Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 11:02

kidkomb skrev:Jeg har lige installeret FB purity og wuppeti det er niiiice!
Ingen reklamer, ingen noget jeg ikke gider glo på, ja tak!
-jeg vidste slet ikke at man kunne få apps til sin computer :lol:

Vel et spørgsmål om tid, før FB så beder dig slå den fra, når du er online - ligesom en masse sider gør med Adblocker :rulle: Men lyder fedt so far. Må da prøves! :gogo:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Animi » 23. maj 2016, 08:20

Jeg giver Debatten skylden for at mit hjem stadigvæk ligner looort efter min fødselsdag fra i lørdags. I går kunne jeg skyde skylden på mine tømmermænd, og i dag er det jo såååååå meget hyggeligere at sidde med Debatten end at gå i gang :lol:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3574

Indlægaf Lemonella » 23. maj 2016, 12:35

Tak til dem der var hurtigt ude med hjælp til mit lille problem. :blomst:

Det var heldigvis ikke min pc der var "syg". :D

Jeg må sige jeg tit ser og hører om hjælpsomme mennesker herinde og det er da positivt og dejligt. :love:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 23. maj 2016, 12:55

"Hvorfor er du så sur" er det bedste hjælpemiddel mod megasure folk i diverse indkøbscentre og i køer i samme.
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 23. maj 2016, 13:11

Sjo skrev:"Hvorfor er du så sur" er det bedste hjælpemiddel mod megasure folk i diverse indkøbscentre og i køer i samme.

Hvordan det?
Jeg ville da blive ret sur, hvis du sagde det til mig i køen! :fløjt:
1
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 23. maj 2016, 13:15

dgd2007 skrev:
Sjo skrev:"Hvorfor er du så sur" er det bedste hjælpemiddel mod megasure folk i diverse indkøbscentre og i køer i samme.

Hvordan det?
Jeg ville da blive ret sur, hvis du sagde det til mig i køen! :fløjt:

Det har noget at gøre med den der gængse berøringsangst i vores samfund. Jeg har i hvert fald haft held med det, når en eller anden sur person har hvæst af mig i en kø. Bemærk, der står "megasure" folk i indlægget. Det betyder jo så, at jeg ikke ville sige det medmindre jeg vurderede, at der var en grund til det.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 17
Likede indlæg: 427

Indlægaf Orchidea » 23. maj 2016, 14:49

Jeg har haft en hel skøn fridag i dag, som jeg virkelig har nydt, og man kan godt sige at den har været påvirket af de dejlige debatfolk :)

Til Ado: jeg ser nærmest aldrig fjernsyn, det keder mig og jeg vil hellere lave noget andet. Men i dag har jeg ligget på sofaen, drukket kaffe og spist ostemadder til, inspireret af dig, 3 stive afsnit af "Bates motel" og jeg er solgt. Det er bestemt også den bedste serie jeg længe har set. Så tak for det :gogo:

Til Lascrooge: med alt det fjernsyns og sofa slapperas, besluttede jeg mig for at kaste mig ud i den vanvittige asiats lår-og balletræning. Det var saftsuseme hårdt og jeg kan ikke lyve mig fra ømme balder og lår, men nøj, hvor var det også fedt og endorfinerne fik frit løb. Så tak til dig for det :gogo:
2
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 163
Likede indlæg: 1840

Indlægaf Anilara » 23. maj 2016, 15:39

Jeg drømte i nat at Anders Samuelsen var lidt vild med mig. Så kom han hjem for at besøge mig, og så lå der bare poser med krydderboller over alt i lejligheden, fordi min kæreste aldrig nåede at spise dem alle, før de var for gamle. Det var pinligt.
8
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 16:49

Jeg syntes nogle af de ting de gør på børnenes skole er underlige.

