Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. aug 2016, 23:12

2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. aug 2016, 04:27

Det er på FB ikke Trustpilot og den står der endnu på forhandlers side. Jeg har bare ikke skrevet her, hvem forhandler er.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 11:23

Hannah-Melissa fra De unge Mødre er enormt lettet over kun at skulle i fodlænke i 33 dage for at have tæsket en. Det meddeler hun glad på sin Facebook. Og rygklapperne, som synes, "at der skal være plads til fejl i livet"-agtigt står i kø.

Jeg er helt færdig af grin over, at en af dem hedder Blancowitchz ........ Men jeg ér også nem at glæde.
16
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 9. aug 2016, 23:11

ManicNinja skrev:Hannah-Melissa fra De unge Mødre er enormt lettet over kun at skulle i fodlænke i 33 dage for at have tæsket en. Det meddeler hun glad på sin Facebook. Og rygklapperne, som synes, "at der skal være plads til fejl i livet"-agtigt står i kø.

Jeg er helt færdig af grin over, at en af dem hedder Blancowitchz ........ Men jeg ér også nem at glæde.


Okay, min første tanke var, at du tog pis på os. Men nej. Alt er sandt. Jeg er skræmt nu :ad!:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 23:20

De Suspekte Bryster skrev:
ManicNinja skrev:Hannah-Melissa fra De unge Mødre er enormt lettet over kun at skulle i fodlænke i 33 dage for at have tæsket en. Det meddeler hun glad på sin Facebook. Og rygklapperne, som synes, "at der skal være plads til fejl i livet"-agtigt står i kø.

Jeg er helt færdig af grin over, at en af dem hedder Blancowitchz ........ Men jeg ér også nem at glæde.


Okay, min første tanke var, at du tog pis på os. Men nej. Alt er sandt. Jeg er skræmt nu :ad!:


Min første tanke (mit første håb!) var, at hun havde så meget hjerne og humor, at hun havde oprettet en profil med fakenavnet Blancowitchz. Men nej - tror jeg desværre ikke. Damen ER ualmindeligt blank. Og damen hedder Blancowitchz. Ét eller andet sted burde dét jo faktisk give én en vis ro, fordi der er orden i sagerne. Men det gør det sjovt nok ikke. Jeg blev også sådan lidt bekymret for verdens almene tilstand, da jeg var færdig med at grine ...

Apropos navne, som man virkelig tror, er pis ... Så kan man altså næsten ikke begribe, at BT's journalist ikke har tjekket yderligere op på denne. Kan Zoopark-ejeren virkelig hedde dette rigtigt? Jeg kan se, der er en Facebook-profil på ham, men for Helvede! Det er jo det rene Andeby, hvor slagteren hedder M. E. Dister og sådan ...

http://www.bt.dk/danmark/uhyggeligt-syn-i-dansk-zoo-familie-fandt-doede-dyr-i-aaben-massegrav
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 23:53

Anyway, it's a dirty job, but someone's gotta say this:

I dag lugtede der af efterår. Jo, der gjorde. Og jeg er ellers en meget stor ynder af efteråret. Men selv for mig er dette for tidligt. Vi plejer at trække den 3-5 uger herfra, før jeg mærker den lugt. Men i dag var den dér altså.

Lugten af muld og koldere luft. Jeg plejer ikke at tage fejl. Det er ikke for at støde nogen, jeg siger det. Men nu ved I det altså. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret. Sommeren, eller hvad vi nu skal kalde den, er på vej væk.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Badesandalen » 10. aug 2016, 04:41

ManicNinja skrev:Anyway, it's a dirty job, but someone's gotta say this:

I dag lugtede der af efterår. Jo, der gjorde. Og jeg er ellers en meget stor ynder af efteråret. Men selv for mig er dette for tidligt. Vi plejer at trække den 3-5 uger herfra, før jeg mærker den lugt. Men i dag var den dér altså.

