Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6058

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 12:10

Stars skrev:
LadyFox skrev:Fordi siden her var nede kom jeg rent faktisk velforberedt i skole idag. Bare det ikke bliver en dårlig vane :shock:

Mine debat-abstinenser resulterede i, at jeg accepterede min advarsel fra DH, så jeg kunne skrive derovre :forvirret2:

Åh nej. Men nu kan du roligt få endnu en advarsel :klap:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 12:12

Mig mens debatten var nede ---> :panik:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6866

Indlægaf Daine » 9. maj 2016, 12:13

Måske vi skulle bede Patrick om noget mere nedetid? Sådan en formiddag hver anden uge eller noget? :lol:

Jeg har ryddet op, været i haven og rydde ukrudt, vasket tøj og været til frisør i et desperat forsøg på at undgå abstinenser :D Nu skal jeg ud at gå en lang tur (uden Debatten :shock: ) og så skal der slås græs, når malerne er væk.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 12:15

Uuuh, jeg havde slet ikke opdaget at jeg er kommet op på over 1000 indlæg :banan:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10306

Indlægaf icelady » 10. maj 2016, 15:11

En ventilator er guld værd pt!
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4214

Indlægaf Persnikedy » 10. maj 2016, 15:15

icelady skrev:En ventilator er guld værd pt!

Jeg er også i :love: mode med hensyn til min. Også har den fjernbetjening og timer så den kan sættes til om natten men slukke efter 20min
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10306

Indlægaf icelady » 10. maj 2016, 15:20

Persnikedy skrev:
Jeg er også i :love: mode med hensyn til min. Også har den fjernbetjening og timer så den kan sættes til om natten men slukke efter 20min

Så fancy er min godt nok ikke :D Den kan dog køre fra side til side...

Men bare det at stille sig foran den, så den blæser koldt luft på ens ben og fødder... :savl: :savl: :love2: :love:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4214

Indlægaf Persnikedy » 10. maj 2016, 16:02

icelady skrev:
Persnikedy skrev:

Så fancy er min godt nok ikke :D Den kan dog køre fra side til side...

Men bare det at stille sig foran den, så den blæser koldt luft på ens ben og fødder... :savl: :savl: :love2: :love:

Man skal aldrig glemme de små glæder som fx kølig brise indendørs.. Det er et mirakkel :lun:

De har dem med fjernbetjening hvert år i netto i løbet af sommeren, hvis du kan få fingrene i en (ca 100-150kr) så gør det endelig. Untimativ luksus bare at trykke på en knap også blæser den hvor du vil, så stærkt du foretrækker og ubegrændset eller timer.

Og varme er dovent vejr som fortjener en fjernbetjening
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:12

Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.
Igen overvejer jeg: Synes alle kvinder virkelig, at kæmpestore muskler og så tatoveringer bare er the works til mænd? :forvirret2:

I denne udgave af programmet er en ung kvindelig deltager med en helt almindelig slank og pæn, men ikke veltrænet krop sådan helt i svime over ham her, som heller ikke selv giver den for lidt med udtalelser om, at han da tror, hun kan lide, hvad hun ser, fordi han er så og så trænet og "tanned" osv (alligevel vil han ikke vise sig i bar overkrop under deres strandtur, men lad nu dét ligge). Og som (indirekte) kommentar om hendes utrænede krop vælger han at sige, at "i dag vil han fokusere mindre på det ydre" og at "det jo sagtens kan være, der er kemi" og at han "godt tror, han kunne finde en kvinde uden silikonebryster tiltrækkende" ... på den måde får han så lige nøjagtigt alligevel sagt, hvad han fokuserer på og går efter. :gisp:
Jeg ville jo synes, det er hende, som scorer nedad, hvis de ender sammen. Men det er, som om det bare er idealet: Store muskler og tatoveringer - og så skide være med, hvordan manden egentlig ser ud.

