Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Joe » 16. jan 2016, 21:00

Jeg har chips og dip i køkkenet. Bør jeg spise det eller gemme til senere?
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 453

Indlægaf Aspargsen » 16. jan 2016, 21:01

Joe skrev:Jeg har chips og dip i køkkenet. Bør jeg spise det eller gemme til senere?

Stemmer fra spise det med det samme :D
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 16. jan 2016, 21:17

Joe skrev:Jeg har chips og dip i køkkenet. Bør jeg spise det eller gemme til senere?

Du bør spise det nu. Det kunne jo risikere at blive for gammelt ellers :fløjt:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 16. jan 2016, 21:17

Nat nat, debat :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4453

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. jan 2016, 14:50

Tusind, tusind tak for støttende kort mht. min eksamen. Er kommet godt ud på den anden side.
12
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 18. jan 2016, 19:37

Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. jan 2016, 20:33

Kære dgd

Lige nu i Lidl:

Billede
3
Je suis un tableau noir.
mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 102

Indlægaf mitze » 18. jan 2016, 22:26

Pussikat82 skrev:Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963

Lyder som en god ide, jeg overser det forum hver gang.
Forsinket tillykke med fødselsdagen Pussi :kys:
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 19. jan 2016, 04:40

DetSorteCirkus skrev:Kære dgd

Lige nu i Lidl:

Billede

:D Du er herefter min yndlingsparmesanspotter! :lun:
3
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 19. jan 2016, 05:50

dgd2007 skrev:

Lige nu i Lidl:

Billede

:D Du er herefter min yndlingsparmesanspotter! :lun:
De har også parmesan i både Netto og Fakta :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 19. jan 2016, 07:11

Lige nu i Lidl:

Apropos ... jeg ved ikke, hvad folk tænker på, når de laver hjemmesider!
De var betydeligt lettere at finde den pågældende supermarkedskædes "Vision, mission og værdier" (som om supermarkeder havde den slags :stoned: ) end at finde adresse og åbningstid på nærmeste butik.
4
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2610

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 08:28

Pussikat82 skrev:Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963

Hvor er du sej, Pussi! :gogo:

Jeg synes, det er synd, at trådene er svære at få øje på, som det er nu. Jeg tror egentlig, at mange synes, det er hyggeligt at få en fødselsdagstråd med hilsner fra meddebattører, og sandsynligheden for at det sker, er jo noget større, når folk ved, der er et forum for disse tråde, og de samtidig er synlige, når man kommer ind på Debatten. Desuden kan forummet bruges, hvis man vil sige tillykke til nogen med andre begivenheder. Alt i alt er det et hyggeligt bidrag til sammenhængskraften på Debatten, som i mine øjne gerne må få lidt mere opmærksomhed. :)
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:39

Jeg har ikke registreret det så jeg beklager til alle der jeg har misset at lykkeønske med noget :genert:

God ide med at rykke det op hvor det ikke bliver overset :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 08:44

Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:49

kidkomb skrev:Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:

Jeg tilslutter mig i øvrigt det med ikke at ønske sig opmærksomhed på min fødselsdag. Hvis jeg kan blive fri så vil jeg helst det. Så må jeg lige fjerne min fødselsdag på profilen lige dagen inden og så det til igen efterfølgende
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"