Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Spjaerten » 3. jun 2016, 08:29

Jeg elsker også kulde. På den måde at en frostklar vinterdag er lækker og den første efterårsdag man kan trække i varme strik.

Men bidende blæst og frost kulde. Eller grå november med regn og 2 grader. Nej tak!
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 3. jun 2016, 08:59

Lemonella skrev:
Skralde skrev:
catnip skrev:Jeg elsker både varme og kulde...og jul!

:gogo: En af de bedste ting ved at bo i DK er helt klart at vi er så heldige at vi virkelig oplever årstidernes skiften :lun:

Det kan vi slet ikke blive uenige om. :) (Trods mit brokkeri omkring det lidt for varme vejr lige nu) :D

Jeg brokker mig også af og til - man er vel dårligt "rigtig dansker", hvis man ikke gør :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4257

Indlægaf Flora » 3. jun 2016, 09:04

Skralde skrev:
Lemonella skrev:
Skralde skrev:

:gogo: En af de bedste ting ved at bo i DK er helt klart at vi er så heldige at vi virkelig oplever årstidernes skiften :lun:

Det kan vi slet ikke blive uenige om. :) (Trods mit brokkeri omkring det lidt for varme vejr lige nu) :D

Jeg brokker mig også af og til - man er vel dårligt "rigtig dansker", hvis man ikke gør :fløjt:

Jeg mener at et af spørgsmålene i den der danskprøve udlændinge der søger om statsborgerskab skal bestå, handler om hvad man mener om det danske vejr. Der er det vist ret afgørende at man svarer noget negativt hvis man skal opnå statsborgerskab :gruble:

:-D
5
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 3. jun 2016, 09:07

Flora skrev:
Skralde skrev:
Lemonella skrev:
Skralde skrev:

Jeg mener at et af spørgsmålene i den der danskprøve udlændinge der søger om statsborgerskab skal bestå, handler om hvad man mener om det danske vejr. Der er det vist ret afgørende at man svarer noget negativt hvis man skal opnå statsborgerskab :gruble:

:-D

Det tror jeg faktisk at du har ret i! :lol:
2
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 3. jun 2016, 09:09

Mit afkom og jeg drøner til stranden lige om lidt og nyder livet - I kan roligt være misundelige :D
7
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5044

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. jun 2016, 09:50

^^ Er det legitimt at nære et lille had til Skralde? I så fald vil jeg gerne række hånden op og bede om lov.
1
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jun 2016, 10:39

Hvorfor er jeg den eneste som oprigtigt arbejder på at fremme Fyrst Eberhards grøn kort karma?
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 3. jun 2016, 10:44

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor er jeg den eneste som oprigtigt arbejder på at fremme Fyrst Eberhards grøn kort karma?

Jeg tænker, det kunne have noget med varmen at gøre? Altså, JEG tager i hvert fald ikke ekstra arbejdsopgaver ind lige nu ...!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5998

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2016, 11:06

Det er nok ret heldigt at alle os på debatten ikke holder jul sammen :gruble:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3553

Indlægaf Lemonella » 3. jun 2016, 11:34

LadyFox skrev:Det er nok ret heldigt at alle os på debatten ikke holder jul sammen :gruble:

Århh debat-jul. :dåne:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2016, 11:38

Lemonella skrev:
LadyFox skrev:Det er nok ret heldigt at alle os på debatten ikke holder jul sammen :gruble:

Århh debat-jul. :dåne:

Det siger du nu... men så skulle vi mødes og snakke om hvad vi skal spise? om der skal danses om træet? om vi behøver et træ? er vi alle på gaver? Hvad skal gaverne koste? Hvordan er reglerne til rafleleg? Osv. Osv.

:devil:
8
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 3. jun 2016, 11:41

Jeg synes nu stadigvæk at vi skal holde den debatfest/julefrokost, hvor vi hver især drikker os besofne foran vores computer derhjemme, og går på debatten for at fylde alle trådene med vores udskejelser :-D
DET ville være en rigtig debatfest!
9
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Rapfisk » 3. jun 2016, 11:49

Kommodedyret skrev:Jeg synes nu stadigvæk at vi skal holde den debatfest/julefrokost, hvor vi hver især drikker os besofne foran vores computer derhjemme, og går på debatten for at fylde alle trådene med vores udskejelser :-D

Jeg er på!
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1629

Indlægaf dykkersild » 3. jun 2016, 11:52

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg synes nu stadigvæk at vi skal holde den debatfest/julefrokost, hvor vi hver især drikker os besofne foran vores computer derhjemme, og går på debatten for at fylde alle trådene med vores udskejelser :-D

Jeg er på!

Me too - men jeg siger på forhånd, at min 10-finger system har det med at kollapse efter 3 genstande.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2016, 11:54

dykkersild skrev:
Rapfisk skrev:

Jeg er på!

Me too - men jeg siger på forhånd, at min 10-finger system har det med at kollapse efter 3 genstande.

Jeg kan godt stave helt acceptabelt når jeg har drukket - jeg gider bare ikke :dance:
0

Tilbage til "Generelt"