I sidste uge havde min mellemste fået taget sin cromebook af en af lærene. Jeg har intet hørt om hændelsen fra skolen af, kun det min søn fortæller - heldigvis er han ret ærlig og fortæller det selv, som det første da han kommer hjem, han og en klassekammerat, havde svaret en lære igen da de følte sig uretfærdig behandlet, men det er jo kun hans version.
Og han fortæller at de andre der har fået dem konfiskeret, (det plejer at være straffen for at spille på dem, når de skal arbejde eller når de skal være slukkede) plejer af få dem retur når næste uge starter. Men min søn har ikke fået den retur eller fået noget at vide.
Syntes det er noget underligt noget, plus jeg bliver ret irriteret, da min søn er svært ordblind, så den er en ekstra hjælp til ham i alt.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 358
Likede indlæg: 2718

Indlægaf Urtekussen » 23. maj 2016, 17:53

Hvor er der bare mange lækre, sødeste, sjove, kloge og dejlige mennesker herinde :lun:
4
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 358
Likede indlæg: 2718

Indlægaf Urtekussen » 23. maj 2016, 18:05

Og så har jeg næsten skrevet 900 indløg :banan:
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
down.boy
Kort karma: 33
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 122

Indlægaf down.boy » 23. maj 2016, 20:57

Bare lige en advarsel... LAD VÆRE MED AT KØBE NYE LØBESKO!!!! De spæner afsted, fuldstændig ukontrolleret, og du bliver pisseforpustet! :stoned: :wacko:
6
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Indlægaf Bimmerdyret » 23. maj 2016, 21:10

Studsgaard skrev:Jeg syntes nogle af de ting de gør på børnenes skole er underlige.

I sidste uge havde min mellemste fået taget sin cromebook af en af lærene. Jeg har intet hørt om hændelsen fra skolen af, kun det min søn fortæller - heldigvis er han ret ærlig og fortæller det selv, som det første da han kommer hjem, han og en klassekammerat, havde svaret en lære igen da de følte sig uretfærdig behandlet, men det er jo kun hans version.
Og han fortæller at de andre der har fået dem konfiskeret, (det plejer at være straffen for at spille på dem, når de skal arbejde eller når de skal være slukkede) plejer af få dem retur når næste uge starter. Men min søn har ikke fået den retur eller fået noget at vide.
Syntes det er noget underligt noget, plus jeg bliver ret irriteret, da min søn er svært ordblind, så den er en ekstra hjælp til ham i alt.

Det kan jeg godt forstå...
Ok jeg ved godt det jeg siger ikke bare er lige til men...jeg ville købe en bærbar til knægten og skide skolens et stykke - den kan de IKKE konfiskere.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 21:14

Bimmerdyret skrev:
Studsgaard skrev:Jeg syntes nogle af de ting de gør på børnenes skole er underlige.

Ok jeg ved godt det jeg siger ikke bare er lige til men...jeg ville købe en bærbar til knægten og skide skolens et stykke - den kan de IKKE konfiskere.

Det er ikke bare lige sådan at skifte den ud, da de kører på et sort fælleskab på skolen, således de kan arbejde samme i en opgave flere elever af gangen og dele ting med hinanden og lære m.m. Samt de hjælpemidler han har ekstra på cromebooken er igennem skolen.
Men det kunne være fristende :fløjt:
Men jeg har skrevet til klasselæren (hende har jeg et god samarbejde med, men det er ikke hende der har taget den) så håber hun kan forklare mig det hele.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Indlægaf Bimmerdyret » 23. maj 2016, 21:31

Studsgaard skrev:
Bimmerdyret skrev:

Det er ikke bare lige sådan at skifte den ud, da de kører på et sort fælleskab på skolen, således de kan arbejde samme i en opgave flere elever af gangen og dele ting med hinanden og lære m.m. Samt de hjælpemidler han har ekstra på cromebooken er igennem skolen.
Men det kunne være fristende :fløjt:
Men jeg har skrevet til klasselæren (hende har jeg et god samarbejde med, men det er ikke hende der har taget den) så håber hun kan forklare mig det hele.

Det er bare et spørgsmål om opsætning og med brugerportalen her til slut på året kan alt tilgås online. De hjælpemidler der er på hans bærbare har I faktisk licens til at have på jeres egne private maskiner - netop fordi hvis skolens maskiner går i stykker, så er dit barn stadig tildelt hjælpemidler.

Hvis det er programmer der følger med it-rygsækken så har I faktisk KRAV på at få licensnøgle, så I kan installere programmerne hjemme.
Se fx.

https://www.mv-nordic.com/dk/produkter/ ... censregler
0

Tilbage til "Generelt"