Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3306

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 12. feb 2016, 22:49

Flora skrev:
Kommodedyret skrev:
Delfin skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg vil hellere vide hvem der er sovsen i jeres bøfsandwich? Sovsen i en bøfsandwich er jo et kulinarisk højdepunkt, den er grillmadens ambrosia!

Hvis du vil være sovs, skal du bare poste 3000 indlæg inden kl. 08:08:08

JEG vil ikke være sovsen!
Det er altså for meget ansvar for mig.

Bare rolig. Du ligger så langt under den burger, så du er det slatne stykke salat der er røget på gulvet.

Ih altså stop så med den smiger :genert:
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 12. feb 2016, 23:01

Hvilken sygdom har man pådraget sig, når man frivilligt tilbyder at køre i IKEA? Jeg har brug for jeres visdom, så jeg kan søge en kur!
5
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9215

Indlægaf Fru Sunshine » 13. feb 2016, 08:00

Dirtylittledevil skrev:
Fru Sunshine skrev:
Flora skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvorfor gik jeg ind og kiggede på det der med, hvem der har flest indlæg?

Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg skal skamme mig, eller om jeg synes, det er lidt sejt :blush:

Wauw. Du har mere end 1000 mere end nr. 2. INGEN kan nå dig EVER!! Godt kæmpet :gogo: :D

Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:

Du skrifter simpelthen for meget :-D

Ja, og ve den arme stakkel, der må modtage alle de skriftemål.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3413

Indlægaf dgd2007 » 13. feb 2016, 10:23

Fru Sunshine skrev:Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:

Hvis du endelig skulle komme for langt ned på listen, så skal jeg nok skrive et eller andet om jysk diktion eller syntaks ... så stiger du jo typisk adskillige indlæg i løbet af få minutter :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 10:26

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:

Hvis du endelig skulle komme for langt ned på listen, så skal jeg nok skrive et eller andet om jysk diktion eller syntaks ... så stiger du jo typisk adskillige indlæg i løbet af få minutter :)

Armen, du er da også for TRÆLS på det punkt. tsk tsk.
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9660

Indlægaf kidkomb » 13. feb 2016, 11:10

Mani skrev:Hvilken sygdom har man pådraget sig, når man frivilligt tilbyder at køre i IKEA? Jeg har brug for jeres visdom, så jeg kan søge en kur!

Det må være noget sadomasochistisk noget, for det er rent selvmord at tage derud på en lørdag.
Gør det ikke, siger jeg bare.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 13. feb 2016, 11:56

Når man trykker på Tilmeldte brugere og derefter vælger Rang, så er den højeste rang Bortvist. Admin rangerer under både Bortvist og Moderatorer :clap:
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5886

Indlægaf Dikus » 13. feb 2016, 12:11

landsbytossen skrev:Når man trykker på Tilmeldte brugere og derefter vælger Rang, så er den højeste rang Bortvist. Admin rangerer under både Bortvist og Moderatorer :clap:

Vi blev trætte af ham :afro:
3
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4251

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 12:31

For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 14. feb 2016, 12:33

at det var så fedt at møde så mange af Jer igår og sammen havde vi det filme sjovt :pompom: tak alle søde debatfolk :kys:
6
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 14. feb 2016, 13:53

Jeg synes, her er pisse hyggeligt at være :lun: - og jeg ville ønske, jeg var fri til at deltage meget mere, end jeg gør.

Og så elsker jeg, at vi i perioder kører en slags kollektivt had på hende der Ninka og alt det, hun står for.
Jeg ikke kendte hende ikke engang, før jeg læste om hende herinde, men jeg er totalt med på den værste. :lol:
5
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 17:45

Flora skrev:For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:

5 timer senere... :rulle:

cola.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Cookie
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 125

Indlægaf Cookie » 14. feb 2016, 17:51

Jeg er GLAAAAD for at have fundet debatten igen :love: også selv om jeg ikke har deltaget så meget de sidste par år. I har været pisse meget savnet.
10
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2016, 17:56

Flora skrev:
Flora skrev:For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:

cola.JPG

Ej altså, hvis man gerne vil høre en sørgelig historie om en trist skæbne, så ser man en film på kanal 4 eller DR K.
Øv stakkels cola, havde slet ikke forventet at blive konfronteret med den slags tragedie i en ellers harmløs hyggetråd. :trist:
6
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 18:02

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:

cola.JPG

Ej altså, hvis man gerne vil høre en sørgelig historie om en trist skæbne, så ser man en film på kanal 4 eller DR K.
Øv stakkels cola, havde slet ikke forventet at blive konfronteret med den slags tragedie i en ellers harmløs hyggetråd. :trist:

Undskyld. Det var ikke min mening at gøre nogen kede af det :kys:. Jeg kan dog gøre historien lidt mere munter ved at fortælle, at den del af colaen der er tøet er drukket og smagte fortrinligt :afro:
2

Tilbage til "Generelt"