Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 13:53

Fio skrev:
ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan fanden i panden en pose ganske almindelige, fladpandede hasselnøddekerner kan koste toogfyrreogenhalv krone!?

Verden skal indlægges på røde papirer!

Jeg mener, det er fordi der er afgift på nødder :gruble: .

Ja, det tænkte jeg også. Men synes bare ikke, afgiften giver mening. Anyway. Det er vist nok tricket med afgifter: Der skal altid være nogen, som ikke kan se meningen i, at lige netop DERES favoritvare er ekstra dyr ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 28
Likede indlæg: 231

Indlægaf Kasper » 2. mar 2016, 21:18

Ja, det handler om afgift: http://knæk.dk
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 2. mar 2016, 21:19

Fio skrev:
ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan fanden i panden en pose ganske almindelige, fladpandede hasselnøddekerner kan koste toogfyrreogenhalv krone!?

Verden skal indlægges på røde papirer!

Jeg mener, det er fordi der er afgift på nødder :gruble: .

Er det ikke noget med, at høsten har slået fejl flere steder i verden og at det har presset priserne op? Det er vist forklaringen på, at mandler er steget voldsomt i pris ... det gælder måske også nødder?
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 2. mar 2016, 21:26

0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 2. mar 2016, 22:50

Det er den stigning, som er sket inden for det sidste års tid, jeg tænker på. Daine - det er en god forklaring, der pludselig giver det et skær af rimelighed!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. mar 2016, 23:25

Kan i alle sammen sove fantastisk :kys:.

Billede
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:39

Jeg er milimeter fra at haste ud i køkkenet og bage pandekager.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 3. mar 2016, 00:37

Dirtylittledevil skrev:Jeg er milimeter fra at haste ud i køkkenet og bage pandekager.

Hvad tid skal vi komme? :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. mar 2016, 00:46

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg er milimeter fra at haste ud i køkkenet og bage pandekager.

Hvad tid skal vi komme? :D

Det endte med franskbrød med brunsukker. Og det er spist :P
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 3. mar 2016, 09:29

Vil bare lige sige at jeg ikke er nærig med likes. Altså i teorien. I praksis er det møgbesværligt for mig at ramme de små røde hjerter med mine fingre på telefonens skærm. Det tager ca 10 forsøg hver gang jeg prøver, og det har jeg altså ikke tålmodighed til. :genert:

Jeg tror måske at løsningen er at købe mig en ny telefon. En med en skærm der er større end to tommer. Ja faktisk er jeg nærmest TVUNGET til at shoppe en ny telefon snart, ellers kan jeg jo ikke rigtig fortsætte med at bruge debatten.
10
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. mar 2016, 09:46

Kommodedyret skrev:Vil bare lige sige at jeg ikke er nærig med likes. Altså i teorien. I praksis er det møgbesværligt for mig at ramme de små røde hjerter med mine fingre på telefonens skærm. Det tager ca 10 forsøg hver gang jeg prøver, og det har jeg altså ikke tålmodighed til. :genert:

Jeg tror måske at løsningen er at købe mig en ny telefon. En med en skærm der er større end to tommer. Ja faktisk er jeg nærmest TVUNGET til at shoppe en ny telefon snart, ellers kan jeg jo ikke rigtig fortsætte med at bruge debatten.

Det lyder som noget debatten burde samle ind til, for vores alles bedste.
3
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 3. mar 2016, 09:51

Dirtylittledevil skrev:
Kommodedyret skrev:Vil bare lige sige at jeg ikke er nærig med likes. Altså i teorien. I praksis er det møgbesværligt for mig at ramme de små røde hjerter med mine fingre på telefonens skærm. Det tager ca 10 forsøg hver gang jeg prøver, og det har jeg altså ikke tålmodighed til. :genert:

Jeg tænker også at det blot ville være rimeligt.
Vi burde starte en fond til støtte for debattører der er teknisk udfordrede. Her vil det selvfølgelig også være muligt at søge støtte til andre ting. Blandt andet kurser i stresshåndtering over Jubii-debatten, samt modul 1, 2 og 3 i moderne trolleri.
6
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 3. mar 2016, 09:55

Kommodedyret skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Jeg tænker også at det blot ville være rimeligt.
Vi burde starte en fond til støtte for debattører der er teknisk udfordrede. Her vil det selvfølgelig også være muligt at søge støtte til andre ting. Blandt andet kurser i stresshåndtering over Jubii-debatten, samt modul 1, 2 og 3 i moderne trolleri.

Jeg siger ja tak til stresshåndteringen!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 3. mar 2016, 10:01

Du kunne også købe en pen til, at trykke med. Det bruger jeg på både iPhone og iPad og det virker okay. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 3. mar 2016, 10:05

Jeg vil gerne undskylde for hvis jeg nogle gange er længe om at svare på pb'er og den slags eller skrive i egne tråde. Min hukommelse er noget udfordret for tiden, så det er ikke fordi jeg ikke vil svare. Jeg glemmer bare at nogen har skrevet noget til mig :genert: Men man må gerne rykke mig for svar. Længere indlæg bliver dog først når jeg er på via min bærbar for det tager for lang tid og er uoverskueligt via mobilen :blush2:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"