsman: Winter's war

Endelig en film der var værd at se, men er også rigtig glad for Emily Blunt :lun:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 30. maj 2016, 08:01

Warcraft (jaja... :-D ).

Den var overordnet set god. Der mangler en del karakteropbygning, og der er nogle replikker, hvor man bare tænker ":rulle:". Men historien er god, hele universet er rigtig godt lavet, hele orkdelen er :love: og det er et virkelig fedt univers, fordi man selv har stenet i den verden så meget.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8449

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 09:32

Evigt Solskin i et Pletfrit Sind på DR3 i går. De første mange gange anede jeg ikke hvad jeg skulle mene om den, men nu er jeg ret vild med den. Måske det er melankolien i den der tiltaler mig? :gruble:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Film og TV"