Lugten af muld og koldere luft. Jeg plejer ikke at tage fejl. Det er ikke for at støde nogen, jeg siger det. Men nu ved I det altså. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret. Sommeren, eller hvad vi nu skal kalde den, er på vej væk.


Du er ikke den eneste. :(
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mani » 10. aug 2016, 08:40

ManicNinja skrev:Anyway, it's a dirty job, but someone's gotta say this:

I dag lugtede der af efterår. Jo, der gjorde. Og jeg er ellers en meget stor ynder af efteråret. Men selv for mig er dette for tidligt. Vi plejer at trække den 3-5 uger herfra, før jeg mærker den lugt. Men i dag var den dér altså.

Lugten af muld og koldere luft. Jeg plejer ikke at tage fejl. Det er ikke for at støde nogen, jeg siger det. Men nu ved I det altså. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret. Sommeren, eller hvad vi nu skal kalde den, er på vej væk.

Ja, jeg tænkte det samme i den kolde, klare luft på vej til arbejde :(
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 10. aug 2016, 10:08

ManicNinja skrev:Anyway, it's a dirty job, but someone's gotta say this:

I dag lugtede der af efterår. Jo, der gjorde. Og jeg er ellers en meget stor ynder af efteråret. Men selv for mig er dette for tidligt. Vi plejer at trække den 3-5 uger herfra, før jeg mærker den lugt. Men i dag var den dér altså.

Lugten af muld og koldere luft. Jeg plejer ikke at tage fejl. Det er ikke for at støde nogen, jeg siger det. Men nu ved I det altså. Kom ikke og sig, at I ikke blev advaret. Sommeren, eller hvad vi nu skal kalde den, er på vej væk.


Jeg er ikke efterårsfan, men jeg har samme fornemmelse. Syntes virkelig det er for tidligt.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 10. aug 2016, 10:16

Som jeg har hørt det, skulle der komme LIDT lunere vejr igen fra i morgen. Noget med polarluft der helt ekstraordinært er tæt på os i disse dage. I guder hvor jeg håber de har ret!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 10. aug 2016, 11:10

Lemonella skrev:
Daine skrev:Som jeg har hørt det, skulle der komme LIDT lunere vejr igen fra i morgen. Noget med polarluft der helt ekstraordinært er tæt på os i disse dage. I guder hvor jeg håber de har ret!


Så vidt jeg forstod på vejrmanden i Go Morgen Danmark, skulle det blive lunere fra mandag.
Og ja, det er kold klar polarluft der strømmer ned over os lige nu.


Haha! Der er min ferie også slut. Og jeg er ikke varmefan. Men varme når jeg skal arbejde er bare det værste. Hurra - eller ... :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf decibell » 10. aug 2016, 11:11

Selv om jeg nyder, at jeg kan sove uden at have blæseren tændt, må det nu godt blive bare lidt bedre vejr igen. Jeg har nemlig ferie i 3 uger endnu, og det er lidt træls med blæst og regn.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 10. aug 2016, 11:15

Jeg har helt glemt at fortælle, hvor genialt det var, da Kim Larsen spillede på Skanderborg festival.

Det var en super fed koncert, alle sang med og stemningen var virkelig god.
Jeg kan ikke engang huske hvilket nummer det var, men det stoppede en smule brat og så sagde hr Larsen i mikrofonen:
"Ja, så skulle den være i orden. Tak for i aften."
På den mest nonchalante og naturlige måde. Og så gik han fra scenen. Og kom ikke igen.
:lol: :lol:
14
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. aug 2016, 11:24

Varm kakao, kiks og 5 slags oste. Trøje og hyggesokker. Vejret skal ikke få mig ned med nakken uden kamp!
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 10. aug 2016, 11:26

Dirtylittledevil skrev:Varm kakao, kiks og 5 slags oste. Trøje og hyggesokker. Vejret skal ikke få mig ned med nakken uden kamp!


Det er velkendt, at ost er et af de mest effektive midler mod kulde. De tykke sokker, derimod, er jo mest for et syns skyld.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"