Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8305

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 19:29

Så er det lige om syv brugere, at vi runder 800 herinde, venner! :dance: Jeg synes også, jeg har set en del nye navne på det sidste. :love:
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15609

Indlægaf kidkomb » 11. jan 2016, 20:13

Triiiim så jeres citater :naughty:
8
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 716
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3445

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 10:17

Det har endelig lykkedes min knalddygtige jurist hos min fagforening efter utallige forsøg at få hul igennem til min nu tidligere arbejdsgiver, som ellers på vanlig, konfliktsky vis har været i flyverskjul, siden jeg blev afskediget. Jeg kunne med al rimelighed vælge at gå efter en godtgørelse, da opsigelsesgrunden er så usaglig, som noget kan være, men jeg ønsker ikke at trække milder ud af den organisation, jeg de sidste mange år har brugt alle mine kræfter på at få til at vokse sig stærkere - endda i en grad, at jeg til sidst blev alvorligt syg. Jeg vil blot have, at ret skal være ret, og at begrundelsen bliver ændret, så den er i tråd med virkeligheden. Jeg håber inderligt, at min jurist kan få lukket sagen, hvilket blot kræver, af tidligere arbejdsgiver skal rette et par linjer i et dokument, så jeg kan komme videre.

Kryds fingre for mig!
Senest rettet af Fillie 12. jan 2016, 10:19, rettet i alt 1 gang.
19
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 572
Likede indlæg: 4463

Indlægaf Krølle » 12. jan 2016, 10:18

Jeg kan virkelig godt li' det her hyggelige sted!
11
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 366
Likede indlæg: 1580
Kontakt:

Indlægaf Dime » 12. jan 2016, 11:35

3 på 22 er bedre end 1 på 66!
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 11:45

Nå, min tidligere arbejdsgiver gik desværre helt i baglås over at blive kontaktet af en repræsentant fra min fagforening og fik samtidig sværtet mig lidt mere og ydermere løjet om advarsler, der aldrig har eksisteret. Nu sender vi en mail, og hjælper det heller ikke, vil min jurist bede om et møde.

Jeg er pisse syg af stress, som mit forhenværende arbejde har givet mig, og jeg beder om så lidt i forhold til, hvad jeg med al sandsynlighed er berettiget til. Jeg magter overhovedet ikke det her. :trist:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 331
Likede indlæg: 1698

Indlægaf Thestral » 12. jan 2016, 12:07

Fillie skrev:Nå, min tidligere arbejdsgiver gik desværre helt i baglås over at blive kontaktet af en repræsentant fra min fagforening og fik samtidig sværtet mig lidt mere og ydermere løjet om advarsler, der aldrig har eksisteret. Nu sender vi en mail, og hjælper det heller ikke, vil min jurist bede om et møde.

Jeg er pisse syg af stress, som mit forhenværende arbejde har givet mig, og jeg beder om så lidt i forhold til, hvad jeg med al sandsynlighed er berettiget til. Jeg magter overhovedet ikke det her. :trist:
:ae: :ae: :kram:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 411
Likede indlæg: 6300

Indlægaf Lemonella » 12. jan 2016, 13:21

Fillie skrev:Nå, min tidligere arbejdsgiver gik desværre helt i baglås over at blive kontaktet af en repræsentant fra min fagforening og fik samtidig sværtet mig lidt mere og ydermere løjet om advarsler, der aldrig har eksisteret. Nu sender vi en mail, og hjælper det heller ikke, vil min jurist bede om et møde.

Det er jeg sgu ked af, at høre. :kram:
sådan en arbejdsgiver har vel disse såkaldte advarsler på skrift? Har h*n ikke det, eksisterer de kun i vedkommendes egen fantasi.
Sikke da en tumbe. :sur:
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2652

Indlægaf Anilara » 12. jan 2016, 13:29

Jeg har tidligere beskrevet, at jeg lidt kunne savne brevkasse-aspektet herinde, som lettest opstår, jo større kendskab der er til siden fra udefrakommende...

Men!
Hold da op hvor har det også sine fordele udelukkende at være samlet med en masse garvede debattører! Jeg har aldrig set en så saglig debatside, hvor argumentationer anses som en dyd, og hvor tilsvininger procentmæssigt pr. indlæg er nærmest 0.
Det er så lærerigt at være herinde, og stemningen er simpelthen så hyggelig.
Kæmpe ros til os :-D
22
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 14:24

Jeg har længe savnet mere aktivitet i "Forhold og Sex", og i dag blev jeg inspireret af en spændende, aktuel tråd om, hvorvidt det er i orden at medvirke til, at nogen er deres partner utro, så jeg har oprettet tre nye tråde om forskellige aspekter af utroskab. Kom frisk og deltag med jeres holdninger og erfaringer! :banan:

EDIT: Jeg kom lige på en fjerde tråd. Jeg skal måske nævne, at jeg ikke pønser på at være min mand utro. :lol:
13

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 13. jan 2016, 00:31

Jeg har haft en virkelig skoddag, hvor jeg det meste af tiden har været tvunget til at sidde i en venteposition, hvilket jeg VIRKELIG dealer dårligt med, men at jeg har røget 30 cigaretter er alligevel absurd. :shock:
0

- Francine Smith
Modesty Blame
Kort karma: 110
Likede indlæg: 1536

Indlægaf Modesty Blame » 13. jan 2016, 06:15

Kryds fingre for mig. Jeg har søgt et job, jeg virkeligt gerne vil have. Og de indkalder til samtale i denne uge.
17
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 411
Likede indlæg: 6300

Indlægaf Lemonella » 13. jan 2016, 06:23

Modesty Blame skrev:Kryds fingre for mig. Jeg har søgt et job, jeg virkeligt gerne vil have. Og de indkalder til samtale i denne uge.

Billede
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 13. jan 2016, 09:32

Da fødselsdagstrådene desværre er lidt svære at få øje på, vil jeg lige sige, at Aquadorable i dag fylder 25, og at der er en tråd, hvor man kan sige tillykke, i "Lykønskninger" under "Sniksnak". :pompom:
2

- Francine Smith
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1274

Indlægaf Firebird » 13. jan 2016, 17:01

Hong Kong expressen er død. Den står splittet ad i en milliard dele, ude hos en eller anden jyde mekaniker langt helvede i vold. :whine:

Havde man spurgt mig mens jeg boede i Tyskland, havde jeg været fuldstændig ligeglad med hvor min bil stod. Nu er det noget helt andet. Den er min "Ticket out", min bevægelsesfrihed, min sikkerhed for at jeg ikke bliver totalt sindssyg af at bo i Pladderpaddelandsby, og den SKAL stå nede i gården. Den giver mig en følelse af tryghed, og jeg fucking elsker min lille snart 18 år gamle smårustne møgspand.

Det gode ved det, er at når jeg får den tilbage (på et eller andet tidspunkt) så har den et nyt batteri, sprit ny olie samt en ny tandrem og vandpumpe.
Altsammen så spotbilligt, at jeg ville blive anholdt hvis jeg pralede med prisen. :D
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"