Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2142

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 4. aug 2016, 13:04

Rikke skrev:Hvis jeg nogensinde skal giftes igen, skal det være i en Pnina Tornai-kjole.
Den koster rundt regnet en milliard, så det kommer vist ikke til at ske :D

Jeg synes, de fleste af dem er ret slutty. :genert: (Altså baseret på "Say yes to the dress")
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 4. aug 2016, 17:38

Fuckwebg ftw :rock:

Er på festival :)
7
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2874

Indlægaf Fräulein L. » 4. aug 2016, 19:36

Jeg har faktisk ferie nu. Endelig. Skal først på arbejde igen d. 29. :banan:
8
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 5. aug 2016, 03:23

Jeg har vildt meget lyst til at åbne alle vinduer og døre og sætte disturbed eller lignende, på fuld drøn i højtaleren og råbe "tak for sidst" til naboerne. :fløjt:
For nu er der endelig mørkt og ro ovre ved dem. :devil:

Jeg kan nemlig ikke falde i søvn igen efter deres musik vækkede mig efter knap to timers søvn. :cuss:
4
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 5. aug 2016, 06:58

Studsgaard skrev:Jeg har vildt meget lyst til at åbne alle vinduer og døre og sætte disturbed eller lignende, på fuld drøn i højtaleren og råbe "tak for sidst" til naboerne. :fløjt:

Jeg kan nemlig ikke falde i søvn igen efter deres musik vækkede mig efter knap to timers søvn. :cuss:

Gør det! Jeg er sikker på de kan lide det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Studsgaard

Indlægaf Studsgaard » 5. aug 2016, 08:57

Jailbird skrev:
Studsgaard skrev:Jeg har vildt meget lyst til at åbne alle vinduer og døre og sætte disturbed eller lignende, på fuld drøn i højtaleren og råbe "tak for sidst" til naboerne. :fløjt:

Gør det! Jeg er sikker på de kan lide det.

Ha ha ja hvis ikke det så havde vækket børnene (igen) og de andre naboer ville det være fedt. For det er slet ikke deres musiksmag :devil:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 5. aug 2016, 10:51

Badesandalen skrev:Jeg har et spørgsmål til de børnekyndige herinde. Er der noget galt med et barn der stadig ikke kan tale ordentligt når han er 7-8 år?

Måske. Min venindes søn kunne ikke tale ordentligt før han var næsten 10 - og han gik ved talepædagog fra han var 3 ½. Ved du om de får hjælp?
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 11:10

Et emne jeg ved ligger mange på sinde - Nu er der endelig et klart svar!

caro.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Studsgaard

Indlægaf Studsgaard » 5. aug 2016, 11:42

Jeg skal stå i bar imorgen til jætterock
( http://www.jætterock.dk ) hvis i kikker forbi så gir jeg en øl.
2
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 713

Indlægaf ina » 5. aug 2016, 13:33

Min svigermor spurgte for nogle dage siden om børnene ikke skulle overnatte hos dem fredag til lørdag. Min mand og jeg skulle ikke noget, men takkede ja.

Planen lyder: spise take away, og så vil min mand tage ud og spille kort, mens jeg planlægger at ligge på sofaen og se film. :love:

Vi har lige afleveret ungerne deroppe, og så gav hun os 500kr til at tage i biografen eller tage ud at spise - altså, hygge os sammen. Vi tog imod dem, men på vej hjem kiggede vi på hinanden og blev enige om at holde fast i ovenstående plan. :genert: :lol:
19
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 13:38

ina skrev:Min svigermor spurgte for nogle dage siden om børnene ikke skulle overnatte hos dem fredag til lørdag. Min mand og jeg skulle ikke noget, men takkede ja.

Planen lyder: spise take away, og så vil min mand tage ud og spille kort, mens jeg planlægger at ligge på sofaen og se film. :love:

Vi har lige afleveret ungerne deroppe, og så gav hun os 500kr til at tage i biografen eller tage ud at spise - altså, hygge os sammen. Vi tog imod dem, men på vej hjem kiggede vi på hinanden og blev enige om at holde fast i ovenstående plan. :genert: :lol:

Så er der da til take away, som I skal nyde sammen. :D Mission fuldført. :dance:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3416

Indlægaf dgd2007 » 5. aug 2016, 13:39

ina skrev:Min svigermor spurgte for nogle dage siden om børnene ikke skulle overnatte hos dem fredag til lørdag. Min mand og jeg skulle ikke noget, men takkede ja.

Ja, hvis man ikke lige har børn omkring sig i det daglige, forstår man ikke det dybt rodfæstede ønske om at bruge en sjælden fridag til absolut intet at lave :lol: Jeg kan godt huske det!
5
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Novella » 5. aug 2016, 13:49

Min 11-årige er officielt vokset min knap-13-årige over hovedet og bruger 39 i sko. Jeg forudser, at hun bliver et temmelig langt skur.
6
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 713

Indlægaf ina » 5. aug 2016, 14:08

icelady skrev:
Så er der da til take away, som I skal nyde sammen. :D Mission fuldført. :dance:

Ja, det sagde min mand også. :D Følte bare alligevel, at det var lidt sneaky. :genert:

dgd2007 skrev:Ja, hvis man ikke lige har børn omkring sig i det daglige, forstår man ikke det dybt rodfæstede ønske om at bruge en sjælden fridag til absolut intet at lave :lol: Jeg kan godt huske det!

Det er fantastisk! :love:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2142

Indlægaf sigge » 5. aug 2016, 17:21

Jeg har købt ny sofa. :banan: :banan: :banan:

Det var slet ikke så slemt, da jeg endelig fik taget mig sammen til at komme afsted, og så var der 25% rabat. Nu er problemet så bare at være hjemme på fredag, når den blive leveret. I sådanne situationer er det upraktisk at bo ca. 1 times kørsel fra sin arbejdsplads.

Og andet problem er at opbevare den gamle sofa, indtil min kusine, som skal overtage den, kommer hjem fra ferie om 2 uger.

Men den er så fin!
6

Tilbage til "Generelt"