Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Charly » 2. apr 2016, 19:53

Chokolade er en guddommelig spise :love:
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 2. apr 2016, 23:10

Jeg sover på hotel i nat og jeg har fået så stor en seng, at jeg nærmest ikke selv kan fylde den ud :love:
5
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4153

Indlægaf decibell » 4. apr 2016, 11:09

Så mangler vi kun 3 for at runde de magiske 1000!
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3761

Indlægaf Novella » 5. apr 2016, 04:56

decibell skrev:Så mangler vi kun 3 for at runde de magiske 1000!

Det er for vildt, at så mange er kommet med herover. Jeg savner ikke den gamle et sekund, fordi jeg har jer :love:
5
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 5. apr 2016, 05:24

Jeg vil bare fortælle, at jeg har sovet temmelig uroligt i nat. Det skyldes en drøm, hvor jeg havde en mega diskussion med en debattør, som jeg desværre aldrig fik navnet på. Jeg så heller ikke personen.
Diskussionen gik i al sin enkelhed ud på, hvorvidt jeg skulle vaske min hovedpude på 60 eller 95 grader. Jeg mente 60 grader var nok til en svedig hovedpude og det kun var kødsaft der skulle vaskes væk på 95 grader, men vedkommende påstod hårdnakket, at sved var kødsaft. :forvirret: :gruble:
Senest rettet af Lemonella 5. maj 2016, 05:24, rettet i alt 1 gang.
7
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 5. apr 2016, 05:30

Cookie skrev:Jeg er GLAAAAD for at have fundet debatten igen :love: også selv om jeg ikke har deltaget så meget de sidste par år. I har været pisse meget savnet.

Nothings changed.. Før var der næsten flere som bare fulgte med, og så, i kådhed, lagde et indlæg. :kram:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 5. apr 2016, 06:46

Lemonella skrev:Jeg vil bare fortælle, at jeg har sovet temmelig uroligt i nat. Det skyldes en drøm, hvor jeg havde en mega diskussion med en debattør, som jeg desværre aldrig fik navet på. Jeg så heller ikke personen.
Diskussionen gik i al sin enkelhed ud på, hvorvidt jeg skulle vaske min hovedpude på 60 eller 95 grader. Jeg mente 60 grader var nok til en svedig hovedpude og det kun var kødsaft der skulle vaskes væk på 95 grader, men vedkommende påstod hårdnakket, at sved var kødsaft. :forvirret: :gruble:

Det er jo også en form for kødsaft? :-D
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
thomassneum

Indlægaf thomassneum » 5. apr 2016, 06:55

lillebjoern skrev:
Lemonella skrev:Jeg vil bare fortælle, at jeg har sovet temmelig uroligt i nat. Det skyldes en drøm, hvor jeg havde en mega diskussion med en debattør, som jeg desværre aldrig fik navet på. Jeg så heller ikke personen.

Nej.. og nu er jeg ikke "advokaten", men spørgsmået kunen være googlet på 2 sek. (Eller hvor lang tid det nu tager)
0
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 5. apr 2016, 07:11

thomassneum skrev:
lillebjoern skrev:

Nej.. og nu er jeg ikke "advokaten", men spørgsmået kunen være googlet på 2 sek. (Eller hvor lang tid det nu tager)

Godt så. Jeg må simpelthen lære, at google i drømme. :lol:
3
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
thomassneum

Indlægaf thomassneum » 5. apr 2016, 07:52

Lemonella skrev:
thomassneum skrev:
lillebjoern skrev:

Godt så. Jeg må simpelthen lære, at google i drømme. :lol:

:lol: Øh.. Omkring hvilken grad "kødsaft" kommer af på. (Det er faktisk en lidt interssandt søgning alene..)
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Indlægaf dgd2007 » 5. apr 2016, 11:46

Lemonella skrev:Godt så. Jeg må simpelthen lære, at google i drømme. :lol:

Det er ikke sikkert, det er løsningen ...
Tænk nu, hvis man drømmer noget rent galimatias. Så googler man og finder ud af, at der er et helt galimatias-community på nettet ... og så tror man først for alvor, at det er rigtigt :D
1
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 5. apr 2016, 11:52

dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:Godt så. Jeg må simpelthen lære, at google i drømme. :lol:

Det er ikke sikkert, det er løsningen ...
Tænk nu, hvis man drømmer noget rent galimatias. Så googler man og finder ud af, at der er et helt galimatias-community på nettet ... og så tror man først for alvor, at det er rigtigt :D

Åh åh ren :panik:

:D
1
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 5. apr 2016, 11:53

Det er nice at være vigtig, men den er mere vigtigt at være nice?
:gruble:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Indlægaf Buller » 5. apr 2016, 13:59

Kommodedyret skrev:Det er nice at være vigtig, men den er mere vigtigt at være nice?
:gruble:

nope.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 20:40

Skal jeg være nervøs, når jeg for tiden sådan ret meget hver dag ved aftensmadstid får lyst at spise "the blinis combo" (dvs. noget røget laks, creme fraiche med citron og salt/peber plus en masse fintsnittet rødløg og lidt pyntegrønt som karse eller dild) og rigtig gerne noget fake kaviar? Jeg kan rapportere, at det er fantastisk som pizza (kun bunden bages), på lækkert ciabattabrød eller tadaaa på blinis.

Ajmen, det er grotesk, som jeg ikke bliver træt af det - mig, der normalt aldrig kan spise rester dagen efter eller bare retter, der minder om hinanden, to dage i træk!? :stoned: :ninja: Gad vide, om min krop mangler et eller andet næringsstof, som findes i fisk, siden jeg går helt i længsel over det p.t.? Spiser jeg ikke det, er det skaldyr - kammuslinger og rejer og ... Forleden lavede jeg en kanonlækker ørredmousse til hele styrken af familiemedlemmer. Kan slet ikke styre mig. :blomst:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"