Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11794

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 22:27

Er jeg den eneste som bemærker snefnug der daler ned på siden? Ikke mange, bare nogle enkelte...

fnug.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10282

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 22:34

Dirtylittledevil skrev:Er jeg den eneste som bemærker snefnug der daler ned på siden? Ikke mange, bare nogle enkelte...

fnug.jpg

Åh, gudskelov. Så er jeg ikke kugleskør! Jeg turde ikke skrive det, fordi jeg ikke havde nået at tage et screen dump :lol:
Er det mon Patrick, der tester en juleoverraskelse?
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 22:40

Hah, ja sådan havde jeg det også indtil jeg fangede én af dem :-D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 22:41

Jamen så er det jo officielt ved at være jul :)
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10282

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 22:54

Dirtylittledevil skrev:Jamen så er det jo officielt ved at være jul :)

Måske er ideen, at det løbende skal tage til, så skærmen tilsidst er en stor snestorm.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. okt 2015, 08:49

Log_Lady skrev:Jeg kan virkelig godt li' denne her debatside. Som i VIRKELIG godt. Den minder mig om alt det, som engang var godt ved jubiidebatten - og selvom her stadig til tider kan være lidt sløvt, så er det ret tydeligt, at her på det sidste har været meget mere gang i den.

Og selvom jeg i starten var lidt skeptisk, så kan jeg faktisk rigtig godt li', at man har fravalgt den type tråd, som "hvad vil du sige til en unavngiven debattør" er. Det er tydeligt, at den giftige stemning, som den slags skaber (og jeg har vel at mærke selv af og til skrevet i den tilsvarende tråd på jubii, så jeg er bestemt ingen helgen), indtil videre er fraværende. Det fremmer mere sobre diskussioner og mindre fjendtlighed. Det er fedt. :)

:worship:.

Jeg sad sent som i går og tænkte at jeg havde det præcis som på Jubii efter jeg lige var kommet ind i rytmen og kunne mærke jeg havde savnet det. Ikke som det var da jeg gik, men engang i tidernes morgen. Og det er virkelig rart. Da jeg oprettede mig herinde tænkte jeg jeg ikke skulle bruge stedet så meget og fra første indlæg gik det virkelig sløvt men pludselig VUPTI!

Og er så debatskadet at selvom det er ca. 2 år siden så sidder smileykoderne fast :lol:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 09:03

Ninjawho skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jamen så er det jo officielt ved at være jul :)

Måske er ideen, at det løbende skal tage til, så skærmen tilsidst er en stor snestorm.

Ja, og efterhånden kommer der også granguirlander, lyskæder, glimtende juleornamenter, snemænd, bjældeklang, samt duft af glögg & æbleskiver :lun: :love:

...og så kommer julemanden d 24 med gaver til os allesammen. :santa2:

Gys! Godt der er lææænge til! Nyder min efterårssol, og at alt er normalt og hverdagsagtigt!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. okt 2015, 09:04

Der regner Billede.

Vågnede første gang i nat ved 2-tiden, der regnede der, vågnede yderligere et par gange i løbet af natten, der regnede der også og der regner stadig. Og det er lidt hyggeligt :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 17:45

Er der nogen, der kan gøre mig klogere på, hvordan filen jeg lukker et grønt kort, når jeg har læst det? Pt. kan det kun lade sig gøre for mig at få det væk fra skærmen ved at opdatere siden. :gruble: Kan ikke forstå, det ikke er forsynet med et "luk mig"-kryds oppe i højre hjørne. Enlighten me, ple-he-ase! :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 17:49

ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan gøre mig klogere på, hvordan filen jeg lukker et grønt kort, når jeg har læst det? Pt. kan det kun lade sig gøre for mig at få det væk fra skærmen ved at opdatere siden. :gruble: Kan ikke forstå, det ikke er forsynet med et "luk mig"-kryds oppe i højre hjørne. Enlighten me, ple-he-ase! :)

Første skridt er at lade være med at bruge en iPhone...
3
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 7. okt 2015, 17:52

ManicNinja skrev:Er der nogen, der kan gøre mig klogere på, hvordan filen jeg lukker et grønt kort, når jeg har læst det? Pt. kan det kun lade sig gøre for mig at få det væk fra skærmen ved at opdatere siden. :gruble: Kan ikke forstå, det ikke er forsynet med et "luk mig"-kryds oppe i højre hjørne. Enlighten me, ple-he-ase! :)

På android virker det at trykke på skærmen, udenfor "kortboxen"
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 17:53

Syg Abe skrev:

Første skridt er at lade være med at bruge en iPhone...

Ejer ingen iPhone. Eller andre Apple-produkter i øvrigt. Men det sker både fra Samsung/Android telefon og fra PC.

Ellers godt forsøgt, flab ... :P
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 17:56

Haha, dammit... Jeg har kun set det ske på iPhone, så jeg øjnede lige en mulighed for at spille smart :D
Jeg burde snart vide at det som regel ikke lykkes for mig :D
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 18:12

Syg Abe skrev:Haha, dammit... Jeg har kun set det ske på iPhone, så jeg øjnede lige en mulighed for at spille smart :D
Jeg burde snart vide at det som regel ikke lykkes for mig :D

Vissevasse. Jeg skal være den sidste til at bebrejde folk for at gribe en(hver) chance for at spille smart ...

:engel:
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 18:16

Er I for resten godt klar over, at vi er 460 tilmeldte brugere herinde nu? :dance: :clap: :rock:

Det får mig til at overveje: For at få flere nye herind... Kunne man gøre et eller andet i retning af "alle smider et link" i et eller andet andet forum eller på Facebook eller?

Bare en tanke.

Og så en sidste ting: Jeg er altså virkelig, virkelig blevet glad for det herinde. Det er så nemt og rart og alligevel med saft og kraft. Og hygge. Jo, sgu! :kys:
2

Tilbage til "Generelt"