Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 569
Likede indlæg: 5079

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 20:25

Vira skrev:For syv Søren. Nu kommer isbilen igen. Og det er ikke engang gas!

Af en eller anden grund er jeg tit fuldstændigt smadret af grin over den slags gentagelsesjokes. Denne var ingen undtagelse. Virkelig. Har siddet og spruttet af grin de sidste par minutter. Og så slår det mig, hvor tåbeligt det er. Så griner jeg endnu mere - over, at jeg griner. :stoned:

Jeg har længe undret mig over, hvorfor den samme joke/det samme udtryk ofte er helt vildt sjov gang nummer 1 til 4. Så følger gang nummer 5 til (cirka) 8-9 stykker. Ikke spor sjovt. Og folk (som mig!), der ikke fatter den regel er bare nederen! ELLER OGSÅ. Så ved de, at man bare skal lide igennem ind til gang nummer 10, hvor den selvsamme joke så pludselig er enormt sjov igen. Det morsomme består nok i (er jeg nået frem til), at nu er det helt ekstremt åndssvagt at sige, fordi alle har hørt det så mange gange. Det bliver sjovt på en ny måde. Man griner af, at man igen griner over det-agtigt. Fordi det jo er så dumt, og nu HAR vi jo vedtaget, at den joke ikke var skæg længere.

Egentlig skulle du måske bare nævne Isbilen i dine næste fjorten indlæg her i tråden. Som en slags efterprøvning af ovenstående. Om ikke andet ville JEG efter alt at dømme finde det ret skægt.

Skulle der være en enkelt derude, der synes, jeg giver mening, må vedkommende i øvrigt gerne række hånden op (så jeg kan ringe efter en ambulance til ham/hende).

For resten ... Isbilen kommer (hvor jeg bor) ...

... på lørdag.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 6. jul 2016, 21:05

:forvirret: Hvorfor er det sjovt, at der kommer en isbil? :blush:
Det er info på samme niveau som meget andet her i tråden :gruble:
Nå. Det er nok det der empati, jeg mangler :mellow:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3843

Indlægaf Delfin » 6. jul 2016, 21:52

Lurende Peber skrev::forvirret: Hvorfor er det sjovt, at der kommer en isbil? :blush:
Det er info på samme niveau som meget andet her i tråden :gruble:
Nå. Det er nok det der empati, jeg mangler :mellow:

Jeg fatter heller ikke en brik, hvis det kan være en
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2104

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 00:07

Jeg er åbenbart mere bange for tandlægen end for at føde.

I morgen skal jeg have lavet en rodbehandling, og jeg ligger bare og håber på at gå i fødsel, så jeg kan aflyse.

Og nej, det er ikke nu, at nogen skal skrive "det kan jeg egentlig godt forstå du er", eller noget tilsvarende. :(
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 7. jul 2016, 02:18

Danseprinsesse skrev:Jeg er åbenbart mere bange for tandlægen end for at føde.

I morgen skal jeg have lavet en rodbehandling, og jeg ligger bare og håber på at gå i fødsel, så jeg kan aflyse.

Og nej, det er ikke nu, at nogen skal skrive "det kan jeg egentlig godt forstå du er", eller noget tilsvarende. :(

Jeg kan så afsløre at det faktisk ikke er så slemt som man frygter. Jeg har været væsentligt mere tandlægeangst end jeg er nu og har fået lavet 3 rodbehandlinger. Jeg har mest problemer med at have munden åben så længe selv med en bideklods som hjælp (seriøst: prøv at bede om den - det gør det lettere/mere behageligt). Det er mest når de skal helt ned i bunden og rense op at det kan være ubehageligt men ellers var det for mig slet slet ikke det angst scenarie jeg forventede det ville være
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 569
Likede indlæg: 5079

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 03:44

Jeg ville så afgjort være langt mere bange for regningen end for selve behandlingen. Nu har jeg så heller aldrig prøvet en rodbehandling, men ...

