Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Anilara » 20. mar 2016, 20:25

egernunge skrev:Jeg er tilbage! :banan:

Dét var på tide! :-D
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 20. mar 2016, 20:45

Jeg skal til teoriprøve i morgen klokken otte nul dut. Ønsk mig held og lykke :kryds:
20
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 20. mar 2016, 21:40

egernunge skrev:Jeg er tilbage! :banan:

... mere ultimativ end nogensinde? :D
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Rapfisk » 20. mar 2016, 22:24

dgd2007 skrev:
Rapfisk skrev:Jeg aner ikke, hvad jeg ville have gjort uden mennesker, jeg kender herfra. I ved, hvem I er. Jeg elsker jer!

Stiller du op som præsident eller nowet? :D :fløjt:

Hahaha, nej, men hvis jeg nogensinde gør, LOVER jeg at annoncere det i tråden her :D
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 20. mar 2016, 23:12

Rapfisk skrev:Hahaha, nej, men hvis jeg nogensinde gør, LOVER jeg at annoncere det i tråden her :D

Glimrende! Det ville også være lidt af et prestigetab for Facebook og Twitter :afro:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 20. mar 2016, 23:54

Godnat :)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 21. mar 2016, 09:06

Tak for de grønne kort - de har helt sikkert hjulpet, for jeg bestod med 1 fejl!!! :banan: :banan: :banan:
21
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 21. mar 2016, 14:01

DR2 er ved at line op til et program om Ja til Atomkraft, og kommentarsporet på Facebook er allerede fyldt med mennesker, der bare forstår det hele, mand. Og nogen bør GØRE noget over for Risø. Og brænde det radioaktive affald i nogle thoriumreaktorer, men det VIL DE BARE IKKE, de svin*).

Til jeres orientering: Der findes ikke noget Risø længere (ud over stedet). Der findes et statsligt nedrivningsselskab, som er i gang med at nedbryde og rense de gamle bygninger og anlæg, og langt størstedelen af halvøens bygninger befolkes af DTU, som i øvrigt bruger området til at forske i vindmøller og diverse bæredygtig energi. Det radioaktive affald derude kommer i øvrigt også fra landets røntgenafdelinger, tandlæger, laboratorier osv. Hvad angår thorium- og smeltesaltsreaktorer er den slags laboratorie- og strålingsaffald + gamle gummihandsker, sand og støvsugerposer med kontamineret støv ikke særligt relevant. Der skal man bruge fx udtjente brændselsstave, og dem er der ingen tilbage af i Danmark.

Man kan komme på rundvisning ude på halvøen, hvis man vil se, hvad det egentlig drejer sig om, inklusiv at kigge ind i hallerne med det radioaktive affald. Det er hverken særlig interessant eller særlig sindsoprivende og slet ikke selvlysende. Man kan ikke sprænge noget i luften med det danske radioaktive affald, og det er i det hele taget ret uegnet til terrorisme. Men altså - miljøfarligt og sundhedsskadeligt, det er det, og det skal behandles som sådan.

Så ved I det.

*) herunder Illuminati, den danske stat, Frimurerordenen, IKEA og CIA
12
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1147
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9631

Indlægaf kidkomb » 21. mar 2016, 14:54

Novella skrev:DR2 er ved at line op til et program om Ja til Atomkraft, og kommentarsporet på Facebook er allerede fyldt med mennesker, der bare forstår det hele, mand. Og nogen bør GØRE noget over for Risø. Og brænde det radioaktive affald i nogle thoriumreaktorer, men det VIL DE BARE IKKE, de svin*).

Til jeres orientering: Der findes ikke noget Risø længere (ud over stedet). Der findes et statsligt nedrivningsselskab, som er i gang med at nedbryde og rense de gamle bygninger og anlæg, og langt størstedelen af halvøens bygninger befolkes af DTU, som i øvrigt bruger området til at forske i vindmøller og diverse bæredygtig energi. Det radioaktive affald derude kommer i øvrigt også fra landets røntgenafdelinger, tandlæger, laboratorier osv. Hvad angår thorium- og smeltesaltsreaktorer er den slags laboratorie- og strålingsaffald + gamle gummihandsker, sand og støvsugerposer med kontamineret støv ikke særligt relevant. Der skal man bruge fx udtjente brændselsstave, og dem er der ingen tilbage af i Danmark.

Man kan komme på rundvisning ude på halvøen, hvis man vil se, hvad det egentlig drejer sig om, inklusiv at kigge ind i hallerne med det radioaktive affald. Det er hverken særlig interessant eller særlig sindsoprivende og slet ikke selvlysende. Man kan ikke sprænge noget i luften med det danske radioaktive affald, og det er i det hele taget ret uegnet til terrorisme. Men altså - miljøfarligt og sundhedsskadeligt, det er det, og det skal behandles som sådan.

Så ved I det.

*) herunder Illuminati, den danske stat, Frimurerordenen, IKEA og CIA

Specielt Ikea!
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 21. mar 2016, 23:45

I er skide søde alle sammen. Øj altså nogle søde grønne kort jeg fået, der har varmet på en rigtig møgdag.

Der er bare så meget kærlighed i rummet, jeg kan lide det!! :love:
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2134

Indlægaf sigge » 22. mar 2016, 16:46

Er der nogen, der kan anbefale (eller det modsatte) et firma til at lave fotobøger? Jeg overvejer selv Pixum eller Cewe.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 25. mar 2016, 01:13

Billede
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 25. mar 2016, 06:15

Gooooooooodmooooooorgen :sol: :banan: :kaffe:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 25. mar 2016, 12:14

Eftersom Wizzze åbenbart danderer den og holder påskeferie, og ikke har oprettet en tråd om emnet som det ellers forventes af ham, så vil jeg bare lige fortælle jer allesammen at det i dag er årets vaffel-dag. Win! :D

http://mad.tv2.dk/2016-03-25-frem-med-vaffeljernet-derfor-skal-du-have-vafler-i-dag
7
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 566
Likede indlæg: 5055

Indlægaf ManicNinja » 25. mar 2016, 22:43

Æhm? Er det bare mig? Nu havde jeg lige spottet, at Gnuen jævnligt skrev interessante og sjove ting herinde. Så falder jeg sgu over en tråd, hvor hans indlæg var "røget ud" (kun kunne ses i citater).

Har han slettet sig? (I så fald kan han naturligvis ikke være det bekendt - det må en eller anden da godt lige tage at fortælle ham. Tsk).
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"