Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 693
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 23. jul 2016, 09:06

Persnikedy skrev:
ManicNinja skrev::savl:
Persnikedy skrev:Jeg skal bage vaniljekranse på søndag.
Kæft hvor jeg glæder mig til hele hytten dufter af vanilje :lun:

Aj! :naughty: Snakke om hjemmebagte småkager lige inden jeg skal sove ... Puuuuha, Snikedy. IKKE okay! Hjemmebagte vanillekranse er :worship:

Hilsner fra Ninjaen, som meget hellere vil have småkage- og wienerbrødsbiler end isbiler :lun:

Jeg har en fryser fuld af småkage dej oveni som skal bages i løbet af ugen. Pebernød og brunkage.
Jeg ender selv med at skulle sy munden sammen for ikke at spise dem alle sammen før på lørdag hvor gæsterne kommer.

Og ja, vaniljekranse er bare :savl:

Pebernødder og brunkager siger mig så - heldigvis - ikke noget. :P Så dét er nemmere at kapere. :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 300
Likede indlæg: 5053

Indlægaf Persnikedy » 23. jul 2016, 09:09

ManicNinja skrev:
Persnikedy skrev:
ManicNinja skrev::savl:
Persnikedy skrev:Jeg skal bage vaniljekranse på søndag.
Kæft hvor jeg glæder mig til hele hytten dufter af vanilje :lun:

Aj! :naughty: Snakke om hjemmebagte småkager lige inden jeg skal sove ... Puuuuha, Snikedy. IKKE okay! Hjemmebagte vanillekranse er :worship:

Hilsner fra Ninjaen, som meget hellere vil have småkage- og wienerbrødsbiler end isbiler :lun:

Jeg har en fryser fuld af småkage dej oveni som skal bages i løbet af ugen. Pebernød og brunkage.
Jeg ender selv med at skulle sy munden sammen for ikke at spise dem alle sammen før på lørdag hvor gæsterne kommer.

Og ja, vaniljekranse er bare :savl:

Pebernødder og brunkager siger mig så - heldigvis - ikke noget. :P Så dét er nemmere at kapere. :)

Jeg har en ven som kommer og hjælper mig med vaniljekransene og han insistere på at vi bør spise i hvert fald hver anden som en from for løbende kvalitets kontrol.
Jeg overvejer at bruge pebernødderne som en slags distraktions småkage.

Så kan jeg jo spise dejen :genert:
2
Fab-Yule-Ous
Sorenspige
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Sorenspige » 23. jul 2016, 17:57

Jeg kan ikke overskue at have fødselsdag i morgen. Gad godt, at jeg kunne rykke den et par måneder...
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 887
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8539

Indlægaf Daine » 23. jul 2016, 18:44

Sorenspige skrev:Jeg kan ikke overskue at have fødselsdag i morgen. Gad godt, at jeg kunne rykke den et par måneder...

Jeg kan godt fejrer den for dig? Jeg har også fødselsdag i morgen og jeg kan snildt fejre den to gange :lol:
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1337
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11582

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2016, 19:53

Hvis jeg nu selv skal sige det, så er det et eller andet æstetisk fuldendt over, at gå 350m hen til sin bil i pis-øsende hedebølge.
Uden bilnøglerne.
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 621
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12045

Indlægaf icelady » 23. jul 2016, 23:19

Hvis der nu skulle sidde et klogt hoved herinde (dét gør der helt sikkert), som har en vis viden indenfor beboerklager, så må vedkommende gerne skrive, da jeg har et par spørgsmål.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2604

Indlægaf sigge » 24. jul 2016, 15:56

Jeg er åbenbart yatzy-stormester. Sidst jeg spillede fik jeg yatzy i 2 ud af 3 spil, og i det ene spil opnåede jeg point i samtlige kategorier uden at måtte strege en eneste. Og jeg har ellers aldrig held i spil. Jeg skulle have købt den lottokupon.
0
Kender du en VVS-ingeniør, der leder efter nye udfordringer, så vil jeg gerne have en ny kollega på en fantastisk arbejdsplads. Send PB for mere information.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 24. jul 2016, 18:39

Jeg vil vist bare sig tak :blomst:

Tak for fødselsdagstråd, lykønskninger, likes og dejlige, søde grønne kort. Og tak til de debattører der via FB har sendt en hilsen. Jeg bliver helt ærligt mega rørt af det, det har helt sikkert gjort en dejlig dag helt perfekt. Tak for det derude :kys:

Og nu bliver jeg helt genert og rørt igen, ej altså :genert:
17
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 375
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3164

Indlægaf Rikke » 24. jul 2016, 18:48

Jeg får simpelthen lange patter snart...

Længere...
0
:whip:
Sorenspige
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Sorenspige » 24. jul 2016, 19:20

Daine skrev:
Sorenspige skrev:Jeg kan ikke overskue at have fødselsdag i morgen. Gad godt, at jeg kunne rykke den et par måneder...

Jeg kan godt fejrer den for dig? Jeg har også fødselsdag i morgen og jeg kan snildt fejre den to gange :lol:

Tillykke med dagen :kys:.

Jeg er heldigvis endt med at have en rigtig dejlig dag takket være min dejlige mand og familie :lun:.
5
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 24. jul 2016, 19:23

Sorenspige skrev:
Daine skrev:

Tillykke med dagen :kys:.

Jeg er heldigvis endt med at have en rigtig dejlig dag takket være min dejlige mand og familie :lun:.

Selv tillykke :)

Og dejligt, at din dag også blev god! :kys:
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1785

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. jul 2016, 23:40

I Florida forsøger alligatorerne sig med at lave vejskilte...

k43G3R8.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 237
Likede indlæg: 1650

Indlægaf Sophies-mor » 25. jul 2016, 05:24

Glad for at morgenen klappede, når nu jeg sov lige en smule for længe. Heldigvis er jeg på arbejde til tiden.
Godt, jeg har indbygget tidsbuffer!
Kunne være "god stil" og træls start efter ferien at komme for sent :tie:
Og I må gerne sende god karma.
A) vi får nye elever og
B) jeg har glemt min myggestift :whine:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 994
Likede indlæg: 14078

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 19:02

Find katten

katkat.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1075
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9650

Indlægaf 2SHY » 26. jul 2016, 23:05

Myg skal DØ!!! :sur:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"