Håber, alt går, som det skal, og at du og dine tænder snart er okay igen. :)
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3523

Indlægaf Lemonella » 7. jul 2016, 05:10

Jeg fik en rodbehandling for et lille års tid siden. Var hos en ny og ukendt tandlæge og jeg lider (led) helt utroligt af tandlægeskræk, men der var absolut intet, at være bange for. Det var overraskende smertefrit og ja, mit største problem var, at sidde med åben mund så længe.
Så pøj pøj med turen til tandlægen. :kram:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 125
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 486
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 7. jul 2016, 07:33

Hvis nu man har arvet en gammel læderpung som man egentlig gerne vil bruge, men som lugter meget gammel og hengemt.
-er der så en nem måde at få sådan en lugt ud af læder igen? Jeg kan jo dårligt smide den i vaskemaskinen :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5955

Indlægaf LadyFox » 7. jul 2016, 07:37

Hvis skyen over huset forsvinder så går jeg ned i Jægersborggade og spiser en is. Så er jeg ligeglad med grader og vindstyrke. NÅ :cool:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 7. jul 2016, 07:46

KitKat skrev:Hvis nu man har arvet en gammel læderpung som man egentlig gerne vil bruge, men som lugter meget gammel og hengemt.
-er der så en nem måde at få sådan en lugt ud af læder igen? Jeg kan jo dårligt smide den i vaskemaskinen :D
Køb en blok lædersæbe og vask pungen blidt med en blød svamp.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8342
Kontakt:

Indlægaf Ado » 7. jul 2016, 07:49

:mellow:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 7. jul 2016, 08:07

Ado skrev::mellow:

:kram:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 13:23

2SHY skrev:Jeg kan så afsløre at det faktisk ikke er så slemt som man frygter. Jeg har været væsentligt mere tandlægeangst end jeg er nu og har fået lavet 3 rodbehandlinger. Jeg har mest problemer med at have munden åben så længe selv med en bideklods som hjælp (seriøst: prøv at bede om den - det gør det lettere/mere behageligt). Det er mest når de skal helt ned i bunden og rense op at det kan være ubehageligt men ellers var det for mig slet slet ikke det angst scenarie jeg forventede det ville være

Lemonella skrev:Jeg fik en rodbehandling for et lille års tid siden. Var hos en ny og ukendt tandlæge og jeg lider (led) helt utroligt af tandlægeskræk, men der var absolut intet, at være bange for. Det var overraskende smertefrit og ja, mit største problem var, at sidde med åben mund så længe.
Så pøj pøj med turen til tandlægen. :kram:

Tak, I er søde. :)

Angsten var værre end selve behandlingen.
Hun startede med at sige, at vi kunne gøre det uden bedøvelse, da nerverne nok var døde, og så gik jeg helt i panik. Det fangede hun heldigvis med det samme og lagde en ordentlig omgang bedøvelse, men der var jeg nået til totalt anspændt krop, hyperventilation og tårer.
Det tog lige lidt tid at falde ned igen fra det, men under resten af behandlingen følte jeg mig ret rolig, og det var ikke så slemt.

Nu er det i hvert fald overstået for denne gang.
6
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6738

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2016, 13:32

Ado skrev::mellow:

:lol:

Det er alligevel en afvisning der vil noget, man er først rigtigs forkastet, når ikke engang hjemmeværnet aka "vi ta´r hvem som helst" ikke vil have en :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 13:35

ManicNinja skrev:Jeg ville så afgjort være langt mere bange for regningen end for selve behandlingen. Nu har jeg så heller aldrig prøvet en rodbehandling, men ...

Håber, alt går, som det skal, og at du og dine tænder snart er okay igen. :)

Tak. :)

Altså jeg var af sted til akut behandling af tanden for et par uger siden, har fået første del af rodbehandlingen i dag og skal så have den sidste om en måned. De siger det vil koste omkring 3.500 i alt. Det er selvfølgelig ærgerlige penge at give for smerte og angst, men blev egentlig positivt overrasket over prisen.
0

Tilbage til "Generelt"