Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9611

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 11:54

Badesandalen skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Fedt!! Så mangler vi bare 30 mere. Jeg tænker at diske op med en punchbowle og saltstænger, men så skal folk også lige tage en stol med.

Stole? Hvis alle sammen tager en fed plade med skal gulvet da være ryddet så der kan danses! Nu kender jeg ikke din musiksmag, men hvis man er lidt modig kan man danse til alt. :D

Præcis!
Jeg har faktisk en LP med "Fætrene fra Fjollerup" og "Ane og Anders har en bro".
Dem bør man danse til uanset.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1508

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 11:59

Badesandalen skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Fedt!! Så mangler vi bare 30 mere. Jeg tænker at diske op med en punchbowle og saltstænger, men så skal folk også lige tage en stol med.

Stole? Hvis alle sammen tager en fed plade med skal gulvet da være ryddet så der kan danses! Nu kender jeg ikke din musiksmag, men hvis man er lidt modig kan man danse til alt. :D

Det bliver så fedt! :dåne: Vi tager Nick Cave efter at have slået os løs til Pink Floyd og dernæst Waits... altid Waits.
Seriøst.... bedste fest EVER!!
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Indlægaf Badesandalen » 1. jul 2016, 12:04

kidkomb skrev:
Badesandalen skrev:Stole? Hvis alle sammen tager en fed plade med skal gulvet da være ryddet så der kan danses! Nu kender jeg ikke din musiksmag, men hvis man er lidt modig kan man danse til alt. :D

Præcis!
Jeg har faktisk en LP med "Fætrene fra Fjollerup" og "Ane og Anders har en bro".

Afhængigt af hvad der er i den der punchbowle. Under alle omstændigheder bliver det sjovt. :lol:
2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 12:08

kidkomb skrev:
Badesandalen skrev:

Præcis!

Den står ikke på ønskelisten, jeg har lige tjekket.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5023

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. jul 2016, 12:19

Velvet-Goldmine skrev:
Badesandalen skrev:

Det bliver så fedt! :dåne: Vi tager Nick Cave efter at have slået os løs til Pink Floyd og dernæst Waits... altid Waits.
Seriøst.... bedste fest EVER!!

Jeg accepterer ingen former for dresscode, hører altid The Sorrowful Wife fire gange i træk og spiser kun hjemmelavede chips. Det må du godt lige tage med i dine overvejelser, når du planlægger, Velvet.

Udover det, er jeg enten virkelig hidsig eller det sødeste menneske I nogensinde har mødt, når jeg ankommer. Det er desværre ikke til at forudse.
0
Peace!
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 12:27

Velvet-Goldmine skrev:Den står ikke på ønskelisten, jeg har lige tjekket.

Det dér ved jeg ikke lige hvordan jeg skal reagere på.
Ikke positivt i hvert fald.
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 12:37

Fyrst Eberhard skrev:Jeg accepterer ingen former for dresscode, hører altid The Sorrowful Wife fire gange i træk og spiser kun hjemmelavede chips. Det må du godt lige tage med i dine overvejelser, når du planlægger, Velvet.

Udover det, er jeg enten virkelig hidsig eller det sødeste menneske I nogensinde har mødt, når jeg ankommer. Det er desværre ikke til at forudse.

Soundtracket i sig selv kan jo få bugt med selv den mest indædte, og du må møde op i præcis den mundering du lyster.
Jeg tænker at udlicitere opgaven med hjemmelavede chips til Kidkomb hvis hun gerne vil have sin børneplade med og høre et nummer eller to (det ER jo min fødselsdag, så jeg er large), så jeg har faktisk allerede styr på detaljerne kan jeg se.
Senest rettet af Velvet-Goldmine 1. jul 2016, 12:40, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 12:40

kidkomb skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Den står ikke på ønskelisten, jeg har lige tjekket.

Det dér ved jeg ikke lige hvordan jeg skal reagere på.
Ikke positivt i hvert fald.

Som du kan se i mit foregående svar, så er der fundet en løsning på det!

Nej hvor jeg glæder mig nu!
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 12:47

I accept the terms.
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 12:56

kidkomb skrev:I accept the terms.

Jeg bliver jo helt rørt!
Så skal jeg bare lige finde en dag jeg har fødselsdag.
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 13:02

Yir-Velvet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5914

Indlægaf LadyFox » 1. jul 2016, 13:04

Min BMI er tilbage i normalen igen. Så det er ikke helt spil at takke nej til lækker kage, selvom det føles syndigt.
5
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 1. jul 2016, 13:05

Jeg elsker jer allesammen for at gøre min fredag eftermiddag SÅ meget sjovere :dåne:
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5023

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. jul 2016, 13:06

Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg accepterer ingen former for dresscode, hører altid The Sorrowful Wife fire gange i træk og spiser kun hjemmelavede chips. Det må du godt lige tage med i dine overvejelser, når du planlægger, Velvet.

Soundtracket i sig selv kan jo få bugt med selv den mest indædte, og du må møde op i præcis den mundering du lyster.
Jeg tænker at udlicitere opgaven med hjemmelavede chips til Kidkomb hvis hun gerne vil have sin børneplade med og høre et nummer eller to (det ER jo min fødselsdag, så jeg er large), så jeg har faktisk allerede styr på detaljerne kan jeg se.

Det er ikke for at være respektløs, men jeg er altså ikke født i går. Jeg kan under ingen omstændigheder spise chips der er fremstillet i Kidkombs køkken, sålænge hun er sammen med sin nuværende kæreste. Der er simpelthen for høj risiko for forgiftning. Det må løses på en anden måde.
0
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. jul 2016, 13:20

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:

Det er ikke for at være respektløs, men jeg er altså ikke født i går. Jeg kan under ingen omstændigheder spise chips der er fremstillet i Kidkombs køkken, sålænge hun er sammen med sin nuværende kæreste. Der er simpelthen for høj risiko for forgiftning. Det må løses på en anden måde.

Harsh!

- og så får jeg spekulationer om hvorvidt du ER Kidkombs kæreste siden du kan udtale dig så skråsikkert om hygiejnestandarden i hendes køkken, eller om vi er ude i et lille problematisk menage au trois, men det er jeg nok mest tryg ved at i klarer internt alligevel.

Hvor om alting er, så vil jeg flytte udliciteringen til dig, så du kan vælge et køkken hvor du føler dig tryg ved at der ristes kartoffelskiver (du skal også høre samme nummer 4 gange i træk, ikk'?), og så finder jeg lige ud af hvad Kidkombs betaling for børnesange skal være i stedet.
Det er en god eftermiddag!
2

Tilbage til "Generelt"