Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2016, 20:16

Joe skrev:Jeg kan slet ikke have nogle af de rum-titler og -beskrivelser, der er herinde.
Som f.eks. beskrivelsen til "Forhold og Sex" ! - altså, jeg mener, er det virkelig det bedste signal at sende, at man skriver det er et sted man kan komme for at snage?

Og rummet "Fit og/eller lækker" - udover at det bare ikke ser særligt pænt ud, eller lyder særligt pænt, når man læser det op i hovedet, så er det med at tage ordet "lækker" med i et rum om træning og sundhed, præcis det jeg har været træt af ved Fitness World. At det bliver taget som en selvfølge at man selvfølgelig kun prøver at gøre noget godt for sig selv, fordi man vil være lækker.

Og så er der "Livets Forhold". Det lyder bare ikke godt.

Det betyder altså noget hvilke ord man bruger!

Hvilke navne foreslår du i stedet?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5136

Indlægaf Fyrst Eberhard » 6. sep 2016, 17:19

Hvad end du fjerner tæger fra din lysken, forbereder tortillas, ikke kan finde din kat, står og nyder din solbrændte torso i et stort spejl eller blot sidder og skriver udkastet på manus til næste års båltale, så kan du lige så godt høre Look Of Love med Diana Krall imens.

Det ville være åndssvagt andet.

http://youtu.be/it1NaXrIN9I
0
Peace!
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 6. sep 2016, 18:04

Hvis nogen er interesseret i en 9-årig dreng, har jeg en billigt til salg lige nu.
0
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 338

Indlægaf sortkaffe » 6. sep 2016, 19:50

Min hund er træt og sur
han ligner faktisk en sur gammel mand
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2016, 15:02

Jeg skal tisse, men min mand har placeret sig midt på skurvognsgulvet, så jeg skal skræve over ham for at komme på toilet, og det tør jeg ikke, for jeg kunne måske komme til at tisse på ham på vejen over.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 7. sep 2016, 16:19

Fru Sunshine skrev:Jeg skal tisse, men min mand har placeret sig midt på skurvognsgulvet, så jeg skal skræve over ham for at komme på toilet, og det tør jeg ikke, for jeg kunne måske komme til at tisse på ham på vejen over.

:gruble: Jeg kan umuligt være den eneste, der tænker, om du har fået tisset :genert:

:D
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2016, 19:08

icelady skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg skal tisse, men min mand har placeret sig midt på skurvognsgulvet, så jeg skal skræve over ham for at komme på toilet, og det tør jeg ikke, for jeg kunne måske komme til at tisse på ham på vejen over.

:gruble: Jeg kan umuligt være den eneste, der tænker, om du har fået tisset :genert:

:D

Jo jo - og jeg kom endda på toilet uden at dryppe på vejen.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 7. sep 2016, 20:43

Jeg bliver nødt til at dele min taknemmelighed overfor Københavns borgere i dag der valgte IKKE at stjæle min cykelhjelm, på trods af at den hang frit tilgængelig på min cykel. Jeg var selvfølgelig så dum først at opdage at jeg havde glemt den på styret efter jeg havde været til et møde. Men den hang der stadigvæk og jeg blev så glad :love:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6084

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 20:52

Animi skrev:Jeg bliver nødt til at dele min taknemmelighed overfor Københavns borgere i dag der valgte IKKE at stjæle min cykelhjelm, på trods af at den hang frit tilgængelig på min cykel. Jeg var selvfølgelig så dum først at opdage at jeg havde glemt den på styret efter jeg havde været til et møde. Men den hang der stadigvæk og jeg blev så glad :love:

Jamen, skulle det være en anden gang :cool:
7
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 7. sep 2016, 20:59

Godnat alle sammen :wave2:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 83
Likede indlæg: 442

Indlægaf Falstria » 7. sep 2016, 22:06

Animi skrev:Jeg bliver nødt til at dele min taknemmelighed overfor Københavns borgere i dag der valgte IKKE at stjæle min cykelhjelm, på trods af at den hang frit tilgængelig på min cykel. Jeg var selvfølgelig så dum først at opdage at jeg havde glemt den på styret efter jeg havde været til et møde. Men den hang der stadigvæk og jeg blev så glad :love:

Ville det ikke også svare til at stjæle et vådt håndklæde i et omklædningsrum? Hvem gør det? :gruble:
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 7. sep 2016, 22:13

Falstria skrev:

Ville det ikke også svare til at stjæle et vådt håndklæde i et omklædningsrum? Hvem gør det? :gruble:

Jeg tror ikke helt jeg forstår den sammenligning? Men mange tager jo andres ting, bare for at gøre det, og ikke nødvendigvis fordi de vil have det.
Men jeg kender da nogen der har fået stjålet deres cykelhjelm, fordi de også glemte at tage den med sig.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11789

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2016, 22:15

Jeg har da lige passeret de 10.000 likes! Taaarrrkkk! :love: :kys:
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3888

Indlægaf Delfin » 7. sep 2016, 22:53

Dirtylittledevil skrev:Jeg har da lige passeret de 10.000 likes! Taaarrrkkk! :love: :kys:

Hvor ser man det henne?
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 22:57

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har da lige passeret de 10.000 likes! Taaarrrkkk! :love: :kys:

Hvor ser man det henne?

Til venstre for indlægget under Avataren - sammen med de andre statistikker.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Generelt"