Altså, med det forbehold at jeg er femten år for gammel til ham, så ... Jeg synes, han ser komplet idiotisk ud. Altså, sådan lidt småkomisk. Er hans krop virkelig én at falde i svime over? :gruble:

Billede
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 11. maj 2016, 21:21

ManicNinja skrev:Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.
Igen overvejer jeg: Synes alle kvinder virkelig, at kæmpestore muskler og så tatoveringer bare er the works til mænd? :forvirret2:

I denne udgave af programmet er en ung kvindelig deltager med en helt almindelig slank og pæn, men ikke veltrænet krop sådan helt i svime over ham her, som heller ikke selv giver den for lidt med udtalelser om, at han da tror, hun kan lide, hvad hun ser, fordi han er så og så trænet og "tanned" osv (alligevel vil han ikke vise sig i bar overkrop under deres strandtur, men lad nu dét ligge). Og som (indirekte) kommentar om hendes utrænede krop vælger han at sige, at "i dag vil han fokusere mindre på det ydre" og at "det jo sagtens kan være, der er kemi" og at han "godt tror, han kunne finde en kvinde uden silikonebryster tiltrækkende" ... på den måde får han så lige nøjagtigt alligevel sagt, hvad han fokuserer på og går efter. :gisp:
Jeg ville jo synes, det er hende, som scorer nedad, hvis de ender sammen. Men det er, som om det bare er idealet: Store muskler og tatoveringer - og så skide være med, hvordan manden egentlig ser ud.

Altså, med det forbehold at jeg er femten år for gammel til ham, så ... Jeg synes, han ser komplet idiotisk ud. Altså, sådan lidt småkomisk. Er hans krop virkelig én at falde i svime over? :gruble:

Billede

Jeg kan godt lide tatoverede mænd og gerne muskuløse.
Men ikke ligesom ham der, for det første han er ikke pæn, og for det andet de muskler han har er et produkt af at være for selvfed og alt for mange timer i et træningscenter.
Jeg syntes generelt en mand med muskler, som han har fået af at bruge sin krop er pæn - Ikke de der mere eller mindre pumpede fyre/drengerøve. Og med det mener jeg ikke en mand ikke må træne. Men jeg syntes der er kæmpe forskel på at pumpe sig op og træne sin krop.
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 21:22

Jeg tænder meget af på trænede mænd. Hvis de også har tatoveringer bliver det endnu værre.
Jeg tror det er fordi jeg forbinder det med dumsmarte, indholdsløse mænd. Sådan nogle som man ikke kan føre en interessant samtale med. Overhovedet.
:blush:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:29

kidkomb skrev:Jeg tænder meget af på trænede mænd. Hvis de også har tatoveringer bliver det endnu værre.
Jeg tror det er fordi jeg forbinder det med dumsmarte, indholdsløse mænd. Sådan nogle som man ikke kan føre en interessant samtale med. Overhovedet.
:blush:

Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:

Jeg er selv typen, der plejer at sige - når nogen kigger rundt i et rum med mange fremmede mennesker - og spørger mig, om der er nogen mænd, jeg finder lækre i forsamlingen: "Aner det ikke - jeg har ikke talt med nogen af dem endnu!"
Og jeg mener det skam dybt seriøst. Det er ikke, som nogen har troet, fordi jeg vil være "hellig" og ikke kan stå ved, hvad jeg finder lækkert rent fysisk osv. Det fysiske er bare langt hen ad vejen pisseligegyldigt, indtil jeg har konstateret, om hans humor og replik er spændende/velformuleret/fantasifuld/hurtig/original. Er den ikke, er det pæne udseende ligegyldigt. Siger han derimod noget, når han snakker ;) kan flyveørerne pludselig blive RET så charmerende og tiltrækkende. :dåne:
Senest rettet af ManicNinja 11. maj 2016, 21:34, rettet i alt 2 gange.
7
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 21:31

Præcis, Ninja! Jeg er på samme hold :D
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 11. maj 2016, 21:41

ManicNinja skrev:Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.

Billede

Baseret på det ene billede har han flinke øjne. De tatoveringer, musklerne og beklædningen trækker dog også ned for mig.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 21:42

ManicNinja skrev:Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:
[...]

Hvordan tror du så, vi andre har det, med alle de oppustede plasticbimboer vi formodes at være vilde med! :fløjt:
0

Tilbage til "Generelt"