Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Delfin » 18. jun 2016, 23:19

Badesandalen skrev:
Delfin skrev:Ehm jeg har engang sat mig på min brors kaktusser. Han var ved at plante figenkaktus om og havde lagt dem på en stol, imens han gjorde potter klar. Han samlede på dem, så der lå mange! Flink som han jo er, havde han gjort lillesøster opmærksom på, at de lå der, men øh - ja ... den lader vi stå. Delfin havde kun undertøj på. Forestil dig Delfin 8 år med røven i vejret og Delfinmor bevæbnet med pincet :D


Jeg kom engang til at sætte mig på en skalpel. :tie:


Av :8:
0
14 11 14
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 19. jun 2016, 17:37

Jeg bilder mig selv ind at jeg var med til at rede et lille rådyr kid idag.
Det stod skræmt og forvirret på min side af en meget trafikeret vej, og det var tydeligt det meget gerne ville over på den anden.
Da jeg så det bræmsede jeg godt op for ikke at påkøre det og endte med at stoppe og lavede lidt kø, heldigvis gjorde en modkørende det samme så den lille stakkel kunne komme over.
16
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2016, 18:46

Bananer i en frugtskål stinker fælt :badr:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23097

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mani » 19. jun 2016, 19:10

Det er forbandet kikse at få nyseanfald mens man hikker.
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24983
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Wizzze » 20. jun 2016, 05:50

Hvem gider tage mine møder i dag? Jeg giiider ikke, og har lige fundet det perfekte spot i sengen, VIL IKKE OP!
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dykkersild » 20. jun 2016, 09:10

Novella skrev:Skum er skredet, fordi han fik en advarsel, som han fandt for latterlig, til at han ville blive.


Jamen altså for fanden - han skal da være her hos os andre.

Var der noget om snakken - jeg mener, at det går vel begge veje, hvis nogen er gået over grænsen, moderat-mæssigt?
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 20. jun 2016, 09:30

Delfin skrev:Ehm jeg har engang sat mig på min brors kaktusser. Han var ved at plante figenkaktus om og havde lagt dem på en stol, imens han gjorde potter klar. Han samlede på dem, så der lå mange! Flink som han jo er, havde han gjort lillesøster opmærksom på, at de lå der, men øh - ja ... den lader vi stå. Delfin havde kun undertøj på. Forestil dig Delfin 8 år med røven i vejret og Delfinmor bevæbnet med pincet :D

:kram:

dolphinpincher.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Muddi » 20. jun 2016, 13:59

lillebjoern skrev:Jeg har måske allerede landet mit første fuldtidsjob i min branche. Jeg bliver bachelor onsdag :forvirret2:

Jeg er slet ikke klar... argh, så skal man jo på arbejde hver dag 8-16 og være... voksen... :panik: :whine:




Jeg læste det som, at du havde landet dit første fuldtidsjob i en brandert :nerve:
5
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Muddi » 20. jun 2016, 14:03

Fra at glæde mig helt vanvittigt til at skulle til New York, kan jeg slet ikke forstå, at det nu er på næste fredag jeg skal afsted.. Kom nuuuuuu :ivrig:
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf lillebjoern » 20. jun 2016, 17:42

Muddi skrev:
lillebjoern skrev:Jeg har måske allerede landet mit første fuldtidsjob i min branche. Jeg bliver bachelor onsdag :forvirret2:

Jeg er slet ikke klar... argh, så skal man jo på arbejde hver dag 8-16 og være... voksen... :panik: :whine:




Jeg læste det som, at du havde landet dit første fuldtidsjob i en brandert :nerve:


Haha, så skulle jeg i hvert fald have været dygtig :klap:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Purple Haze » 20. jun 2016, 17:49

Wizzze skrev:Hvem gider tage mine møder i dag? Jeg giiider ikke, og har lige fundet det perfekte spot i sengen, VIL IKKE OP!



Fnis, læste spot som sport!
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2016, 17:59

Min chef var lidt en idiot i dag. Og selv om jeg fik det, som jeg ønskede, så formår hun sgu ret tit lige at tage glæden fra én. Det er sådan et talent, hun har ... I ved, typen der giver fri, men lige gør opmærksom på, hvor ubelejligt det er. Den slags - i mange forskellige afskygninger.

Nøj, jeg er træt af det. Burde være ligeglad. Men det er jeg desværre ikke. Så må jeg indrømme, at jeg efter nogle gange på få dage at have oplevet, hvordan hun derudover siger én ting og gør noget andet over for flere af mine kolleger ... Så kan jeg sgu godt lige komme til at studere et par stillingsopslag ...

Men helt ærligt, folks. Vi ved jo godt, at det ikke er løsningen for sådan en starut som mig. Løsningen er at være kreativ og hittepåsom og skrive videre på min historie. Fordi jeg bliver glad af det, er god til det, selv kan bestemme fuldstændigt i processen. Og i sidste ende måske - hvis jeg er heldig - kan bibringe verden en lillebitte smule eftertænksom underholdning.

Løsningen er derimod IKKE at besvare et eller andet ligegyldigt jobopslag.

Så nu går jeg sgu hjem og skriver videre. Bum!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Lykke » 21. jun 2016, 04:17

ManicNinja skrev:Min chef var lidt en idiot i dag. Og selv om jeg fik det, som jeg ønskede, så formår hun sgu ret tit lige at tage glæden fra én. Det er sådan et talent, hun har ... I ved, typen der giver fri, men lige gør opmærksom på, hvor ubelejligt det er. Den slags - i mange forskellige afskygninger.

Nøj, jeg er træt af det. Burde være ligeglad. Men det er jeg desværre ikke. Så må jeg indrømme, at jeg efter nogle gange på få dage at have oplevet, hvordan hun derudover siger én ting og gør noget andet over for flere af mine kolleger ... Så kan jeg sgu godt lige komme til at studere et par stillingsopslag ...

Men helt ærligt, folks. Vi ved jo godt, at det ikke er løsningen for sådan en starut som mig. Løsningen er at være kreativ og hittepåsom og skrive videre på min historie. Fordi jeg bliver glad af det, er god til det, selv kan bestemme fuldstændigt i processen. Og i sidste ende måske - hvis jeg er heldig - kan bibringe verden en lillebitte smule eftertænksom underholdning.

Løsningen er derimod IKKE at besvare et eller andet ligegyldigt jobopslag.

Så nu går jeg sgu hjem og skriver videre. Bum!


Det lyder godt nok trist det arbejdsmarked der. Hvorfor ikke bare skride? Det er vel det lod man har som medarbejder?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 04:28

^^ Åhr, du ... Det er noget med, at jeg 1. skal tjene nogle penge og 2. faktisk er ret vild med mine kolleger og mine arbejdsopgaver ... Det er min chef, jeg er træt af. Ikke mit job generelt.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Lykke » 21. jun 2016, 04:49

^jamen så må det jo opveje det hele. Kan bare ikke forså pengeargumentet vs. dit eget første argument. Så kan man jo sagtens søge nyt.

Ja, det er nok bare mig som undrer mig over den der generelle tendens til at der bliver klaget over arbejdsplads/job. Jeg ville bare ikke orke det.
0

Tilbage til "Generelt"