Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10981

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 24. jan 2016, 18:57

Dolol har jeg det ret ambivalent med. Det tog toppen af smerterne da jeg fik lavet min akutte rodbehandling men ikke det hele. Og så blev jeg monster dårlig af det og kastede op i lårtykke stråler mens det hele sejlede rundt for mig. Til gengæld blev jeg også så sløv at jeg havde lidt lettere ved at falde i søvn og sove igennem det værste (lige til virkningen af dolol og kodimagnyl kombien aftog)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14587

Indlægaf kidkomb » 24. jan 2016, 19:05

Jeg forsøgte at have nogle på min ignoreliste på jubii, men jeg er simpelthen for nysgerrig.
Så jeg har heller ikke nogen på ignore herinde.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 19:06

2SHY skrev:Dolol har jeg det ret ambivalent med. Det tog toppen af smerterne da jeg fik lavet min akutte rodbehandling men ikke det hele. Og så blev jeg monster dårlig af det og kastede op i lårtykke stråler mens det hele sejlede rundt for mig. Til gengæld blev jeg også så sløv at jeg havde lidt lettere ved at falde i søvn og sove igennem det værste (lige til virkningen af dolol og kodimagnyl kombien aftog)

Så er det ikke sjovt.
Jeg bliver totalt skæv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10981

Indlægaf 2SHY » 24. jan 2016, 19:09

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:Dolol har jeg det ret ambivalent med. Det tog toppen af smerterne da jeg fik lavet min akutte rodbehandling men ikke det hele. Og så blev jeg monster dårlig af det og kastede op i lårtykke stråler mens det hele sejlede rundt for mig. Til gengæld blev jeg også så sløv at jeg havde lidt lettere ved at falde i søvn og sove igennem det værste (lige til virkningen af dolol og kodimagnyl kombien aftog)

Så er det ikke sjovt.
Jeg bliver totalt skæv.

Nej jeg havde håbet på en lidt bedre oplevelse men nej. Kodein er mere af det samme. Fingers crossed for at jeg aldrig får så stærke smerter igen at jeg får brug for det skidt
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 279
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2603

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 19:19

Fru Sunshine skrev:Så er det ikke sjovt.
Jeg bliver totalt skæv.
Really? Hvor heftige er de? Jeg har kun fået 10mg i forbindelse med diskusprolaps, og jeg mærkede ikke selv andet end mindre smerter. Fik dog at vide, at jeg lignede lort :gruble:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7904

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:21

Lurende Peber skrev:Really? Hvor heftige er de? Jeg har kun fået 10mg i forbindelse med diskusprolaps, og jeg mærkede ikke selv andet end mindre smerter. Fik dog at vide, at jeg lignede lort :gruble:

Dolol betegnes også syntetisk morfin (det er skidesmart for os, der ikke kan tåle rigtig morfin ;) ). Siger vel lidt om, hvilket niveau, vi er på ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 874
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8536

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 19:26

ManicNinja skrev:
Lurende Peber skrev:Really? Hvor heftige er de? Jeg har kun fået 10mg i forbindelse med diskusprolaps, og jeg mærkede ikke selv andet end mindre smerter. Fik dog at vide, at jeg lignede lort :gruble:

Dolol betegnes også syntetisk morfin (det er skidesmart for os, der ikke kan tåle rigtig morfin ;) ). Siger vel lidt om, hvilket niveau, vi er på ...

Der er bare stor forskel på, hvordan man reagerer på det.

Jeg kan få præparater, hvor jeg næsten ikke kan rumme verden - og andre, der bare tager smerterne. De sidste tog det mig lang tid at finde. Men de findes heldigvis.
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 392
Likede indlæg: 7492

Indlægaf Flora » 24. jan 2016, 19:28

Jeg bliver totalt skæv.

Så det du siger er, at vi kan forvente sjove tråde/indlæg fra dig i løbet af aftenen? :D
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:30

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg kan få præparater, hvor jeg næsten ikke kan rumme verden - og andre, der bare tager smerterne. De sidste tog det mig lang tid at finde. Men de findes heldigvis.

Er helt med på, at ikke alle, der ikke kan tåle morfin, ville kunne løse det ved at bruge Dolol. Burde måske have skrevet "en del af os, der ikke kan tåle morfin". Anyway, var bare for at forklare Preben om grunden til, at der findes sådan noget syntetisk stads.
Senest rettet af ManicNinja 24. jan 2016, 19:31, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 874
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8536

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 19:31

ManicNinja skrev:
Dikus skrev:
ManicNinja skrev:

Er helt med på, at ikke alle, der ikke kan tåle morfin, ville kunne løse det ved at bruge Dolol.

Nåååh... Næhhh... Jeg mente bare, at man ikke rigtigt kan slutte fra "det er ligesom morfin" til "man bliver skæv af det".
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:32

^^ Nå, sådan. Ja, jeg bliver i hvert fald ikke skæv, bare meget sløv af det.
0

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 19:33

Lurende Peber skrev:
Jeg bliver totalt skæv.
Really? Hvor heftige er de? Jeg har kun fået 10mg i forbindelse med diskusprolaps, og jeg mærkede ikke selv andet end mindre smerter. Fik dog at vide, at jeg lignede lort :gruble:

Det kan jeg ikke huske. Pakken ligger i køkkenet.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 19:34

Flora skrev:
Jeg bliver totalt skæv.

Så det du siger er, at vi kan forvente sjove tråde/indlæg fra dig i løbet af aftenen? :D

Neeej... men isterning er altså et sjovt ord. Min mand kan ikke se det. Tsk.
5
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 279
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2603

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 19:54

Fru Sunshine skrev:Neeej... men isterning er altså et sjovt ord. Min mand kan ikke se det. Tsk.
Især når de skifter farver :stoned:
Fælles svar: ja jeg ved godt at det er et morfin præparat. Og 10mg er nok de svageste. Sløvhed kunne godt være en virkning , jeg bare ikke registrerede i den samlede cocktail. Derfor jeg bare er lidt nysgerrig mht Sunshines dosis :)
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5787

Indlægaf Lemonella » 24. jan 2016, 19:55

Lurende Peber skrev:
Jeg bliver totalt skæv.

Jeg har aldrig fået andet end Contalgin mod mine diskusprolapser. Startede på 10 mg og gik langsomt op på 60 mg. I starten tog de kun smerterne. Jeg følte mig ikke specielt dårlig af dem. Jeg troede heller ikke jeg var afhængig, men da jeg stoppede, kunne jeg godt mærke, at min krop gerne ville have dem. Det var en grim oplevelse. Specielt fordi jeg, uden lægens vidende, tog en kold tyrker.
Dolol har jeg kun prøvet en gang. Havde en indeklemt nervebetændelse i en tand. Damn jeg var syg af dem. De virker åbenbart ret forskelligt på folk.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"