Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1111
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10916

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 24. aug 2016, 18:39

En lille serviceoplysning til alle baconelskere. Denne bog udkommer den 1/9 og der er nogle virkelig lækre opskrifter i! :savl: Vi har lige modtaget bogen i dag hvor jeg arbejder, og jeg har kigget i den. OMG jeg stod nærmest og savlede ned i bogen :lol:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 745
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10797

Indlægaf LadyFox » 25. aug 2016, 06:22

Daine skrev:En lille serviceoplysning til alle baconelskere. Denne bog udkommer den 1/9 og der er nogle virkelig lækre opskrifter i! :savl: Vi har lige modtaget bogen i dag hvor jeg arbejder, og jeg har kigget i den. OMG jeg stod nærmest og savlede ned i bogen :lol:

image.jpeg

Hvad er det oppe i højre hjørne? :shock:
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 319
Likede indlæg: 1572

Indlægaf Thestral » 25. aug 2016, 06:42

Kender i det at man sidder i en gruppe af 30 mennesker og føler sig alene?
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4284

Indlægaf sigge » 25. aug 2016, 06:57

LadyFox skrev:
Daine skrev:En lille serviceoplysning til alle baconelskere. Denne bog udkommer den 1/9 og der er nogle virkelig lækre opskrifter i! :savl: Vi har lige modtaget bogen i dag hvor jeg arbejder, og jeg har kigget i den. OMG jeg stod nærmest og savlede ned i bogen :lol:

image.jpeg

Bloody Mary eller tomatsuppe med et stykke bacon i?
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 745
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10797

Indlægaf LadyFox » 25. aug 2016, 07:00

sigge skrev:
LadyFox skrev:

image.jpeg

Så håber jeg på tomatsuppe :D Det der med at drikke bacon, det har jeg det lidt svært med at forstille mig :)
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1111
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10916

Indlægaf Daine » 25. aug 2016, 16:43

LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:

image.jpeg

Så håber jeg på tomatsuppe :D Det der med at drikke bacon, det har jeg det lidt svært med at forstille mig :)

Jeg mener også det er tomatsuppe, men kan ikke helt huske det. Der er dog opskrift på bla bacon-is i bogen, så alle cravings skulle gerne være dækket ind :D
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2220

Indlægaf Pityt » 25. aug 2016, 17:01

Jeg hader at vaske hår...og jeg haderhaderhader endnu mere, at mit hår er så længe om at tørre, så jeg skal rende rundt med vådt hår ned af ryggen :tie:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7903

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 19:14

Pityt skrev:Jeg hader at vaske hår...og jeg haderhaderhader endnu mere, at mit hår er så længe om at tørre, så jeg skal rende rundt med vådt hår ned af ryggen :tie:

Bliv korthåret?

:P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2220

Indlægaf Pityt » 25. aug 2016, 19:20

ManicNinja skrev:
Pityt skrev:Jeg hader at vaske hår...og jeg haderhaderhader endnu mere, at mit hår er så længe om at tørre, så jeg skal rende rundt med vådt hår ned af ryggen :tie:

Bliv korthåret?

Med det krøllede garn jeg har, kan jeg så vælge mellem en pyramidelignende page, en krøllet hjelm eller karseklippet :genert:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 19:21

Pityt skrev:
ManicNinja skrev:

Bliv korthåret?

Med det krøllede garn jeg har, kan jeg så vælge mellem en pyramidelignende page, en krøllet hjelm eller karseklippet :genert:

Jeg forstår din krise - selv ville jeg også have afsindigt svært ved at vælge mellem karseklippet og krøllet hjelm ... :P :D

:kys:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14587

Indlægaf kidkomb » 27. aug 2016, 16:52

Hvis granatæble ikke hedder "løse tænder" på et eller andet sprog, så er der ingen retfærdighed til.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2016, 18:53

kidkomb skrev:Hvis granatæble ikke hedder "løse tænder" på et eller andet sprog, så er der ingen retfærdighed til.

Jeg er faktisk sådan oprigtigt imponeret over, at du so far har tænkt, der var retfærdighed til. Er den slags ellers ikke håbløst umoderne?

Uanset, så kunne det være nydeligt, hvis der et eller andet sted i verden lister nogle før skole-børn rundt og stolt fortæller deres forældre, at de har fået deres første granatæble. Den tror jeg faktisk godt kunne implementeres andre steder også ... :gruble:
2

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14587

Indlægaf kidkomb » 27. aug 2016, 19:28

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:Hvis granatæble ikke hedder "løse tænder" på et eller andet sprog, så er der ingen retfærdighed til.

Jeg er faktisk sådan oprigtigt imponeret over, at du so far har tænkt, der var retfærdighed til. Er den slags ellers ikke håbløst umoderne?

Uanset, så kunne det være nydeligt, hvis der et eller andet sted i verden lister nogle før skole-børn rundt og stolt fortæller deres forældre, at de har fået deres første granatæble. Den tror jeg faktisk godt kunne implementeres andre steder også ... :gruble:

Jeg kan ikke gøre for det. Jeg er en håbløs romantiker :D
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1053
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11755
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. aug 2016, 19:32

Der er Lars Lilholt koncert i Silkeborg lige nu. Jeg fatter ikke han er så populær. Men der er gang i den på scenen, kan jeg høre ude på min terranda.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 392
Likede indlæg: 7492

Indlægaf Flora » 27. aug 2016, 19:52

Ado skrev:Der er Lars Lilholt koncert i Silkeborg lige nu. Jeg fatter ikke han er så populær. Men der er gang i den på scenen, kan jeg høre ude på min terranda.

Er han ikke 200 år gammel efterhånden? Har manden ikke hørt om pension? :gruble: :træt3:
0
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"