Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2406

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Joe » 1. sep 2016, 20:56

Er jeg den eneste, der i hovedet svarer på tråde, udelukkende ud fra overskriften og uden at læse tråden?

For eksempel vil enhver tråd med titlen "Er det mig, der er galt på den?" få et rungende ja i mit hoved, før jeg overhovedet har læst hvad den går ud på. Og tit har jeg ret.
Lige nu så jeg så en tråd med titlen "Hvad gør man?" Her var mit instinktive svar "tager sig sammen". Og så åbnede jeg tråden og konstaterede den var lavet af en 14 årig troll med meget latrinær humor. Så igen havde jeg ret.

Kan vi ikke få indføre sådan et system, hvor man kan svare på trådene uden rent faktisk at gå ind i dem? Det ville bare spare mig så meget tid.
9
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5920

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 21:03

Joe skrev:Er jeg den eneste, der i hovedet svarer på tråde, udelukkende ud fra overskriften og uden at læse tråden?

For eksempel vil enhver tråd med titlen "Er det mig, der er galt på den?" få et rungende ja i mit hoved, før jeg overhovedet har læst hvad den går ud på. Og tit har jeg ret.
Lige nu så jeg så en tråd med titlen "Hvad gør man?" Her var mit instinktive svar "tager sig sammen". Og så åbnede jeg tråden og konstaterede den var lavet af en 14 årig troll med meget latrinær humor. Så igen havde jeg ret.

Kan vi ikke få indføre sådan et system, hvor man kan svare på trådene uden rent faktisk at gå ind i dem? Det ville bare spare mig så meget tid.

Nope. Jeg gør det også. Hvilket kun bidrager til skuffelse. Virkeligheden lever sjældent op til fantasien - så jeg ender som regel med at opgive at svare (fordi jeg bliver 3 år når noget ikke lever op til mine forventninger) eller svare noget helt andet.

Det er klart spild af gode svar, der aldrig ser dagens lys pga. Manglende spørgsmål.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 1. sep 2016, 21:20

LadyFox skrev:
Joe skrev:Er jeg den eneste, der i hovedet svarer på tråde, udelukkende ud fra overskriften og uden at læse tråden?

Nope. Jeg gør det også. Hvilket kun bidrager til skuffelse. Virkeligheden lever sjældent op til fantasien - så jeg ender som regel med at opgive at svare (fordi jeg bliver 3 år når noget ikke lever op til mine forventninger) eller svare noget helt andet.

Det er klart spild af gode svar, der aldrig ser dagens lys pga. Manglende spørgsmål.

Vi burde simpelthen ikke lade det stoppe os!
Det er alligevel ikke rigtigt brugt generelt, det der med at lytte til hvad folk har på hjerte, i stedet for bare at braldre løs med mere eller mindre relevante ting, fordi man så gerne vil høres.
Så vi burde tage det med til debatten!
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5920

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 21:31

Joe skrev:
LadyFox skrev:

Vi burde simpelthen ikke lade det stoppe os!
Det er alligevel ikke rigtigt brugt generelt, det der med at lytte til hvad folk har på hjerte, i stedet for bare at braldre løs med mere eller mindre relevante ting, fordi man så gerne vil høres.
Så vi burde tage det med til debatten!

Du har så evigt ret.. Hvem siger også at TS ved bedst hvad angår hvad h*n søger råd og meninger om? Det virker da arrogant at mene det :naughty: :mellow:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9621

Indlægaf kidkomb » 2. sep 2016, 16:56

Jeg vejede 67,9 kg imorges :banan:
Det er tre år siden jeg sidst var under 68 :D
16
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8293
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 17:40

Hvis man mukker over, at man får negativ respons på noget man har skrevet i "Det må man ikke sige"-tråden, så synes jeg faktisk man er lidt smådum. Det er i hvert fald temmelig naivt at tro man kan skrive hvad man vil og at ingen reagerer på det.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 2. sep 2016, 19:22

:nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8293
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 19:36

Det her...det er min læge. Hun er lige så fantastisk, som artiklen beskriver hende.

http://ugeskriftet.dk/nyhed/landsbylaegen-og-vaerdierne
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 2. sep 2016, 23:45

Hvis der er nogen, der finder mine lunger et sted, sig sig lige til, for jeg er muligvis hostet dem op :syg:
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3685

Indlægaf Novella » 3. sep 2016, 06:04

Det kan godt lade sig gøre at forlade Spangsbergs fabriksudsalg uden at købe noget. Man skal bare være sløj nok.

20 flødeboller for 85,- for crying out loud, og jeg kunne bare ikke have dem.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 3. sep 2016, 06:21

Novella skrev:Det kan godt lade sig gøre at forlade Spangsbergs fabriksudsalg uden at købe noget. Man skal bare være sløj nok.

Godt min mand ikke var sløj i går :8:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2016, 00:25

Novella skrev:Det kan godt lade sig gøre at forlade Spangsbergs fabriksudsalg uden at købe noget. Man skal bare være sløj nok.

Det kan jeg heller ikke, når jeg er rask ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9621

Indlægaf kidkomb » 4. sep 2016, 01:36

Jeg er lige kørt hjem fra en fest (ædru selvfølgelig!) og jeg har opdaget, at kastestenfraenbro har gjort mig paranoid.
Jeg tændte for det lange lys ved alle broer og sørgede for at skifte vejbane lige inden jeg kørte under.
Jeg gider fandme ikke dø, fordi nogle snotunger *indsæt virkelig ubehagelig sætning her, som nok ville starte en hidsig debat om alt muligt*
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 4. sep 2016, 19:55

Jeg kan slet ikke have nogle af de rum-titler og -beskrivelser, der er herinde.
Som f.eks. beskrivelsen til "Forhold og Sex" ! - altså, jeg mener, er det virkelig det bedste signal at sende, at man skriver det er et sted man kan komme for at snage?

Og rummet "Fit og/eller lækker" - udover at det bare ikke ser særligt pænt ud, eller lyder særligt pænt, når man læser det op i hovedet, så er det med at tage ordet "lækker" med i et rum om træning og sundhed, præcis det jeg har været træt af ved Fitness World. At det bliver taget som en selvfølge at man selvfølgelig kun prøver at gøre noget godt for sig selv, fordi man vil være lækker.

Og så er der "Livets Forhold". Det lyder bare ikke godt.

Det betyder altså noget hvilke ord man bruger!
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 4. sep 2016, 20:11

Joe skrev:Jeg kan slet ikke have nogle af de rum-titler og -beskrivelser, der er herinde.
Som f.eks. beskrivelsen til "Forhold og Sex" ! - altså, jeg mener, er det virkelig det bedste signal at sende, at man skriver det er et sted man kan komme for at snage?

Og rummet "Fit og/eller lækker" - udover at det bare ikke ser særligt pænt ud, eller lyder særligt pænt, når man læser det op i hovedet, så er det med at tage ordet "lækker" med i et rum om træning og sundhed, præcis det jeg har været træt af ved Fitness World. At det bliver taget som en selvfølge at man selvfølgelig kun prøver at gøre noget godt for sig selv, fordi man vil være lækker.

Og så er der "Livets Forhold". Det lyder bare ikke godt.

Det betyder altså noget hvilke ord man bruger!

Jeg har aldrig lagt mærke til de der beskrivelser før, men nu du fik du mig til at læse dem. Jeg kan ikke lade være at more mig over den under Helbred: "hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det" :lol:
1
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"