Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 518
Likede indlæg: 6044

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 1. mar 2016, 21:43

landsbytossen skrev:Jeg har debattens nyeste computer :rock:

Sludder! Det har jeg: :D

Billede
1
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 117
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1942

Indlægaf landsbytossen » 1. mar 2016, 21:48

dgd2007 skrev:
landsbytossen skrev:Jeg har debattens nyeste computer :rock:

Sludder! Det har jeg: :D

Billede

Du har debattens største
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 518
Likede indlæg: 6044

Indlægaf dgd2007 » 1. mar 2016, 21:50

landsbytossen skrev:Du har debattens største

OK, men så til lykke da ;)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 884
Likede indlæg: 13496

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 23:20

Jeg har fået ondt i halsen :(, så nu må I finde jer i, at jeg finder Verdens Mindste Violin frem og spiller min smerte ud Billede
5
Smiling_Goat
Kort karma: 578
Likede indlæg: 8670

Indlægaf Smiling_Goat » 2. mar 2016, 08:15

TDC er åbenbart blevet hacket, og der bliver sendt en besked ud, der ligner en notifikation om en MMS. Normalt ville jeg ikke forstyrre folk med oplysningen, for den slags sker jo virkelig tit, men denne ser ret reel ud, og TDC er virkelig langsomme med at få informeret folk. De vil lave en tilbundsgående undersøgelse af situationen først, der er bare, ifølge koderne tilknyttet beskeden, ingen tvivl om, at der er tale om phishing. Der forsøges at opsnappe oplysninger om NemID.

Så bare lige overvej det, hvis I modtager en besked om, at I har modtaget en MMS og bare lige skal trykke på linket for at se den.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 578
Likede indlæg: 8670

Indlægaf Smiling_Goat » 2. mar 2016, 08:22

Skumfidusen skrev:
Smiling_Goat skrev:TDC er åbenbart blevet hacket, og der bliver sendt en besked ud, der ligner en notifikation om en MMS. Normalt ville jeg ikke forstyrre folk med oplysningen, for den slags sker jo virkelig tit, men denne ser ret reel ud, og TDC er virkelig langsomme med at få informeret folk. De vil lave en tilbundsgående undersøgelse af situationen først, der er bare, ifølge koderne tilknyttet beskeden, ingen tvivl om, at der er tale om phishing. Der forsøges at opsnappe oplysninger om NemID.

Så bare lige overvej det, hvis I modtager en besked om, at I har modtaget en MMS og bare lige skal trykke på linket for at se den.

Den har jeg også fået - jeg skulle have modtaget en mms fra 55356720 og skal gå på mmstildig.pw for at se den. Det stinker. Big time.

Præcis, mmstildig hedder den.

Det sjove er så, at hvis man kigger i koderne, står der, at afsenderen er Vladimir Putin :D
5
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1160
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10805

Indlægaf 2SHY » 2. mar 2016, 09:09

^ Ja han kunne såmænd nok godt finde på det :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 2. mar 2016, 12:47

ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan fanden i panden en pose ganske almindelige, fladpandede hasselnøddekerner kan koste toogfyrreogenhalv krone!?

Verden skal indlægges på røde papirer!

Altså hvis man tænker på hvor mange der typisk er på sådan en nøddebusk og at den skal knækkes og what-not er prisen egentlig ikke så urimelig. Vi har et helt nøddehegn og der kommer maks 1 kilo knækkede nødder ud af det om året.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7064

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 13:38

Mani skrev:
ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan fanden i panden en pose ganske almindelige, fladpandede hasselnøddekerner kan koste toogfyrreogenhalv krone!?

Altså hvis man tænker på hvor mange der typisk er på sådan en nøddebusk og at den skal knækkes og what-not er prisen egentlig ikke så urimelig. Vi har et helt nøddehegn og der kommer maks 1 kilo knækkede nødder ud af det om året.

Det er ikke ret længe siden, en pose kostede godt det halve. Jeg synes, det er helt hen i vejret.

Men okay. Så må jeg jo bare leve af kød. Eller ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 13:53

Fio skrev:

Jeg mener, det er fordi der er afgift på nødder :gruble: .

Ja, det tænkte jeg også. Men synes bare ikke, afgiften giver mening. Anyway. Det er vist nok tricket med afgifter: Der skal altid være nogen, som ikke kan se meningen i, at lige netop DERES favoritvare er ekstra dyr ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 34
Likede indlæg: 271

Indlægaf Kasper » 2. mar 2016, 21:18

Ja, det handler om afgift: http://knæk.dk
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1029
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10208

Indlægaf Daine » 2. mar 2016, 21:19

Fio skrev:

Jeg mener, det er fordi der er afgift på nødder :gruble: .

Er det ikke noget med, at høsten har slået fejl flere steder i verden og at det har presset priserne op? Det er vist forklaringen på, at mandler er steget voldsomt i pris ... det gælder måske også nødder?
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 272
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2499

Indlægaf Lurende Peber » 2. mar 2016, 21:26

0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 22:50

Det er den stigning, som er sket inden for det sidste års tid, jeg tænker på. Daine - det er en god forklaring, der pludselig giver det et skær af rimelighed!
1

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 17406

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:39

Jeg er milimeter fra at haste ud i køkkenet og bage pandekager.
2
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison

Tilbage til "Generelt"