Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5092

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 22. sep 2016, 22:23

Wauw - de dér Nye Borgerlige ... Jeg er imponeret: Har aldrig oplevet et parti, jeg ikke kunne være enig med på NOGEN punkter. Ulækkerhedsfaktoren er da i top på både deres menneskesyn og deres samfundsfilosofi. Føj for satan!

https://www.dr.dk/tv/se/dr2-live/dr2-li ... gerlige#!/
Senest rettet af ManicNinja 23. sep 2016, 07:45, rettet i alt 1 gang.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 22:25

ManicNinja skrev:Wauw - de dér Nye Borgerlige ... Jeg er imponeret: Har aldrig oplevet et parti, jeg ikke kunne være enig med på NOGEN punkter. Ulækkerhedsfaktoren er da i top på både deres menneskesyn og deres samfundfilosofi. Føj for satan!

det mest klamme er at de nok skal få nogle stemmer
3
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2373

Indlægaf Juki » 22. sep 2016, 22:31

ManicNinja skrev:Wauw - de dér Nye Borgerlige ... Jeg er imponeret: Har aldrig oplevet et parti, jeg ikke kunne være enig med på NOGEN punkter. Ulækkerhedsfaktoren er da i top på både deres menneskesyn og deres samfundfilosofi. Føj for satan!

Hende partilederen eller hvad hun nu er var i TV Avisen til aften. Jeg var målløs, og ikke på den gode måde :tie:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 22. sep 2016, 22:38

lillebjoern skrev:Okapien har stadig ikke født. Bare til de mange interesserede.

så måtte jeg lige google hva sådan en er for en :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 22. sep 2016, 22:44

sortkaffe skrev:

det mest klamme er at de nok skal få nogle stemmer

Jeg tror, de får rigtigt mange stemmer.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 22. sep 2016, 22:45

Juki skrev:

Hende partilederen eller hvad hun nu er var i TV Avisen til aften. Jeg var målløs, og ikke på den gode måde :tie:

Synes klart, de burde ha' kaldt sig Nye Fascister ...
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1976

Indlægaf lillebjoern » 23. sep 2016, 13:23

Jeg er kommet til en ny teori der hedder at okapien har narret os allesammen til at tro at den er gravid, så den kan få mere mad. Det forklarer dens tykke mave, meget store madforbrug + hele miseren med at der ikke er nogen babyokapi!!!
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 23. sep 2016, 13:28

DSBs wifi er totalt ubrugeligt! Det er faktisk ringere end når det ikke er slået til
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9203

Indlægaf Fru Sunshine » 23. sep 2016, 14:59

lillebjoern skrev:Jeg er kommet til en ny teori der hedder at okapien har narret os allesammen til at tro at den er gravid, så den kan få mere mad. Det forklarer dens tykke mave, meget store madforbrug + hele miseren med at der ikke er nogen babyokapi!!!

Der er babyokapi i morgen. Det er jeg sikker på. Den bedste fødselsdag.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 24. sep 2016, 18:12

Jeg har set julegløg, snebolde og andet juleslik i min Aldi i dag :whine: det er ALT for tidligt
5
:pompom:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3395

Indlægaf FruDulle » 24. sep 2016, 18:35

In_your_eyes skrev:Jeg har set julegløg, snebolde og andet juleslik i min Aldi i dag :whine: det er ALT for tidligt

Så snart det er køligt kan man drikke gløg = nu :D

Og så ser jeg frem til en jul hvor min søn kan være med til det hele nu hvor han er kommet over sin mælkeallergi :lun:
3
Whatever
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 25. sep 2016, 06:07

lillebjoern skrev:Jeg er kommet til en ny teori der hedder at okapien har narret os allesammen til at tro at den er gravid, så den kan få mere mad. Det forklarer dens tykke mave, meget store madforbrug + hele miseren med at der ikke er nogen babyokapi!!!

Babyokapi? Er den ankommet? :lun:
0
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1148
Likede indlæg: 6741

Indlægaf Wizzze » 25. sep 2016, 06:58

Jeg synes at mange "kendte" hoveder mangler herinde for tiden :gruble:
Måske er det fordi folk har skiftet avatar, og jeg bare ikke har fanget det, men jeg synes der mangler mange herinde der plejede at være her?
Eller er det bare fordi sommeren er ovre, og alle har travlt med hverdagen igen :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2016, 07:01

Wizzze skrev:Jeg synes at mange "kendte" hoveder mangler herinde for tiden :gruble:
Måske er det fordi folk har skiftet avatar, og jeg bare ikke har fanget det, men jeg synes der mangler mange herinde der plejede at være her?
Eller er det bare fordi sommeren er ovre, og alle har travlt med hverdagen igen :gruble:

Jeg ved ikke om jeg er "kendt" herinde, men jeg har i hvert fald fået mindre tid efter jeg har fået arbejde. Og så har jeg også skiftet avatar :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1148
Likede indlæg: 6741

Indlægaf Wizzze » 25. sep 2016, 07:11

2SHY skrev:
Wizzze skrev:Jeg synes at mange "kendte" hoveder mangler herinde for tiden :gruble:

Jeg ved ikke om jeg er "kendt" herinde, men jeg har i hvert fald fået mindre tid efter jeg har fået arbejde. Og så har jeg også skiftet avatar :)

Med 6000 indlæg er man et kendt hoved, unge dame :D
Men hvor er Cirkus, Marichen, Bøtte, Krølle, kommoden, Persnikedy, lily osv. osv. osv. :whine:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"