Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3716

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Novella » 6. aug 2016, 17:44

Animi skrev:Kender I det der med om I er i tvivl om hvorvidt I pludselig føler en masse symptomer, fordi I har læst om det på nettet? Jeg vågnede med at jeg havde ret ondt i nedre højre side, sådan lige over hoftebenet. Jeg går altid i panik og tror jeg har blindtarmsbetændelse, og nu hvor jeg læste at man kan få feber og kvalme, føler jeg mig lidt småvarm, ømhed i muskler og ja, kvalme. Men ved bare ikke om jeg selv har fremprovokeret det, eller om det er reelt...
Tænker jeg må se det an i morgen.

Er det cirka 12-14 dage siden du sidst havde menstruation? :kys:
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 17:52

Novella skrev:
Animi skrev:Kender I det der med om I er i tvivl om hvorvidt I pludselig føler en masse symptomer, fordi I har læst om det på nettet? Jeg vågnede med at jeg havde ret ondt i nedre højre side, sådan lige over hoftebenet. Jeg går altid i panik og tror jeg har blindtarmsbetændelse, og nu hvor jeg læste at man kan få feber og kvalme, føler jeg mig lidt småvarm, ømhed i muskler og ja, kvalme. Men ved bare ikke om jeg selv har fremprovokeret det, eller om det er reelt...

Er det cirka 12-14 dage siden du sidst havde menstruation? :kys:

Det er 10 dage siden - så ja, tænker også at det nok bare er min ægløsning, jeg har bare aldrig nogensinde prøvet at det gør SÅ ondt, at jeg næsten ikke kan bevæge mig :whine: Men ja, jeg har nok kørt mig selv lidt op i en spids, som sædvanlig :genert: Dumme netdoktor :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8461

Indlægaf 2SHY » 6. aug 2016, 17:55

Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 6. aug 2016, 18:06

Fru Sunshine skrev:Jeg elsker tv-2.

Det gør jeg også! :dåne:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1975

Indlægaf Lurende Peber » 6. aug 2016, 18:22

2SHY skrev:Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
Enig. Har godt nok kun prøvet chili udgaven, men har lige smidt resten ud. Tørre på den forkerte måde lige fra posen blev åbnet :(
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8461

Indlægaf 2SHY » 6. aug 2016, 18:36

Lurende Peber skrev:
2SHY skrev:Man skal ikke købe de nye nachos fra Mex & Co. Øv hvor er de blevet ringe og kedelige :boo:
Enig. Har godt nok kun prøvet chili udgaven, men har lige smidt resten ud. Tørre på den forkerte måde lige fra posen blev åbnet :(

Præcis! Og bare slet ikke krydrede på den samme måde som de andre :( Jeg ender nok med at smide den anden pose ud. Så må jagten sættes ind på at finde en erstatning for dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 6. aug 2016, 19:22

At jeg pludselig synes Rasmus Tantholt er for lækker :genert: Han virkede både sjov og sød :love:

Den side ser man af gode grunde ikke når han laver krigs reportager!
Senest rettet af Panton 7. aug 2016, 07:04, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4281

Indlægaf Rapfisk » 6. aug 2016, 19:56

2SHY skrev:
Lurende Peber skrev:

Præcis! Og bare slet ikke krydrede på den samme måde som de andre :( Jeg ender nok med at smide den anden pose ud. Så må jagten sættes ind på at finde en erstatning for dem

Hvis I har en Irma dernede, er deres økologiske gode. De smager af majs :love: (de saltede, i hvert fald).
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 6. aug 2016, 21:19

Skål

Billede
7
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3530

Indlægaf Lemonella » 7. aug 2016, 05:58

Det er faktisk lige modsat for mit vedkommende. :)
Googler jeg et symptom og læser om det, får jeg det som regel bedre. Jeg kan jo læse både det værste og det bedste og af en eller anden grund fokuserer jeg så på det bedste og får det bedre og kan slappe af med tanken om, at det sgu nok ikke er så slemt alligevel. :D
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Rikke
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 7. aug 2016, 07:27

Jeg har også altid googlet alle symptomer og har altid læst og tænkt det værste :D Min læge grinede altid af mig og spurgte, om vi ikke bare skulle lade HAM stille eventuelle diagnoser?! :D

For nogle år siden skulle jeg have lavet en kikkertundersøgelse af min mavesæk. Ned gennem halsen og det hele... Jeg var ved at dø af skræk, så jeg fik noget beroligende inden og skulle derfor lige have en blodtryksmåler på under undersøgelsen. Mit blodtryk var hysterisk lavt. 87/49. Det rådede speciallægen mig til lige at snakke med min egen læge om.
Jeg gik jo straks hjem og googlede :genert: Det viste sig, sagde NetDoktor, at det oftest er unge, høje og tynde mennesker, der lider af lavt blodtryk - så var jeg glad igen :D
7
:whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9198

Indlægaf Fru Sunshine » 7. aug 2016, 14:20

Vidste I, at før Columbus fandt Amerika, var det kun lamaer, der havde syfilis?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2016, 14:24

Fru Sunshine skrev:Vidste I, at før Columbus fandt Amerika, var det kun lamaer, der havde syfilis?

Gurruggulrl, jeg kan stadig ikke få vejret.
Jeg havde altså betalt for den cola!
Jeg håber at kunne vise dit indlæg til kæresten på at velvalgt tidspunkt, hvor han også lige har taget en tår af noget :lol: :devil:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9198

Indlægaf Fru Sunshine » 7. aug 2016, 14:26

kidkomb skrev:
Fru Sunshine skrev:Vidste I, at før Columbus fandt Amerika, var det kun lamaer, der havde syfilis?

Gurruggulrl, jeg kan stadig ikke få vejret.
Jeg havde altså betalt for den cola!
Jeg håber at kunne vise dit indlæg til kæresten på at velvalgt tidspunkt, hvor han også lige har taget en tår af noget :lol: :devil:

Undskyld :blush:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rikke
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 7. aug 2016, 14:28

Jeg vakler mellem :8: og :puke:
4
:whip:

Tilbage til "Generelt"